ymmärrän että yksisanaisuuteni aiheuttaa vitutusta,
mutta koitahan sinä ymmärtää se;
että joku voi olla niinkin 'vanhanaikainen' että häntä vituttaa jos joku ei suostu suorittamaan ase- / siviilipalvelusvelvollisuuttaan !
Sua vituttaa se, että joillain on ballsia sanoa ei sen sijaan, että tekisi kiltisti miten käsketään sen syvällisempiä pohdiskelematta?
En ymmärrä mikä siinä intin suorittamisessa on olevinaan niin helvetin miehekästä. Jos sulla esimerkiksi duunissa kaadetaan ämpärikaupalla paskaa niskaan, sä haistatat pitkät koko lafkalle ja otat loparit, sitä pidetään rohkeana tekona. Miksi sitä pidetään asepalveluksen suhteen nössöilynä? Nössömpää mun mielestä on tehdä jotain vasten tahtoaan miellyttääkseen muita.
Olisitko itse halunnut mennä armeijaan? Kuinka moni sinne ylipäänsä _oikeasti_ haluaa? Ei monikaan, eikä kenenkään sinne ole pakko mennä. Kaikki voisivat sanoa ei. Jos kaikki kieltäytyisivät, voisivat asiat muuttua. Koska suurin osa suomalaisista nuorista on niin aivopestyjä ja pelkäävät leimatuksi tulemista, he suorittavat asepalveluksen.
Kerro mulle, mikä siinä on niin miehekästä räjäytellä Suomen luontoa? Tai siinä, että sä vaarannat sekä fyysisen, että henkisen terveytesi jonkun asian takia, jota sä et haluaisi tehdä, eikä ole edes pakko tehdä?
Huvittavinta on mun mielestä Puolustusvoimien iskulause: "Tee työtä, jolla on tarkoitus" Siinä on kyllä turhin duuni mitä koko maasta löytyy. Yhtä hyvin voitaisiin kouluttaa koko kansa metsästämään leijonia, koska eihän sitä koskaan tiedä milloin ne sieltä hyökkäävät ja yrittävät syödä meidät elävältä. Miettikää ihmiset omilla aivoillanne. Mitään kehitystä ei ikinä tapahdu jos vain "tehdään niin kuin on aina ennenkin tehty".
Sitten vaan odottelemaan patrioottien flamepommeja.