Omituiset tempaukset

108 posts, 6 pages, 21,515 views

#61 • • Edited Taedium Guest

Aivan kuten jokaisen ihmisen kotikaupungista löytyy ns. spermapizzeria.

Luin jopa 100 päivää ja Metro -lehdistä sen, että Itiksessä oli toinen, nyttemmin lopetettu pizzeria tehnyt noin. Siellähän on vissiin vielä se toinen, josta sai sen litran tuopin ja 8000m halkasijaltaan olevan pizzan hintaan 50mk. Mut tää lopetettu oli kuulemma tehny niin, että siellä oli ei-niin-kaukaa idästä miehiä töissä ja joku nuoripari meni syömään. Pizzojen jälkeen illalla nainen alkoi voimaan pahoin ja rupesi oksentelemaan. Lekuri arvioi hänellä olevan lievän ruokamyrkytyksen. (Oletan että tähän saakka tilanne voi olla ihan tottakin. - Kyllä raflasta ruokamyrkytyksen voi saada.) Parin viikon päästä naiselle tuli kurkkukipu ja korkea kuume. Näytti anginalta se kurkku ja lekuriin. Lekuri kysyi naiselta testien jälkeen, että kuinka usein pettää miestään. Naisella oli kurkussa tippuri... :rolleyes: Ja mies ei ollut sitä saanut... Melkonen pariskunta. Terveysviranomaiset pizzeriaan ja jääkaapista oli löytynyt purkki, jossa seitsemän miehen spermaa. Miehet saivat vankeutta ja lähetettiin sitten takaisin tuonne Euroopan itäpuolelle, tai oikeastaan kaakkoon. Kyllähän tuon on pakko olla totta, sillä luin sen pelkästään faktaa sisältävistä lehdistä. 100 Päivää ja Metro.

Ja tämä on fakta! ...tai ainakin luulen niin.

Heh, nyt kun luin snopesia, niin sieltä löytyi lähes sama: linkki

Kaverinkaverini oli istunut kahvilassa syöden hillomunkkia.

Mielenkiintoinen tarina. Siis jos siellä oli se huomattavan suurikokoinen Afrikkalaista alkuperää oleva mieshenkilö syömässä hillomunkkia, niin herää kysymyksiä. Noin niinku ensalkuun. Jos se oli juurikin huomattavan suurikokoinen ja mitään kysymättä syö toisen munkkia, niin kuinka moni menee siihen huitomaan väliin mitään sanomatta? Minulla kyllä se ihan pieni ääni pään sisällä kertoisi, että nyt voisi olla sellainen paikka, että ihan holtittomasti ei kannata käyttäytyä - olettaisin jopa, että tuo toinen henkilö ei ole ihan tasapainoinen kaveri. Varsinkin jos tämä kaverinkaveri ei ole Tony Halme, tai vastaava. Ja lisäksi: Jos joku tuntematon kaveri syö sinun hillomunkista puolet, niin onko sinulla aikomus vielä sitten syödä loput siitä munkista? Miksi siis ottaa se munkki mukaan? Ja miksi survoa se taskuun?

Se kyllä kuulosti tarinana uskottavalta, yksityiskohtia myöten, joita se tyttö lateli siinä menemään.

Mulla oli tapana duunin jälkeen mennä keskustaan hengailemaan ja just Sparista safkaa ja himaan. Mut mä diggaan istuu kahvilassa ja kattella ihmisiä myös. Himan lähellä on Coffee Society, jossa mä kävin Café Latten ja Croisantin aika usein syömässä välipalaks. Siinä Liffey joen pohjoispuolella, Pravdaa vastapäätä.

Niiden kahvi on jotenkin kummallisen kitkerää aina ollu, mut mä en aluks tajunnu koko hommaa. Mul rupes tulee sillee, et aina jos joi pari kuppia, niin mulle tuli vatsanväänteitä. Mä kelailin, että liikaa liian vahvaa kahvia. No mut kumminkin siellä on ihan jees kahvi ja kun siinä on kaikki hyvät kaupat lähellä ja Temple Barin alue vieressä. Mulla alko tulee sellasii ihme juttuja, et rupes olee aamulla hermostunu ja duunin jälkeen teki ihan järkyttävästi mieli sitä kahvia. Rupes olee päänsärkyä ja tollasta aamulla. Meni siihen, että joku pari kuukautta mä kävin joka päivä duunin jälkee vetää croisantin ja café latten. Enkä mä osannu yhdistää sitä aamun hermostuneisuutta ja kahvia. Kahvia mä oon aina juonu.

Klubeillahan mä viikonloput pyörin ja siellä tupakansavussa rupes tupakkaa tekee mieli ja siitä pikkuhiljaa mä aloin röökiäkin polttamaan. Jos oot lukenu mun viestejä missään vaiheessa, varsinkin siinä tupakointitopicissa, niin mä en oo pitkään polttanu. Emmä sitä vieläkään kelaillu mitenkään yhteyteen kahvin kanssa.

No yks kerta mä olin siinä ikkunapaikalla istumassa ja kattelin taas ulos. Mun kahvissa oli sellanen pieni ruskee paperin näkönen muru seassa. Maistu oudolle. Kysyin sitä Coffe Societyltä, ts. heidän henkilökunnaltaan ja se silmälasipäinen jannu vaan sano, että varmaa tupakanpuru tai jotain tippunut kun mä oon juonu sitä kahvia. Mut anto uuden kahvin kumminkin. Mä rupesin sit huomaa et aina niiten kahvissa on vähän muruja seassa ja mä otin yhteyttä täällä paikalliseen elintarvikeviranomaisiin ja he tutkikin sen kahvin. Kävi ilmi, että se vesi minkä ne laittaa sen keittimen läpi, niin siellä on piipputupakkaa liotettu. Kun sillä nikotiinilla saa sitten asiakkaat tulemaan takaisin. Ja se maku on niin vähäinen, että ei sitä maista. Mullaki meni joku puoli vuotta, ennen ku mä rupesin polttaa tupakkaa. Se lafka ei saanu siitä syytettä, mikä mua kummastutti, mutta heidän kahvi kyllä muuttu ihan tavalliseks ja omistaja vaihtu siinä kahvilassa. Siitä oli Guardianissa ja jopa Irish Independentissä juttua. Viime syksynä tää tapahtu, tai siis tuli ilmi.

(Eikä varmasti tuo ole urbaania legendaa. Ihan oikeesti noin kävi. Tämä linkki on vaa harhautusta ja kateellisten panettelua.)

Lisää juttuja voi lukea :
http://www.urbanlegends.com
http://www.snopes.com

Ja sit ihan muuten vaan mielenkiintoinen:
http://www.straightdope.com

edit: Linkin kanssa sekoilin....
#62 • • vaavu Guest
Uh, katotko tarska koskaan noita posteja kun oot replynnyt... on aika vaikea lukea viestiä joka on kokonaan yhtä linkkiä. :|
#63 • • Taedium Guest

Uh, katotko tarska koskaan noita posteja kun oot replynnyt... on aika vaikea lukea viestiä joka on kokonaan yhtä linkkiä. :|

Juu, unohtu [ / u r l ] sieltä välistä... sorge. Korjasinkin sen heti kun huomasin.

To err is human, to forgive is not our company's policy.
#64 • • Edited bulk Guest
Parikin "hassua" juttua tuli äkkiseltään mieleen teinivuosilta:

1. Satuimme olemaan Imatralla hotellissa broidin ja parin kaverin kanssa. Alle 18-vuotiaana murtauduin baarikaappiin (ei saatu nääs avaimia, työkaluja oli reilusti mukana, älkää edes kysykö miksi), jonka seurauksena veljeni kanssa sammuttiin hotellihuoneeseen. Kaverit lähti tässä vaiheessa baariin. Keskellä yötä frendit palasivat, hiekkaisten työmaapuomien kanssa. Kun veljeni näytti nukkuvan suloisesti hiekkaiset työmaapuomit sängyssään, kaatoi frendit samariinia broidin korvaan. Tähän huutoon sitten minä heräsin.

Mainittakoon vielä, että baarikaappi laitettiin tasan samaan kuntoon kuin ennen murtautumista ja laskua varastetuista viinoista ei koskaan tullut.

2. Skidisti vanhempina harrastettiin idylllisessä radanvarsikaupungissa nk. ringin ajelemista toinen toistaan hienommiilla keksinnöillä. Eräänä perjantai-iltana alla oli kaverin hieno V6 Granada, jossa oli mm. kattoluukku. Paatuneena Ford-miehenä eräs ystäväni päätti pissiä liikenteessä kattoluukusta kaikkien mahdollisten japanialaisautojen päälle.

Myöhemmin illalla kuskina ollut kaveri päätti näyttää ajajanlahjojaan paikallisella parkkipaikalla (täynnä teenixx3jä) ja suditella paskarinkiä. Samalla tämä ympäriinsä pissinyt kaveri roikkui kattoluukun takareunassa (auton ulkopuolella tietty) hienosti teräsmiestyyliin. Kumma kyllä henkilövahingoilta vältyttiin.
#65 • • Tapi T Guest

On meinaan yksi yleisimmistä urbaanilegendoista.

Myös lapsi kaupan kassalla kertomassa äiskän suihinotoista kuuluu Urbaanit Legendat-sarjaan. On tullut radiosta useampaankin kertaan.
:rolleyes:
#66 • • ankkuli Guest

:D joo, mainituista kavereista olisi kirjallinen juttua kirjoiteltavaksi... topicci taisi olla olla kuitenkin omien toilausten setvimiseen. noloimmat omat mokat jätän tässä vaiheessa kertomatta. pyydän vain anteeksi niiltä vielä kerran jotka ovat joutuneet katselemaan :rolleyes:

yksi viimeisimpiä juttuja joiden mielekkyys on jälkeenpäin kyseenalaisia oli viisiitti nürburgringin moottoriradalla ja "lievä" innostuminen oman auton kulun kokeilemiseen. vasta adrenaliinihumalan haihduttua tuli mieleen että varaosat ovat aika kalliiita varsinkin jos niitä joutuu ostamaan kerralla enemmän eikä medihelikään ihan ilmainen ole ;) tälläkin kertaa oli enemmän onni kuin järki ja lahjat matkassa. voipi silti suositella kaikille joilla on bensaa suonissa.

ps. myytävänä karvanoppabemari. hyvin pidetty ja siististi ajettu.
#67 • • Tapi T Guest

...ja tein itselleni Jekku-Batteryitä paremman puutteessa vuoron perään molempia huikan ottamalla ja suussa sekaisin purskuttamalla.

Meillä Espoossa homma tehdään vähän kätevämmin:

1. Avaa batterytölkki ja juo siitä raakana about 1dl.
2. Avaa Jekku.
3. Kaadä Jekkua varovasti batterytölkkiin. Jos et itse humalaltasi tähän pysty, niin kuski voinee jeesata.
4. Sekoita juomaa jollakin, esim. kynällä, joka jokaisesta autosta löytynee.
5. Nauti tölkistä.

;) :p
#68 • • Jone Guest

Meillä Espoossa homma tehdään vähän kätevämmin:

1. Avaa batterytölkki ja juo siitä raakana about 1dl.
2. Avaa Jekku.
3. Kaadä Jekkua varovasti batterytölkkiin. Jos et itse humalaltasi tähän pysty, niin kuski voinee jeesata.
4. Sekoita juomaa jollakin, esim. kynällä, joka jokaisesta autosta löytynee.
5. Nauti tölkistä.

;) :p

Joo, en ole ihan niin palikka etten olisi tota kelannut. ;)

Halusin kuitenkin venyttää 2 mukana ollutta Battery-tölkkiä blandiksena mahdollisimman pitkälle sen puolen litran Jekun kanssa, joten päädyin tollaseen urosratkaisuun. Hmhmhmhs, en muista kuinka pitkälle blandis lopulta riitti, mutta ilmeisesti riittävän. :)
#69 • • Elatek / Lauri E Guest

Joo, noissa vanhemmissa autoissa tuo taitaa olla aikas tavallinen ongelma. Olen mä nähny niitäkin tapauksia että auton ovet saa avaimella kuin avaimella auki. Kunhan on jonkun auton avain (tälläinen perinteinen).

Heh, nojoo. joskus taannoin availtiin kaverin mazdan ovia vanhalla kymmenpennisellä ja pistettiin poppikoneet huutaan kesken välitunnin ;)..

menee ehkä vähä ohi topicin mut kerrotaan ny kummiski:
En tiedä onko tää jotain legendaa vaiko totta mutta kaveri kertoi että sen isosiskon kaveri oli ollut pilkillä ja sille oli tullu yhtäkkiä kauhee paskahätä. no, se oli sit juossu kauheella kiirellä lähimpään lepikkoon, vetäny pilkkihaalarit nilkkoihin ja tehnyt tarpeensa. siittä sitten busilla myöhemmin kotio ja ihmetelly kun porukka tuijottaa sitä koko matkan ku vierasta sikaa. kotona sitte oli huomannu että oli vääntäny savet sinne pilkkihaalarin huppuun.. jessus mikä aromi. :D *sick*
#70 • • Ios Guest
Aika paska tsäkä. :)
#71 • • Edited MikkiHiiri Guest

LOL! :D
Näiden juttujen jälkeen ilkee varmaan itsekin kertoilla mitä on tullu
hölmöiltyä. Ootte sitten saanu sen baarikaapin oven hoidettua
siististi. Meillä tuli perästä lasku (ja porttikielto) kun suunnilleen jäi se ovi käteen
(ja jonka sisällä oli "kaunis" tervehdysteksti hotellin johtajalle).
Hotellihuoneen telkkarista puhumattakaan jonne kaatui viinat
sisään. "Unohdettiin" vielä kännipäissään maksaa koko huone. Näin teinivuosina ;)
#72 • • Wordless Guest
Älkää ajatelko mua nyt mitenkään sairaana.

Viime kesänä me oltiin parin kaverin kanssa Klaukkalan Tiirassa uimassa. Siellä on noin 10 metriä korkeat kalliot josta voi hypätä veteen. Eräs kaverini on aika huono näköinen ilman rillejä joita hän ei käytä uidessaan. Sillä aikaa kun tämä kaveri oli vielä nousemassa ylös hypyn jälkeen niin minä väänsin paskat siihen hyppykohtaan ja menin sivuun katsomaan onnistuuko "Miinoitukseni". No se kaveri ei hirveästi pitänyt siitä tempusta kun se todellakin astui siihen paskaan ja minä hyppäsin karkuun veteen!

Samainen kaveri muuten kosti edellisen tänä vuonna samassa paikassa. Olin kiipeämässä alas kokeilemaan veden lämpötilaa. Kallion on aika jyrkkä ja kiipeäminen on aika hidasta eikä nopeita liikkeitä voi tehdä ja veteen ei vielä voinut hypätä koska se oli pirun kylmää. Kaveri päätti, juuri kun olin pahimassa paikassa, kusta päälleni! Ette tiedä miltä tuntuu kun joutuu ottamaan vain kusta päällensä voimatta tehdä mitään. Sillä oli vielä muuten kova kusihätä.

Viime kesänä hyppäsin myös vitosesta puolitoista volttia selälleen veteen!au!
#73 • • nemo-5 Guest

No ei pidetä ei... ;) Mitäs sairasta tossa nyt olis...
#74 • • Taedium Guest

vääntäny savet sinne pilkkihaalarin huppuun..

Käsi ylös ketkä on kuullu tän aikasemmin. Ja vielä vois tarkentaa, että ketkä on kuullu ton intissä?

Elokuvan "Japanese Puking Girls" nähneenä en pidä tuota toimintaa juurikaan kummallisena... :rolleyes:
#75 • • Revelation Guest
Ok, here goes...

Tässä parisen vuotta sitten keksittiin kuningasidea, lasketaan mäkeä jääkaapin ovilla. Ei muuta kun hankkimaan pari ovea, Paloisvuoren rinteille ja menoksi, kiihtyvyys oli ihan kiva, hallittavuus nolla... ainut paha oli vaan että lunta lensi silmille niin ettei nähnyt yhtään minne oli menossa, and believe me, sen olisi halunnut kyllä tehdä... ei tietenkään riittänyt että tätä tehtiin kerran ja jäi miettimään että siinä vois sattuakin jotain, vauhti oli nimittäin jotain muuta kuin pulkalla, vaan otettiinpa sitten myöhemmin uusiks sama homma. Tällä kertaa vain laskin kaverin kanssa samalla ovella ja huipulta asti, että varmasti olis vauhtia... ja olihan sitä. Mitään ei nähnyt, kun lunta tuli silmille ihan järkyttävästi... jossain vaiheessa alkoi järki sanoa että enää ei ole paljoa matkaa mainoskyltteihin, vois varmaan miettiä pysähtymistä... älyän katsoa sivulle ja huomaan että ollaan tosiaan turhan pitkällä sellaisella vauhdilla... huudan kaverille että "Jarruta!", tosi omaperäistä... hanskat maihin, alkaa tuntua kuumalta, mielessä liikkuu hilpeitä ajatuksia tyyliin "Perhana, hanskat lämpiää lunta vasten, varmaan kivasti kitkaa..."(hajosivat, reikiä siellä täällä). Älyän että emmehän me ajoissa pysähdy, huudan että "Hyppää!", kaveri katoaa kyydistä, itse tajuan tipahtavani pikkaisen alemmas keskelle pehmeää lumimassaa, vähän menee aikaa statuksen tarkkailussa, sitten pari minuuttia hysteeristä naurua... taisi kyllä minut pelastaa se pehmeä lumi siinä viisi metriä ennen mainoksia, muuten olis kyllä varmaan ainakin 20 km/h vauhdilla pamauttanut niihin...
Tämä sama kaveri karkuutti yhden oven siellä ylhäällä, ja huusi "Ovi kiinni!" yllättäen kukaan ei yrittänyt pysäyttää sitä... vauhtia varmaan jotain 40 km/h...

Sitten on tietysti kaikenmaailman pyöräkikkailuja, esimerkkinä alamäkeä pitkin ajaminen ja tiukka käännös, josta olisin selvinnyt ilman hitusta hiekkaa liikennemerkin edessä, kiva kilahdus lähti kun osui pyörän tanko siihen liikennemerkkiin. Joskus sitä miettii että miten sitä on pysynyt elossa vaikka olenkin yleensä ihan rauhallinen.. :)

Joskus nuorempana pientä vilauttelua, sitä tavallista, tosin ilman alkoholia...
#76 • • Taedium Guest
Eilen kun oltiin ajelemassa Dublinista himaan päin keksittiin, että käydääs kattoo uus moottoritie läpi. Ja aateltiin, että mennää Belfastiin illalliselle. No sieltä keksin sitten postikortin laittaa postiin jostain syystä. Ja joskus kello 12:00 paikkeilla ajeltiin pitkin poikin ja etittiin postilaatikkoa. Eikä tietty ketään kaduilla, jotta neuvoa kysyisi. No löyty sieltä joku, joka osoittautui kiinalaiseksi. Hän ei aluksi tajunnut sanaa "mailbox", eikä sen jälkeen "postcard" - "to post" - "mail" - "posting card in mail"... sit sillä välähti ja se rupes osottaa viiteen eri suuntaan ja puhu kiinaa. No "ni hau ma" menee ja muutama muu hassu sana, mutta en minä mitään ohjeita ymmärrä. Sen mä tajusin, että pari tietä mitä se osotti oli vääriä katuja ku sinne suuntaa osottaessaan se kälätti "bo" sinne väliin...

Sit tää luovutti ja sano, että hyppää kyytiin, näyttää meille paikan ja sit me tuotas se takasin. Me haluttiin nukkumaan, eikä todellakaan kuljetella jotain hullua kiinalaista ympäriinsä. Se oli jo kaivamassa kännykkää että se olis soittanu jollekkin kaverilleen, kun se kaveri kuulemma osaa neuvoa paremmin. Olis molemmat tullu kyytiin. No me sanottii, että ei mahdu ku meillä on kuollu ruumis takakontissa, et se ei ois hyvä juttu. Tää kiinalainen ei tajunnu sitä ja sano, että kyllä ne mahtuu. Ei siellä näy niin paljon takapenkillä tavaraa olevan. Ja me selitettiin että ei ku takakontissa. Kuollut ruumis. Takana. Ruumis. "In the trunk." ...ei mitään tajua kiinalaisella...

Sit se sano, että jos odotetaan 5minuuttia sen kaveri tulee ja osaa paremmin englantia ja opastaa. Me kerrottin, että ei ny kerkee, ku poliisit on perässä ja sanottiin, että jos poliisi kysyy, niin et sitten ole nähnyt meitä. Kiinalainen jäi sormi pystyssä kysymään "Ok. Does body mean..." kun me kiitettiin ja kaasutettiin pois...

Varmaa sai slaagin ku meni himaan ja katto sanakirjasta mitä tarkoittaa "dead" ja "body"... :D
#77 • • Hugo Guest
Hain joskus 2001-2002 vaihteessa koulustani ulkomaan vaihtoon humalan-laskuhumalan välimaastossa. No, sillä reissulla sitten ollaan (vieläkin).

Kannattaa kokeilla :p
#78 • • Remotion Guest
Tuli tässä mieleen kun kuvattiin joskus muksuna videota ja siihen piti saada jotain hauskaa meininkiä mukaan...

Tulostelin sitten amigalla itse väsättyjä jotain arpalippuja ja menin myymään taloyhtiön kyttääjämummolle samalla kun kaveri kuvasi viereisen hiekkalaatikon takaa.. :D

Eilen kun oltiin ajelemassa Dublinista himaan päin keksittiin, että käydääs kattoo uus moottoritie läpi. Ja aateltiin, että mennää Belfastiin illalliselle.
.
.
.
Varmaa sai slaagin ku meni himaan ja katto sanakirjasta mitä tarkoittaa "dead" ja "body"... :D

Toi on jo tosi häröä! :001:
#79 • • Taedium Guest
Tuli mieleen, kun tuolla pitkäerotopicissa kirjoitin eräästä kaverista, joka on samalla aaltopituudella ja homma toimii. Tuli mieleen hassu tapaus. (Yksi niistä, tämä julkaisukelpoinen.)

Muistatteko kun Jyrkissä oli se Public Corner? No sinne meni kauhee lauma aina jotain PL:iä kirkumaan terveiset 500 lähimmälle ystävälleen. Me heitettii kerran lukiossa välitunnilla aiheesta läppää, et mitä sinne olis kiva mennä tekemään. No mehän keksittiin ja lintsattiin (hyi hyi) seuraavalta tunnilta ja mentiin kolkuttamaan kuviksenluokan ovea. Kuvismaikalta kysymään voidaanko liittyä luokkaan jos ei häiritä, meidän vaa pitäis tehdä yks juttu. Ja saatiin lupa, sillä meidän kuvismaikka diggas kaikesta luovasta.

Tehtiin rosvo, tuomari, poliisi ja setä. Taidettiin kaksi taustaakin tehdä. Ja kun taustat ja paperinuket oli redi, mentiin siltä seisomalta esittämään aivokuollut esitelmämme Public Corneriin. Muistaakseni rosmo paukautti setää puistossa päällään päähän ja poliisi tuli ottamaan heti rosmon kiinni. Oikeussalissa tuomari kysyi löitkö ja rosmo tunnusti. Poliisi vei rosmon vankilaan. Jotenkin noin se meni. Ja ne näyttivät sen televiisiossa.

Tämä muuten tapahtui ennen kun South Parkista oli tehty edes pilottia. :D
#80 • • r.pete Guest
- Haettiin yläasteella terkkarilta jotain homoseksuaalisuuteen liittyviä vihkosia tyyliin 'olen huomannut olevani poikkeava, mitä tehdä?' ja käytiin pistämässä niitä liikuntatunnilla olevien ala-astelaisten takkeihin ja reppuihin siten, että ne todennäköisesti tipahtaa, kun niitä liikuttaa. Voi sitä julmuutta, kun niiden luokkakaverit bongasi ne esitteet.

- Haettiin Spinestä tai Stockalta flaikkuja iso pino flaikkuja ja jaettiin niitä sitten raveissa muijille isku mielessä.

- Tungettiin salaa kaikkea tavaraa luokkakavereiden reppuihin. Kotona kun avasi reppunsa niin löytyi sitten askartelutikkuja, tusseja, liimaa, kiviä.

- Laitoin koulun lainalaskimet näyttämään vain kokonaislukuja ennen trigonometrian koetta yläasteella. Luokasta varmaan ainakin puolet sai kutosen, kun laskut oli oikein mutta tulokset väärin.