26 posts, 2 pages, 8,735 views
En ole koskaan kuullutkaan tuosta hapen lisäämisestä, ja siksipä itse olen koittanut kärkkyä jos joku tähän äkkiä osaa vastata.
Happea? Like, WHY?
Hä, ettekste tiedä että puhtaasta hapesta saa kiksit?
(vinkki: juuri nyt hengittämäsi ilma ei esim. ole puhdasta
happea)
En nyt muista tarkkoja neurologisia vaikutuksia, mut
hyvä natural rush joka tapauksessa, suosittelen :D
En saanut. Lääkehappea oli pullossa ja sieltä hengittelin puhdasta happea ja ei siitä tullut muuta, kun uloshengitys vaikeutu. Siis hyperventilaatiota rupes pukkaamaan. Ja siitä syystä taas meinas taju lähtee ja oli joku 15 sekuntii hieman "high".
Happea? Like, WHY?
No kyl se mitä mä oon niistä popperseista kuullu, ni ei niittenkään vaikutus ole kun joku 30 sekuntia. (En tajuu miksi joku sit ostaa niitä.)
No kyl se mitä mä oon niistä popperseista kuullu, ni ei niittenkään vaikutus ole kun joku 30 sekuntia. (En tajuu miksi joku sit ostaa niitä.)
miten poppers ja lisähappi liittyy toisiinsa? poppersithan on nestemäistä tavaraa jota hengitellään, ihan hirveetä stuffia...
Luitko sen mun postauksen?
miten poppers ja lisähappi liittyy toisiinsa?
Eli tarkoitin, että molemmat näistä on sellaisia, joissa vaikutus on hyvin lyhytaikainen. Toisin kuin melkein minkä tahansa muun aineen kanssa - nikotiinista lähtien.
(vinkki: juuri nyt hengittämäsi ilma ei esim. ole puhdasta
happea)
En nyt muista tarkkoja neurologisia vaikutuksia, mut
hyvä natural rush joka tapauksessa, suosittelen :D
Ilokaasu kuuluu myös samaan sarjaan, eli sen vaikutus on hyvin lyhyt. Sen takia sitä pitääkin esim. sairaalassa hengittää jatkuvasti sisään.
Sairaalan ilokaasussa on myös lisähappea mukana, perinteinen psykehörhöjen käyttämä sifoni taas on pelkkää NO2:sta. Vaikutus perustuu siihen, että aivojen hapensaanti vähenee, ja päästä alkaa heittämään.
Hmmmm... Kylläpäs se sifonistakin imailtuna taitaa se vaikutus perustua ihan ilokaasuun. Ois aika nerokasta jos saisi samat vaikutukset pidättämällä henkeä viisi sekunttia, kuin vetämällä yhden ilokaasukapselin.
Pidättäisin kyllä henkeäni tämän tästä.
Luitko sen mun postauksen?
Tarvitaanko rautalankaa?