Sivari

530 posts, 27 pages, 124,846 views

#521 • • Ana-- Guest

Voisi kai sanoa, että jos ylipäätään on kiinnostunut tietämään ja havainnoimaan ympärillä olevia asioita, niin intti menee puhtaasti siihen yleisivistyksen piikkiin.

Tosin jos joku alkaa kertoa siitä miten ekaa kertaa ampui rk62:lla, niin eipä siinä paljon juhlaa ole. Mutta toisaalta eipä tällaisia tyyppejä taida oikeesti edes olla :)

Ainoot jotka jaksaa valittaa inttijuttujen kertomisesta on ne, jotka ei oo itse inttiä käyneet. Tietty se kuullostaa tylsältä kun itse ei ymmärrä ollenkaan sitä kontekstia missä puhutaan, mut mun mielestä on aika moukkamaista alkaa itkemään ja vinkumaan heti kun joku mainitsee "intti". En mäkään nosta meteliä jos pöytäseurue puhuu hetken jalkapallosta, vaikka en paitsiota paalupaikasta erotakaan.
#522 • • drS Guest

Ainoot jotka jaksaa valittaa inttijuttujen kertomisesta on ne, jotka ei oo itse inttiä käyneet.

haha, rohkenen epäillä :D
#523 • • Tapsa Guest

Ainoot jotka jaksaa valittaa inttijuttujen kertomisesta on ne, jotka ei oo itse inttiä käyneet.

ja ne kyseenalaistavat jopa tämän kommentin !!!
:D
#524 • • master bator Guest

Öh... Yhdyn drS:n kommenttiin.

Tietty se kuullostaa tylsältä kun itse ei ymmärrä ollenkaan sitä kontekstia missä puhutaan, mut mun mielestä on aika moukkamaista alkaa itkemään ja vinkumaan heti kun joku mainitsee "intti".

Myönnettäköön, että olen kuullut hyviäkin intistä kertovia tarinoita. Suurimmaksi osaksi se vaan tuppaa olemaan sitä munan mittausta, että kumpi nyt joutui olemaan kovemmassa pakkasessa ja kumman metsikkö oli pimeämpi. Tämän lisäksi inttiläpän aloittaminen on ihan samaa luokkaa kuin sääkeskustelun aloittaminen. Ei keksi mitään muuta puheenaihetta joten alkaa jauhaa intistä.

En mäkään nosta meteliä jos pöytäseurue puhuu hetken jalkapallosta, vaikka en paitsiota paalupaikasta erotakaan.

En minäkään nosta meteliä moisesta, enkä inttiläpästäkään. Kyllä mä intti-talkiakin jaksan hetken, mutta se tuntuu usein olevan sellainen pohjaton suo, että kun yksi mainitsee jotain intistä, se läppä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Jos inttikeskustelussa on joku pointti, kyllä minäkin sitä kuuntelen ihan mielenkiinnolla... Hetken.
#525 • • Juki54 Guest
Se ois niinku neljä työaamuu jäljellä.
Pian siis OHI ON-paita päälle, kultanen jellona kaulaan ja kovisteleen nuorempii :panic:
#526 • • Daniel Braun Guest

Pian siis OHI ON-paita päälle, kultanen jellona kaulaan ja kovisteleen nuorempii :panic:

Vittu :mad:
Ja mul olis "periaatteessa" n. 360 vuorokautta jälellä :D
#527 • • Tapsa Guest
AAMUJAAAA!!!
#528 • • tumpsi Guest

holy shit, kylläpä aika etenee nopeesti.

ps. 0
#529 • • Juki54 Guest
Jaha, se oli siinä :heart:

T: uhrea isäm Maan puollustaja
#530 • • Kosmonaut Guest

Jaha, se oli siinä :heart:

T: uhrea isäm Maan puollustaja

MITÄ SÄ TÄÄLLÄ TIETTARI NÖRTTÄÄT HYI VITTU HARRASTA VAIKKA AUTO TUNINGIA NI SAAT PAREMMIN PILLUU!!!

Ei vaan, onnea nyt viä, oli aika pitkä rupeama :happyroll: