Omituiset tempaukset

108 posts, 6 pages, 21,470 views

#21 • • dixoff Guest
Yhtenä kesänä pojat nikkaroivat vajaan metrin korkuisen hyppyrin, joka sitten kuskattiin peräkärryssä uimarannalle ja naulattiin laituriin kiinni. Hyppyristä sitten ajettiin vanhalla BMX-pyörällä järveen. Jotta tsygää ei olisi tarvinnut sukeltaa joka kerralla pohjasta, oli ohjaustankoon sidottu kiinni pelastusliivit. Hauskaa oli, kunnes poliisit tulivat paikalle. Eikä heilläkään varsinaisesti hyppimistä vastaan mitään ollut, valittelivat vain, että touhu rajoittaa muiden ihmisten mahdollisuuksia käyttää laituria...

Mitä viuhahduksiin tulee, niin joskus opiskeluaikoina muutaman bissen jälkeen tuli tehtyä ns. Idan laudatur. Tässä on ideana, että Pohjois-Haagassa Ida Aalbergin tiellä olevalta saunalta juostaan ilman kleduja kilometrin päässä olevalle Pohjois-Haagan asemalle ja takaisin. Matka meni muuten oikein hyvin, paitsi että puolivälissä tunsin, että jalan alla on jotain pehmeää ja kylmää joka pursuilee varpaiden välistä. Eli suomeksi sanottuna, astuin paskaan.

Eräänä uutenavuotena saatiin todella loistava (not) idea. Päätimme testata, mitä tapahtuu kun retkikeittimen kaasusäiliön heittää nuotioon. Mentiin sitten nuotiotarpeiden kanssa metsään, mutta kun ei me mitään partiolaisia oltu, niin eihän siitä mitään tullut. Sen sijaan laitoimme sellaisen tulta syöksevän uudenvuodenpaukun suihkuttamaan sen säiliön kylkeen. Eihän sitä saanut vielä sittenkään posahtamaan, totesimme vain, että on se kyllä aika pahasti pullistunut, pitää varmaan laittaa toinen tulite. Näin sitten tehtiin ja tällä kerralla pamahti, hieno viitisen metriä korkea sienenmuotoinen liekki ja kelpo tömähdys, sekä lämmin hönkäys joka hiveli hiuksia vielä muutaman kymmenen metrin päässä, missä olimme katselemassa. Näin jälkeenpäin ajatellen oli aika hyvä tuuri, että ei silmille tullut, kun sitä toista paukkua virittelimme.

Sitten olisi vielä pari fiksua vetoa niinkuin bassokaivo ja erinäisten tavaroiden vetäminen auton perässä, mutta olkoon tällä kertaa.
#22 • • Taedium Guest

Hyppyristä sitten ajettiin vanhalla BMX-pyörällä järveen.

Mitä viuhahduksiin tulee,

retkikeittimen kaasusäiliön heittää nuotioon.

erinäisten tavaroiden vetäminen auton perässä,

:eek: Suomesta löytyy paljon idiootteja. Lähes samoja juttuja mulla.

1. Skidinä oli joka kesä aina pakko ajaa joku tsygä järveen.

2. Viuhahduksiahan nyt tulee tehtyä. Itse asiassa kerran kun avasin ulko-oven munasilleen, niin oli jehovan todistajia kertomassa Jeesuksesta siellä. Olivat hetken hämillään.

3. 7-9 luokkien kesälomilla, kun ei ollut koko ajan töissä vielä, niin istuimme aika usein rantsussa juomassa viintä ja polttamassa notskia. Viinipulloon hiukka joko ponua tai vettä. Ponu kiehuu matalemmalla lämpötilalla, niin se toimii paremmin. Eli viinipullo, jossa metallinen kierrekorkki, noin puoli desiä pohjalle, nuotion reunalle, kunnes koko pullo on kuuma, sitten nuotioon. Kun neste kiehuu ja lopulta jysäyttää pullon rikki, tulee hieno pilvi siihen nuotion ympärille. Uskomattoman sankka savu. Kunhan muistaa seuraavana iltana ennen nuotion sytyttämistä kerätä ne sirut pois, ettei satu jalkaan.

Kaikki on varmaa laittanu kolikoita junaraiteille. Löydettii joskus tosi skidinä spray-pulloja junatunnelista, kun jotku isot pojat oli pompannu sinne. Ne paukkuu junaraiteilla kans. Ei kande, nimittäin kun pään sisällä alko näkyy himmeää valoa myöhemmällä iällä, niin on ruvennu kyl funtsii noita tekojaan vähä eri valossa...

No tässä en viitsi meidän omatekemää pommia selostaa. Tehtiin kupariputkesta ja vaikka mistä niitä, mutta yksi oikein kunnolla tehty teki avannon. Keskellä talvea vähän ennen uuttavuotta järven jäällä saatiin kunnon reikä aikaseks. Ja koko järven ympärystän kaikkiin taloihin valot... Ja motiivi juosta koko järven yli sinne kaukaiselle rannalle joku nelisen kilometriä ja sieltä vajaa 10km himaan...

4. Pari talvee oli montakin kertaa tapana erään suoran alkupäässä olevalla bussipysäkillä pysäyttää bussi ja kysyä aikataulua. Samalla muutama muu juoksee bussin taakse ja pitää kiinni. Ja sit se siinä jäisellä suoralla kiihdyttää ja vauhti on kova. Idiotismia. Mut auton ja veneen perässä on vedetty stigaa, pulkkaa, lankkua, suksia, luistimia, jopa peltistä tarjoiluvatia... (Se vati vaan ekan kaatumisen jälkeen uppos pohjaan.)

Aika paljo noi hengenvaaralliset tempaukset jäi sen jälkeen ku täytti joku 15-16 vuotta. Tottakai sitä itsetuhoista elämää senkin jälkeen, mutta ei enää mitään joenylijuoksuja tai itse tehtyjen pommien kanssa avannon aukaisua.
#23 • • LindaGP Guest
Tuli mieleen sellanen ihan tosi hassu juttu töistä. Olin baarimestarina yhdessä kapakassa ja isossa neliskulmasessa baarissa yksin puurtamassa, eli tiski oli silleen mun ympärillä. Porukkaa oli ihan sikana ja käyttäytyivät tosi törkeesti, suurinpiirtein huusivat viinaa. Mulla palo kääpä ja kiipesin ylös baaritiskille seisomaan ja kävelin sen koko baarin ympäri siinä tiskillä ja katselin porukoita ja moikkailin tuttuja. Kierroksen jälkeen hyppäsin alas ja kysyin, että mistähän sitten aloitetaan. Porukka seisoi ihan hiljaa ja töllisteli, sitten myyminen alkoi sujua ihan ilman mökää. Tein sinä iltana (5v. sitten) myyntiennätyksen siinä kapakassa, on kuulemma vieläkin voimassa.
#24 • • Quu Guest
Coyote Ugly! :D
#25 • • LindaGP Guest

Joo, paitsi että mä oon paremman näköinen kuin ne tsubut siinä leffassa yhteensä. :D :D :D
#26 • • Faini Guest

Joo, paitsi että mä oon paremman näköinen kuin ne tsubut siinä leffassa yhteensä. :D :D :D

Tosiaankin!! ;)
Caro²

#27 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Eipä tässä ny ole hirveemmin tullu tehtyä ihmeellisyyksiä.. tämä tosin saattaa jotakuta huvittaa:

08.jpg
#28 • • rubio Guest
Pistettiin kavereiden kanssa valepuvut päälle ja mentiin Hypeen protestoimaan Hallmarkin kiksuista musiikkilinjaa vastaan. Oli ihan helvetin hauskaa :011:

hypeposse.jpg
#29 • • Taedium Guest

Sama käväs mielessä.

Tosta nyt samontein katu-uskottavuuspisteitä kannullinen ja perus-respect pisteitä kapallinen.
#30 • • LindaGP Guest
Tuli mieleen vielä toinenkin juttu baariajoilta. Yksi äijä huusi mulle että: "Hei typy, heitä mulle viinaa!" Mä kaadoin pari senttiä kossua lasiin ja heitin sisällöt sen kundin päälle. Aika klassikko.
#31 • • taro Guest
Aina olen kiltti koulussa ollut..

Mutta erään kerran teininä köksänmaikalle laukasin:
"vitun huora" :012:
Noh... mitäs rupes väittämään ettei mun keitossa ollut anjovista (sitä kun oli pakko siihen tunkea), minimi määrän laitoin niinkuin pitikin.
Eikä tippunut edes numero...
Enkä saanut jälki-istuntoakaan..
Taisin osua oikeeseen :003:
#32 • • Taedium Guest
Blondiehan kerää respect-pisteitä. Pitänee tynnyrinala täyttää pisteillä.

"vitun huora" :012:

:(

Mä en ollu aina niin kiltti, mutta haukkumisia en harrastanut. Huoritellut en ole, sillä en tunne yhtään huoraa. Kaikkee väärää tuli skidinä tehtyä, mutta haukkumisia tai paikkojen hajottamisia ei harrastettu. No omien tavaroiden hajottamisia kyllä, muttei julkisia. Ei ainakaa tahallee.

Enkä ymmärrä logiikkaa ravintoloissa yms. (Eikä myöskään herra Christensen)

Herraksi tekeytyvä: "Anna pildee."
Nainen: "En."
Herraksi tekeytyvä: "Vitun huora."

Siis hä?
#33 • • taro Guest

Siis hä?

Aivan... :( toi on varmaan sattunut jokaisella naispuoliselle henkilölle... Lieneeköhän se huorittelu sitten miehille jonkinlainen yritys pelastaa kasvonsa.
En tajua :005:

Ja kiltti mä olen edelleen, en hauku enkä nimittele ketään (ainakaan pahalla :) leikillään nyt tottakai) Mutta näin nyt pääsi kerran teiniuhmassa käymään..
-Kiltti ope,
annathan anteeksi-
#34 • • Ezzy Guest

No nythän näitä outoja tempauksia tulee mieleen.

Kaverin piti jokunen kuukausi sitten korjailla autoaan. Unohti uuden pakoputken meille, kun autonsa meni sitten rikki. Tänäaamuna kannettiin kämppiksen kanssa se pakoputki sen kaverin työpöydälle duunissa. :017:

haha, kenen? :D
#35 • • Edited OSC8 Guest

Sitten olisi vielä pari fiksua vetoa niinkuin bassokaivo ja erinäisten tavaroiden vetäminen auton perässä, mutta olkoon tällä kertaa.

Mä oon kuullu pari niin kipeetä tarinaa tosta bassokaivosta :001: Ei kiesus :010:

edit: olipas itsellä niin hullu juttu ettei sittenkään kehtaa kertoo :D
#36 • • tumpsi Guest

vaikka mitä....

vilautusspesiaali, pyllyä autonikkunaan ja sitten dösän ohi, näin saadaaan kerralla monta ihmeellistä ilmettä.:D

WORD!
been there, done that..
Ikävä kyllä tuli joskus takavuosina tehtyä moinen järjen_riemuvoitto...
#37 • • Edited anco Guest

edit: olipas itsellä niin hullu juttu ettei sittenkään kehtaa kertoo :D

Valitettavasti ehdin jo sen lukea...

Lisää vettä myllyyn:http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/div_bilder/60.html

Omaa touhuumista:

1. Terassipöydän Jaffa -aurinkovarjoa sateenvarjona käyttäen matkailu Helsingissä.

2. Mopon perässä vedettiin milloin pulkkaa, milloin stiigaa yms. yms.

3. Dösäm takapuskurin päällä matkustamista.

4. Joskus pentuna: Otetaan tamppooni. Kastellaan se kunnolla teellä/mehulla tvs. parvekkeelta alas autojen konepellille yms.
#38 • • Nudie Guest
Näitähän olis tuhansia. No tässä muutama:

1. Nuorempana kännissä tuli kustua ihan minne vaan mm. RUK:n kurssijuhlilla omaan lomakassiin, kotona omalle tyynylle (heräsin hiukset märkinä...), kaverin mökillä takkaan... jne. jne. Noissa tosin olin niin edesvastuuttomassa kunnossa, että en oikein tiennyt tekosistani kuin vasta aamulla

2. Alasti olen esiintynyt melkein missä vain. Tulipa sitä Porissa kerran julkisesti (torilla) tuo alapään pikkuvelikin mittailtua.

3. Helsingin Taka-Töölössä pommitin postinkantajaa täysinäisillä jogurttipurkeilla kuudennesta kerroksesta

4. Wienissä jouduin kännissä poliisin puhutteluun kainalossani pöllitty liikennemerkki

5. Pöllin kerran kurpitsan töölöläisen ravintolan rekvisiitasta ja päätin heittää sen kiireessä Volvon konepellille, kun hovimestari meinasi saada kiinni

6. Kahden norjalaisjannun kanssa noin kuukausi takaperin viihdytettiin ihmisiä Newcastlessa heittelemällä kuperkeikkoja taksijonossa

7. ja niin edelleen...
#39 • • Zapa Guest

Näitähän olis tuhansia. No tässä muutama:

1. Nuorempana kännissä tuli kustua ihan minne vaan mm. RUK:n kurssijuhlilla omaan lomakassiin, kotona omalle tyynylle (heräsin hiukset märkinä...), kaverin mökillä takkaan... jne. jne. Noissa tosin olin niin edesvastuuttomassa kunnossa, että en oikein tiennyt tekosistani kuin vasta aamulla

eeeehhg.. FYI http://www.tena.fi :003:

muutama tempaus nuorempana:

:::.... juhannusjuhlissa kännissä ostin kojusta grillimakkaraa ja kun se oli kylmää, heitin sen erään rakennuksen ikkunasta sisään (vahingossa :D ). Kytät paikalle, maksoin ikkunat järkkäreille ja kytät vei mut himaan. Uhkasivat heittää putkaan jos mua vielä näkyy ko. juhlissa. Vaihdoin himassa vaatteet ja takaisin samoihin juhannushippoihin ;)

:::.... pöllittiin vaahtosammutin junasta ja ruiskutettiin sisältö asematunneliin... idioottimaista toimintaa.

:::.... ostettiin pilailukaupasta kananmunalle haisevia hajupommeja ja rikottiin ne junassa, ai että meillä oli hauskaa katsoa kun ihmiset vaihtoivat vaunua...muahahaha.

:::.... saatiin tarkastusmaksu aikana jolloin konduktöörit antoivat niitä. ei suostuttu maksaa ja tuli pieni nahistelu .. tuloksena yksi kappale konduktöörin kenkiä kädessä kun se heitti meidät ulos junasta ja sen jalka jäi sulkeutuvan oven väliin junan jo liikkuessa.

siinä mitä tuli äkkiseltään mieleen, lisää seuraa jos muistaa.
#40 • • Tapi T Guest
Mä en oo näyttänyt persettä kenellekään, en ole kussut sänkyyni, en viuhahtanut, en tehnyt edes bassokaivoja...

Mulla on vissiin ollu jotenkin vajaa lapsuus? :confused:

Siis hä?

Homman pitäisi mennä näin:

Herraksi tekeytyvä: Harrastaisitko seksiä kanssani miljoonasta eurosta.

Nainen: Hmmm.... Kyllä.... Kyllä harrastaisin!

Herraksi tekeytyvä: Harrastaisitko seksiä kanssani viidestä eurosta?

Nainen: No en helvetissä, minä Te minua pidätte!?

Herraksi tekeytyvä: No huorahan sinä olet. Minä keskustelin kanssasi ainoastaan hinnasta.