Levylaukut

113 posts, 6 pages, 27,023 views

Avatar
#61 • • Samuel Guest

Herättelyä !

Eli mikä nyt olisi nopein, varmin ja edullisin mesta tilata
esim. tollanen UDG: n Flipfront / sen tyylinen vinyylilaukku ?


tuolta noita udg:eitä ainakin o saanut suht hyvään hintaan ja palvelu/luotettavuus on ensiluokkaista ja saa myös postiennakolla:

http://www.decks-records.de/
Avatar
#62 • • Tapsa Guest
No Jokke (tai joku muu, joka tietää) myydäänkö Striitissä UDG: n Flipfronttia, huolimatta siitä ettei sitä ainakaan sivuilla mainita ?

Hinta ?
Avatar
#63 • • miikkah Guest
Ainakin viime viikolla, kun paikalla kävin, niin yksi flipfrontti (olisikohan ollut tumma vihreä tai maastokuvio) siellä nökötti oven vieressä. En streetin toimitusajoista sitten tiedä, eli kauanko kestää saada jos haluaa jotain sellaista väriä mitä ei suoraan löydy..
Avatar
#64 • • Tapsa Guest
Juu, eipä tartte vähää aikaan varmaa ostaa.
Tilasin decksistä jo..

Ultimatee ja parit herkkuplatat siellä sisällä :)
Avatar
#65 • • Zwek Guest
Mullo tällänen:

9551.gif

Streetistä vähän yli sata eukkaa ja ollu tosi tyytyväinen!

:cool:
Avatar
#66 • • Daniel Braun Guest
Kun noita UDG:n laukkuja kehutaan ja ylistetään niin kiinnostais tietää hieman noiden laukkujen kestävyydestä...

Muuten laukut taitavat olla suht kestävää tekoa, mut mites noi vetoketjut?
Kestääkö ne, jumittavatko tms muuta kivaa?
Vetoketujut vain ovat jotenkin mulle kirosana, aina oon saannu ne jumiin ja hajoamaan...
Avatar
#67 • • jUSSi Guest

lla suht kestävää tekoa, mut mites noi vetoketjut?
Kestääkö ne, jumittavatko tms muuta kivaa?
Vetoketujut vain ovat jotenkin mulle kirosana, aina oon saannu ne jumiin ja hajoamaan...



mulla on ollut nyt yli puolivuotta käytössä ja hyvin on kestänyt, myös vetoketjut. Ainoa asia mikä vituttaa on, että velcronauhat kerää kaiken maailman paskaa itseensä..
Avatar
#68 • • Daniel Braun Guest

mulla on ollut nyt yli puolivuotta käytössä ja hyvin on kestänyt, myös vetoketjut. Ainoa asia mikä vituttaa on, että velcronauhat kerää kaiken maailman paskaa itseensä..


No se on hyvä kuulla...
Tosin puolessa vuodessa tommonen laukku ei välttämättä joudu niin kovalle koetukselle.

Jotenkin noi vetoketjut vaan arveluttaa, mut toisaalta noi UDG:n laukut olis huomattavasti kevyempiä kuin toi allekirjoittaneen kova "keissi", pelkkä boxi painaa ihan riittävästi ja kun lastaa sinne sen reilut 40 levyä niin...
Ja kantaminen kahvasta ei oo oikein herkkua, sais edes olalta hieman tukea.
Caro²

Posts: 5,301

#69 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Yritin katsella josko joku olisi kommentoinut maitolaatikoista enemmän, mutta sivistetään nyt maitolaatikkoja etsiviä:

Noista valion maitolaatikoista, muistelin et joku sanoi että niitä ois kahta mallia uudempi ja vanha malli, ja et tää uudempi ois just vähän kapeampi niin et vinyylit ei sovi siihen oikein kunnolla.



Itse olen löytänyt maitolaatikkoja neljää erilaista mallia :)
Vanhimpaan menee vinyylit hyvin, ja vanhimmat ovat pitäneet parhaiten muotonsakkin (todennäkösesti vain parhaiten muotonsa pitäneet vanhat laatikot on enää liikenteessä).

Kun joku maitolaatikkoja etsii, niin katsoo ettei pisimmän sivun laidat ole painuneet sisäänpäin! Uusimmissa malleissa on pisimmässä sivussa myös neliönmuotoisia koloja, jotka repii vinyylien kansia aikas tehokkaasti.
Vois melkein napata kuvia noista laatikoista. Kuhan kerkiää :)
Vanhammat laatikot eroaa uusista myös värillä. Vanhat on suomenlipunsiniset, kun taas uudemmat on tummempia ja ehkä hitunen tummanvioletin sävyä (siis _ei_ violetteja, vaan hitusen sen sävyisiä sinisiä) :) Ovat myös pehmeämpiä nuo uudet.
Avatar
#70 • • Jussi J Guest

Kun noita UDG:n laukkuja kehutaan ja ylistetään niin kiinnostais tietää hieman noiden laukkujen kestävyydestä...

Muuten laukut taitavat olla suht kestävää tekoa, mut mites noi vetoketjut?
Kestääkö ne, jumittavatko tms muuta kivaa?
Vetoketujut vain ovat jotenkin mulle kirosana, aina oon saannu ne jumiin ja hajoamaan...



Itelläni ollut semmonen 80 levyn laukku reilun 1,5 vuotta.

Laukku ollu paljon reissussa mukana, ei oo tullut mitään kulumisia, muutaman kerran lentokoneessa ruumassa edennyt. Yhdestä taskun vetoketjusta lähtenyt irti naru ja semikälieosa (elikkä ei ainakaan mua haittaa). Jos laukun ahtaa liian täyteen osa reunimmaisista levyistä yrittää uida pohjapehmusteen väliin.

Jostain tarttu likaa ja jotain töhnää mutta sai hyvin puhtaaks ihan perinteisin metodein.

Käytän roudauksessa sitä perinteistä kaljakärriä, tarpeeks isot renkaat Suomen olosuhteisiin, voi vetää hyväkuntoisilla jalkakäytävillä eikä pienet ja isommat kivet haittaa ja kulkee hyvin hiekalla etc.
Avatar
#71 • • ken-guru Guest
Jepujee, selkäni sai mut ylipuhuttua ja viime viikonlopun hesareissun yhteydessä ostin itselle Streetbeatista UDG:n trolley mallisen laukun. Ny kelpaa kuskailla levyjä vähän pidempiäkin matkoja kun on rullat alla.

Itsellä on ollut tosin kiikarissa jo pidempään Odysseyn levylaukkua jonka voi huoletta heivata lentokoneen ruumaan ilman ongelmia:

http://store.qualityelectronics.net/od100recbagw.html

Ainoa hankala juttu tuon odysseyn kanssa on se, ettei niitä myydä Euroopassa. Ja amerikasta kun kyselin eri liikkeistä, ei ne jostain ihmeen syystä halunnu noita lähetellä :-D Jos joku tietää mistä noita Odysseyn levylaukkuja sais Euroopasta, olisin kiitollinen tiedoista.
Avatar
#72 • • ken-guru Guest
Ok eka reissu UDG:n trolleyn kanssa takana ja selkä on vielä ihan kunnossa.

En voi muuta kuin suositella että säästäisitte selkiänne ja ostaisitte jonkinlaisen pyörillä kulkevan levylaukun. Selkänne kiittää teitä vielä myöhemmin :)
Avatar
#73 • • Mikko Guest

Ok eka reissu UDG:n trolleyn kanssa takana ja selkä on vielä ihan kunnossa.

En voi muuta kuin suositella että säästäisitte selkiänne ja ostaisitte jonkinlaisen pyörillä kulkevan levylaukun. Selkänne kiittää teitä vielä myöhemmin :)



totta kyllä, ainoo mikä itseä tossa trolley bagissa hirvittää on se sen kahvan heikon oloinen rakenne. ei näytä ihan samsoniten tasoiselta ;)
Avatar
#74 • • ken-guru Guest

Ok eka reissu UDG:n trolleyn kanssa takana ja selkä on vielä ihan kunnossa.

En voi muuta kuin suositella että säästäisitte selkiänne ja ostaisitte jonkinlaisen pyörillä kulkevan levylaukun. Selkänne kiittää teitä vielä myöhemmin :)



totta kyllä, ainoo mikä itseä tossa trolley bagissa hirvittää on se sen kahvan heikon oloinen rakenne. ei näytä ihan samsoniten tasoiselta ;)



Jeh mietin itse sitä samaa tässä kun raahasin sitä. Lisäksi kun laukku on täynnä ja siitä kannen kahvasta tempoo niin kaikki rasitus kohdistuu ensisijaisesti siihen vetoketjuun. Päätin heti alusta saakka repiä sitä vain siitä olkahihnasta juuri tuon vuoksi. Aika ikävää jos se vetskari menee heti rikki :/
Avatar
#75 • • Klabi Guest


Ok eka reissu UDG:n trolleyn kanssa takana ja selkä on vielä ihan kunnossa.

En voi muuta kuin suositella että säästäisitte selkiänne ja ostaisitte jonkinlaisen pyörillä kulkevan levylaukun. Selkänne kiittää teitä vielä myöhemmin :)



totta kyllä, ainoo mikä itseä tossa trolley bagissa hirvittää on se sen kahvan heikon oloinen rakenne. ei näytä ihan samsoniten tasoiselta ;)



Kyllä se kahva kummasti kestää!!!
Minulla on yleensä vielä trolley-bagin lisäksi Technicsin olkalaukku/reppu (n. 45 levyä vetävä) köytettynä kantokahvastaan trolley-bagin päälle, nojaten trolleyn kahvaan. Aluksi pelotti juuri trolleyn kahvan taipuminen / katkeaminen mutta eipä ole (vielä) katkennut

*koputtaa puuta*
Avatar
#76 • • ken-guru Guest
Aijooh te puhuitte siis siitä teleskooppivetokahvasta ettekä siitä kannen päällä olevasta :)

Joo tuon vetokahvankin kestävyys vähän mietityttää. Toivotaan että kestää :)
Avatar
#77 • • miikkah Guest
Juu, trolleys herätti kateutta ja kiinnostusta "ekalla reissulla" parilakin taholla. :)

Saving backs is the new rock'n'roll
Avatar
#78 • • Klabi Guest

Juu, trolleys herätti kateutta ja kiinnostusta "ekalla reissulla" parilakin taholla. :)

Saving backs is the new rock'n'roll



Mä tilasin Camo Trolley-bagin heti kun huomasin että sellaisia on mahdollista saada.

Katukredibiliteettipisteet täys 10

:laugh:
Avatar
#79 • • miikkah Guest
9725.gif

UDG on selkeästi tehnyt markkinatutkimusta - pakko saada. :D

(Yksi mun molemmille levynkantajille :hah: )
Avatar
#80 • • miikkah Guest
Tulipas tilattua eka oikea dj-laukku. Yksi UDG-flipfront omistaja siis lisää.

http://www.ultimate-dj-gear.com/home2/shopEXP/i/p/9680.gif

Oli muuten pirun hankalaa löytää ensimmäistäkään saittia EU-alueelta, josta olisi saanut tilattua UDG:ta luottokortilla ja suojatun yhteyden yli. Kymmenkunta saittia kävin läpi ennen kuin löytyi. Sielläkin oli sitten out of stock. On se hankalaa...