Ai on olemassa sitten naistenhommat ja miestenhommat...?
Joopa joo.
Tekeekö pyssyleikkien leikkiminen ja riukupaskalla käynti sinusta miehen?
Onko se että opettelet käsittelemään kranaatteja sinusta miehekästä?
Naisellista on vissiinkin siis auttaa sairaita ja hoitaa asiota virastoissa jne...
Ok, olen aina tiennyt että sä et oo mikään tasa-arvon kannattajien suuri lupaus, mutta toi menee jo pahasti yli.
Herra on hyvä ja sanoo tuon sitten ääneen ilman nimimerkkiä ja keskustelufooruminen suomaa anonyymiteettiä.
Keskellä Kotkan toria tai julkisissa medioissa ;)
No siis, tasa-arvosta vois jauhaa vaikka kuinka, mut se on ihan turhaa täs yhteydessä. Kyl mun mielestä on selkeesti mies- ja naisvaltaiset alat eli yleistäen voidaan puhua miesten ja naisten hommista. Kommentillani lähinnä tarkotin, et sairaiden hoitaminen on mielestäni enempi naisten hommaa ku intissä tetsaaminen. Henk. koht. en ymmärrä miks naiset menee inttiin, mun mielestä nainen luo elämää eikä tuhoa sitä. Ja olen jopa julkisesti omalla nimelläni ton jo joskus sanonut.
Ja sivareita en ole todellakaan haukkunut, vaan kritisoinut. Eli jos postauksieni pääpointti on mennyt joltakulta ohi niin tässä se vielä kiteytettynä: en vastusta sivarilaitosta, mutta en koe siviilipalveluksen korvaavan armeijan suorittamista. Mielestäni on arvokkaampaa mennä inttiin ku olla sivari. Ja jos olisin toista mieltä, en olis koskaan inttiin mennyt.