Levylaukut

113 posts, 6 pages, 27,029 views

Avatar
#21 • • Quu Guest
Ostin muuten ruotsinlaivalta semmoisen kaljakeissikärryn, johon levylaukku sopii kuin nakutettu. Maksoi 10e.

Nimim. ei enään ikinä verenpurkaumia olkapäissä.
Avatar
#22 • • jUSSi Guest
iso icon14.gif
Avatar
#23 • • Daniel Braun Guest


Ostin muuten ruotsinlaivalta semmoisen kaljakeissikärryn, johon levylaukku sopii kuin nakutettu. Maksoi 10e.

Nimim. ei enään ikinä verenpurkaumia olkapäissä.



[läppä]Pakollinen off-topic [/läppä]

Otitko sieltä ruottin laivalta sitten ne kaljatkin mukaan, vai lähtikö vain pelkkä keissikärry matkaan? :D

Itse asiaan... Toi on kyllä aika hyvä idea. Pitääkin käydä mummon luona varastamassa yksi sen kymmenistä kaljakärryistä. Voi kivasti kesällä vedellä levylaukkuaan pitkin auringonlaskun värjäämää kaupunkia. Yli tervasillan, kohti Marineroa... :002: Ooh, mikä fiilis :008:
Avatar
#24 • • Quu Guest




[läppä]Pakollinen off-topic [/läppä]

Otitko sieltä ruottin laivalta sitten ne kaljatkin mukaan, vai lähtikö vain pelkkä keissikärry matkaan? :D



Itseasiassa en ostanut kaljaa mukaan, mulla oli toi sidottuna reppuun kiinni. :D

Oli kyllä hiukan tyhmä olo.
Avatar
#25 • • Daniel Braun Guest




Itseasiassa en ostanut kaljaa mukaan, mulla oli toi sidottuna reppuun kiinni. :D

Oli kyllä hiukan tyhmä olo.



:001: Heh! Sen kyllä uskon. Harvoin näkee laivalta poistuvan ihmisen joka onnellisena kantaa tyhjää olutkärryä... Useimmiten näille kärryille on kuormattu se neljä keissillistä bisseä...

Olisit ylpeänä vetänyt uusinta ostostasi perässäsi kun kävelit pitkin terminaalia. Sillä olis aivan varmasti saanut päät kääntymään... :D
Avatar
#26 • • Klabi Guest

Originally posted by Radar


Hyviltähän nuo udg:t vaikutti, saakohan niitä täältä Suomesta jostain? Hinnatkaan ei nyt ihan älyttömiä olleet, kyll tollasesta vois maksaa sen ~100e. Harmivaan et tuolta ei pysty tilaa muulla kuin luottokortilla.



Suomessa ei tällä hetkellä ole jälleenmyyjää, lähin on ruotsissa (kai?). Ei varmuutta. Itse tilasin suoraan UDG:n sivuilta, kesti huimat 4pv saapua. Tietenkin sen jälkeen kun olin SOITTANUT hollantiin ja kysynyt minkätakia pygii niiiin vitun kauan (20pv). Syynä oli ääkköset osoitteessa. Hollantilaisten rentoon asenteeseen kuului velottaa mun luottokorttia, mutta jättää tilaus lähettämättä. Meillä oli lafkan jonkun pikkupomon (Harm-nimeltään) kanssa erittäin värikäs keskustelu, ja pahoitteluryöpyn jälkeen, laukku saapui 4:ssä päivässä...

Ja nyt olen tuollaisen onnellinen omistaja...

trly_camo.jpg

En pysty kuin suosittelemaan, mielestäni kohtis törkee laukku. Ja ihan järisyttävän kestävää matskua. Kaikki vetskarit laadukkaita, kantokahvan kiinnitysosa samaa matskua kun turvavyöt ja neljällä 1cm halkaisijaltaan olevalla "niitillä" kiinni laukussa. Saa olla Riku Kiri repimässä ennen kuin irtoo. Omat kullat (joita mahtuu mukaan n.65kpl) on suojattu n. 1.5cm paksulla muoviseoksella alta ja sivuilta. Renkaat ovat rullaluistimista, joten ihan pikku kivillä ei minkäänlaista vaikutusta rullaukseen. Posteineen tuli maksamaan jonninverran mutta ei kyllä pysty katumaan pätkääkään.
Mukaan tuli myös kaksi maastokuvioista cd-kansiota à 25cd:tä. Sivutaskuihin menee loistavasti luotettavat Pioneer HDJ-1000:set +kännykkä +pikkubudipussukka + jne...


Niin ja toimii myös hyvin pikku "munanjatkeena" :001:
Avatar
#27 • • Kaydee Guest




Joo, tollasen selkäreppu tyylisen casen kyllä varmaan ostan, jos sellanen jostain löytyy.
Casessä noi levyt on hiukan paremmin turvassa, kun laukussa.




Enpä oo nähny casea minkä sais selkään, mutta itse hommasin elektronista Shuren MRB laukun, jossa on hihnat tyyliin selkäreppu. Ihan kelpo ostos, ainakin omasta mielestä. :)
Avatar
#28 • • anton Guest
Mun laukku. Kuvassa on kaksi erikokoista, joista mulla on tuo suurempi. Mahtuu 90 vinyyliä.

Hinta Streetissä oli about 200e :o
Radarski

Posts: 182

#29 • • Radarski



En pysty kuin suosittelemaan, mielestäni kohtis törkee laukku. Ja ihan järisyttävän kestävää matskua. Kaikki vetskarit laadukkaita, kantokahvan kiinnitysosa samaa matskua kun turvavyöt ja neljällä 1cm halkaisijaltaan olevalla "niitillä" kiinni laukussa. Saa olla Riku Kiri repimässä ennen kuin irtoo. Omat kullat (joita mahtuu mukaan n.65kpl) on suojattu n. 1.5cm paksulla muoviseoksella alta ja sivuilta. Renkaat ovat rullaluistimista, joten ihan pikku kivillä ei minkäänlaista vaikutusta rullaukseen. Posteineen tuli maksamaan jonninverran mutta ei kyllä pysty katumaan pätkääkään.
Mukaan tuli myös kaksi maastokuvioista cd-kansiota à 25cd:tä. Sivutaskuihin menee loistavasti luotettavat Pioneer HDJ-1000:set +kännykkä +pikkubudipussukka + jne...


Kuinkas päädyit tuohon rullilla toimivaan malliin? Mielestäni tuo on paha raahata perässä talvella, kun kadut on lumisia/jäisiä tai keväällä, kun kadut on täynnä hiekkaa.
Avatar
#30 • • Klabi Guest



Kuinkas päädyit tuohon rullilla toimivaan malliin? Mielestäni tuo on paha raahata perässä talvella, kun kadut on lumisia/jäisiä tai keväällä, kun kadut on täynnä hiekkaa.



Laiskuudesta.

Ja mitä oon kattellu kavereita joilla on case, olen tullut siihen johtopäätökseen että niitä on maailman epämielyttävin raahata. Täytenä painaa ihan v***sti, polvet mustelmilla, selkä kipeenä jne... Ei ole vielä kertaakaan ollu kadut niin lumessa että en olisi voinut vedellä laukkua perässä, umpihangessa en oo vetämistä kokeillut :D Onhan siinä rullaluistinten pyörät, joten kyllä se laukku kulkee nöyrästi mukana vaikka koko tie olisi hiekotettu.

Ja okei pakko myöntää, IMHO onhan toi nyt kohtis huvittavan näköinen raahattava... :001:
Radarski

Posts: 182

#31 • • Radarski




Laiskuudesta.

Ja mitä oon kattellu kavereita joilla on case, olen tullut siihen johtopäätökseen että niitä on maailman epämielyttävin raahata. Täytenä painaa ihan v***sti, polvet mustelmilla, selkä kipeenä jne... Ei ole vielä kertaakaan ollu kadut niin lumessa että en olisi voinut vedellä laukkua perässä, umpihangessa en oo vetämistä kokeillut :D Onhan siinä rullaluistinten pyörät, joten kyllä se laukku kulkee nöyrästi mukana vaikka koko tie olisi hiekotettu.

Ja okei pakko myöntää, IMHO onhan toi nyt kohtis huvittavan näköinen raahattava... :001:



No ehkä mäkin taidan päätyä sitten noihin udg:n rullaluistimiin ;)
Avatar
#32 • • Edited Klabi Guest
Joo joo UDG:tä kehiin vaan, IMHO parempaa laukkua saa hakea.
Jos aiot tulevaisuudessa soitella "monsterijättisettejä" (4-5h) niin ostat "rullakärryn" kyytipojaksi tommosen pienen laukun, sen saa käytevästi rullakärryn kahvaa vasten kulkemaan...
Radarski

Posts: 182

#33 • • Radarski
Kyllä tuo udg:n troleybag lähtee heti tilaukseen, kunhan löydän ensin vaan mestan mistä saa tilattua postiennakolla noita. (decks-recordsissa ei ollu troleymalleja tai sitä mä oon vaan sokee)
Avatar
#34 • • Klabi Guest
UDG:n Home base Hollannissa, on yksi paikka mistä voit tilata muistaakseni postiennakolla. Kokeile vaikka koetäyttämällä tilauslomake täällä
Avatar
#35 • • Edited mosaik Guest


Suomessa ei tällä hetkellä ole jälleenmyyjää, lähin on ruotsissa (kai?).


Streetbeat myy nykyään UDG:tä ;)
Avatar
#36 • • jUSSi Guest



Streetbeat myy nykyään UDG:tä ;)



extremely hyvää toimintaa :)

valikoimassa voisi olla tosin ainakin se malli, missä se etuseinä kallistuu coolisti :D
Avatar
#37 • • Klabi Guest



Streetbeat myy nykyään UDG:tä ;)




No vihdoin ja viimein. Tuli Makelle maristua siitä, ehkä se otti onkeensa ja huomasi markkinaraon...
Radarski

Posts: 182

#38 • • Radarski
No hyvä, että ne on striittiin saannu myyntiin noita, ni ei tarvii mistään ulkomailta ruveta noita ihmettelemään.
Avatar
#39 • • olliS Guest





No vihdoin ja viimein. Tuli Makelle maristua siitä, ehkä se otti onkeensa ja huomasi markkinaraon...


Hyvä Klabi! :) menee kyllä ostoslistalle... (toi Nikolta ostama levylaukku levis :eek: )
Avatar
#40 • • Faini Guest




http://www.decks-records.com

sieltä saa postiennakolla tilattua
ja vielä vähän halvemmalla



Tiedätkö kauan kulkee sieltä tänne noi ostokset?