Omituiset tempaukset

108 posts, 6 pages, 21,487 views

#1 • • Edited Ana-- Guest
Tuli tassa vaan mieleen, etta ootteko koskaan tehny jotain
sellasta et on ollu pakko myohemmin kysyy itteltaan et mita
helvettia tuli oikein silloin ajateltua?

Mul tulee mieleen ainakin yks puolen tunnin mittanen viuhahdus
pohjois-tapiolassa keskella yota...

Alkoholilla oli osuutta asiaan. Mutta silti... :confused:
#2 • • Ezzy Guest
Mulla on yleensä päinvastoin. Vituttaa sellaiset tempaukset, kun jättää jotakin tekemättä :( Sitten tulee kilo paskaa niskaan aina...

laiskuus ei palkitse.
#3 • • Mr. Sinner Guest

Tuli tassa vaan mieleen, etta ootteko koskaan tehny jotain
sellasta et on ollu pakko myohemmin kysyy itteltaan et mita
helvettia tuli oikein silloin ajateltua?

Hmmm..... kusasin kerran saunan kiukaalle kotona:D
#4 • • Elatek / Lauri E Guest

Mul tulee mieleen ainakin yks puolen tunnin mittanen viuhahdus keskella yota...

joo, Yks KAVERI heitti kans tommosen viuhahduksen tossa joskus nuoruudessa mutta mopolla..
:D :001:
#5 • • Mrrshan Guest

Mulla on yleensä päinvastoin. Vituttaa sellaiset tempaukset, kun jättää jotakin tekemättä :( Sitten tulee kilo paskaa niskaan aina...

laiskuus ei palkitse.

Sanos muuta. Meikäläisen omituinen tempaus oli liimautua viimeisen vuoden ajaksi tähän koneen ääreen tekemättä mitään järkevää.
#6 • • opri Guest
Juu ja me ajeltiin uutena vuonna alasti polkupyörillä, naapurin poikien kanssa. Lähdettiin sit saunasta vähän vilvotteleen.. on tästä jo muutama vuosi, mut oli kyl kieltämättä hauskaa. Toivottavasti kukaan naapureista ei ollut hereillä siihen aikaan aamuyöstä:rolleyes:
#7 • • Orange Guest
vaikka mitä....

vilautusspesiaali, pyllyä autonikkunaan ja sitten dösän ohi, näin saadaaan kerralla monta ihmeellistä ilmettä.:D
#8 • • Funkatronik Guest
Hmmm...

Kerran kaadoin melkein yhden nuorisoyhdistyksen (ja joka tapauksessa lamautin sen toiminnan puoleksi vuodeksi) kun annoin luvan laittaa kyseisen yhdistyksen kotisivuille minusta otettuja alastonkuvia. Ne oli kyllä ihan kauniita ja taiteellisia, en ymmärrä miksi nuorisotoimen kukkahattutädit saivat herneitä neniinsä niiden takia, Suomessa kun alastomuus kuitenkin on suhteellisen normaalia toimintaa ja vilautus lähes kansalaisvelvollisuus.

Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, vilauttaminen on sen verran tarkkaa hommaa ettei sitä oikein voi humalassa tehdä.

Vaikka ei minua kyllä kaduta mikään mitä olen tehnyt, ennemminkin kaduttaa asiat jotka ovat jääneet tekemättä.
#9 • • Edited Mikko Guest
mä jotenkin odotan cosmic manin vastausta.. :rolleyes:
#10 • • Taedium Guest
Omituisia tempauksia... En kyllä kirjoita edes prosenttia kaikesta. Siitä tulis autobiography.

No esmes eilen ajeltiin kotiinpäin autolla ja jäätiin Droghedassa liikennevaloihin. Edessä oli saksan kilvillä oleva auto ja alkoi FA. Minä kysyin kämppikseltä onko tuo Frankfurt. Ei ollu, mutta ei kämppis ihan varma ollu. Sitten huomattiin ne svaabian kolme leijonaa niissä tarroissa, joten ei se ainakaan Frankfurt ollu. No kämppis meni ulos kattomaan lähempää rekkaria, kun minä ajoin. No siinä tilanne meni hassuksi ja pian olimme molemmat juttelemassa liikennevaloissa tuon saksalaisen naisautoilijan kanssa. Valot vaihtu ja ajoimme pubin pihalle ja saimme uuden ystävän.

Itse asiassa siitä sitten kämppis lähti illalla vielä tapaamaan häntä, että saas nähdä mitä tapahtuu kämppikselle tosta.

Koko mun elämä on sitä, että mä en paljo funtsi mitä tulee tehtyä. "Vauhti korjaa virheet." Sillee saa paljo kaikkee jännää elämään. Emme me olis totakaan henkilöä varmasti tavannut, ellei oltais menty ahdistelemaan keskellä liikennevaloja häntä.
#11 • • :t:c: : : Guest
Kokeilkaapas pysäyttää moottoritiellä autoja laserpointterilla :rolleyes:
#12 • • Taedium Guest

Kokeilkaapas pysäyttää moottoritiellä autoja laserpointterilla :rolleyes:

Kokeilkaapas parkkeerata auto pimeänä talvi-iltana vastaantulijoiden puolelle pientareelle suoran päähän, jossa kaikki aina ajaa ylinopeutta ja osoitelkaa autoja vaikka korvalappustereoilla ja kun auto on kohdilla, niin väläytä pitkiä.
#13 • • LindaGP Guest

Kokeilkaapas parkkeerata auto pimeänä talvi-iltana vastaantulijoiden puolelle pientareelle suoran päähän, jossa kaikki aina ajaa ylinopeutta ja osoitelkaa autoja vaikka korvalappustereoilla ja kun auto on kohdilla, niin väläytä pitkiä.

Fööni + laserpointteri-yhdistelmä toimivat kaikkein parhaiten... :D
#14 • • Taedium Guest

Sillo ku mä tota oon tehny, ni ei oikee saanu laserpointtereita mistään. Ja korvalappustereotkin tarkoitti kasettisoitinta.

Mut tosi fiksua oli silloin sen ikäisenä myös talvella juosta jäätyneen joen yli. Joen virta piti jään ohuena ja kun se oli noin pari senttiä paksu ja siitä juoksi nopeasti yli, tamppaamatta jalkojaan, ei edes menny jalka läpi jäästä. Taipui ihan älyttömästi vain. Jos hidasti tai vähänkin turhan kovaan painoi jalkaansa alas juostessa, jalka meni jäästä läpi, että läiskähti. Ja sitä tehtiin pitkään. Nyt kun miettii, niin minkä ihmeen takia? Jos siitä jäästä ois menny läpi, niin virta vie jään alle ja ei sitä pari senttistä jäätä saa sieltä alapuolelta rikki... Fiksua.
#15 • • Ios Guest
Minä taas tuossa pari viikkoa sitten laitoin 'Blue Spriteä' pestyyn Lasoli pulloon ja otin huikkaa keskellä 'Jannea' (kävelykatu Järvenpäässä) ja kaaduin maahan ja alle minuutin kuluttua nuosin pystyyn ja lähdin kävelemään poispäin.

Olisittepa nähneet niitten ihmisten ilmeet mitkä oli tullut ihmettelemään siihen ympärille.

Sain siitä 20e! :001:
#16 • • Boot Guest
John Nike sen tiivisti osuvasti aikoinaan: Just do it!:D
#17 • • Edited Quu Guest

Minä taas tuossa pari viikkoa sitten laitoin 'Blue Spriteä' pestyyn Lasoli pulloon ja otin huikkaa keskellä 'Jannea' (kävelykatu Järvenpäässä) ja kaaduin maahan ja alle minuutin kuluttua nuosin pystyyn ja lähdin kävelemään poispäin.

Toi Jannekatu on kyllä aivan salettiin joku rinnakkaistodellisuus.
G-sus Järvenpää on ainoa kaupunki jossa kävelykatu varustetaan taustamusiikilla.
:D

Vaimoke tuossa vieressä muistelee hetkiä jolloin he sitoivat naispuolisen kaverin kiinni yhteen niistä tolpista, ripustivat kaulaan "spank me" kyltin ja lähtivät mäkkiin syömään.
:)

"onko sulla jotkut polttarit?" -"eiku mä vaan oon tässä nyt"

Erikoisinta oli vielä, että tyttö viihtyi siinä tolpassa toista tuntia.
#18 • • Ana-- Guest

Erikoisinta oli vielä, että tyttö viihtyi siinä tolpassa toista tuntia.

Viihtyi? Ihana nainen :)
#19 • • Remotion Guest

Kaverilla autossa, siniset parkit, siniset valot siinä lasinpesimien edessä, lisäks, on juicesekoitinta Maglite 6g sinisellä ja punaisella optiikalla, jne... Mut ei me ahdisteltu ku teinejä jotka ajelee jossain kävely teillä tms yhtä fiksua. Nykyään ei juuri tuu noita käytettyä... ;)
#20 • • Taedium Guest
No nythän näitä outoja tempauksia tulee mieleen.

Kaverin piti jokunen kuukausi sitten korjailla autoaan. Unohti uuden pakoputken meille, kun autonsa meni sitten rikki. Tänäaamuna kannettiin kämppiksen kanssa se pakoputki sen kaverin työpöydälle duunissa. :017:

Ai nii, yläasteella tapahtu kans hassu tapaus. Mulla oli valinnaisia jo 7-luokalla. Taloustietoo vai mitä se nyt olikaan. (En ollu puutöissä.) Kerran siellä tunnilla poistuin opettajan kääntäessä selkänsä ja suuntasin vessaan. Siellä valkaistuun, puolimetriseen tukkaani laitoin huomiota herättämättömästi sähkönsinisen värin ja vähin äänin takaisin tunnille. Oli muuten hassu ilme opettajalla. Ja antoi kiitokseksi kaksi tuntia jälkkää. Ei tajuu. Vessassa käynnistä. Ei siitä ennenkään eikä se pitäisi opettajan asia olla, mitä minä vessassa teen. No juu... Pelleilyähän se oli osaltani.