Mulla on melkein kaks pulloo viskiä seissyt jo tovin, ja jotain pitäsi tehdä.... Joo, vappu tulossa, mutta pelkkä viski ei oikein tipu. :panic:
223 posts, 12 pages, 184,286 views
Voiko viskistä tehdä jotain maistuvia drinkkejä?!?!?!
Mulla on melkein kaks pulloo viskiä seissyt jo tovin, ja jotain pitäsi tehdä.... Joo, vappu tulossa, mutta pelkkä viski ei oikein tipu. :panic:
Ole hyvä, tätä sä rakastat !
:)
Eilisestä Tapin drinkistä innostuneena ryhdyin taas vakavasti miettimään sopivien baaritarvikkeiden hankkimista. Mutta ongelmana on, etten oikein tiedä mistä pitäisi lähteä liikkeelle.
Ensinnäkin, jos baarikaappiin pitäisi hankkia pesämunaksi erilaisia alkoholijuomia, niin mitkä ne olisivat? Toisekseen, minkälaisista drinkeistä kannattaisi lähteä liikkeelle näiden alkoholien perusteella? Kolmannekseen, mitä muita tarvikkeita tarvitaan? En nyt ensimmäisenä ole välttämättä ostamassa mitään absinttilusikkaa, mutta lähinnä kiinnostaa perusvälineistö. Ainakin tarvitaan pari mittaa ja jonkunlainen sekoitusvehje, mitä muuta?
Tällä hetkellä suosikkini ovat
2) Amaretto - jäillä tai appelsiini- ja ananasmehun kanssa
Tällä hetkellä suosikkini ovat
2) Amaretto - jäillä tai appelsiini- ja ananasmehun kanssa
Juu, Amaretto on mun uusi suosikki kans.
Löytyi yksi aika erikoinen sekoite: Puolet Karhun IVB:tä (8%) ja puolet Spriteä.
Löytyi yksi aika erikoinen sekoite: Puolet Karhun IVB:tä (8%) ja puolet Spriteä.
Kaveri oli muutama vuosi sitten Englannissa työharjoittelussa ja ainakin silloin paikalliset kiskovat moista sekoitetta minkä kerkisivät.
...tai minkä ny hogasin viimeks on tollasta helleforsin päärynämehusiideriä ja jekkua.
Joo, noi kaikenkaltaiset sekotukset on Saksassa aika suosittuja.Löytyi yksi aika erikoinen sekoite: Puolet Karhun IVB:tä (8%) ja puolet Spriteä.
Kaveri oli muutama vuosi sitten Englannissa työharjoittelussa ja ainakin silloin paikalliset kiskovat moista sekoitetta minkä kerkisivät.
Saksas ne sekottaa colaa ja vehnäolutta vähän vaan pienemmässä suhteessa. Hyvää sekin oli!
Cola & Fanta (Löytyy kaupoista valmiiksi sekoitettunakin.)