Levylaukut

113 posts, 6 pages, 27,017 views

Avatar
#81 • • jUSSi Guest

Tulipas tilattua eka oikea dj-laukku. Yksi UDG-flipfront omistaja siis lisää.

http://www.ultimate-dj-gear.com/home2/shopEXP/i/p/9680.gif

Oli muuten pirun hankalaa löytää ensimmäistäkään saittia EU-alueelta, josta olisi saanut tilattua UDG:ta luottokortilla ja suojatun yhteyden yli. Kymmenkunta saittia kävin läpi ennen kuin löytyi. Sielläkin oli sitten out of stock. On se hankalaa...



Mä ostin omani streetistä, eiks niillä enää ollut?
Avatar
#82 • • jUSSi Guest

Lisäksi kun laukku on täynnä ja siitä kannen kahvasta tempoo niin kaikki rasitus kohdistuu ensisijaisesti siihen vetoketjuun. Päätin heti alusta saakka repiä sitä vain siitä olkahihnasta juuri tuon vuoksi. Aika ikävää jos se vetskari menee heti rikki :/



On siinä kannessa velcroa. UDG pitää laittaa kiinni aina kunnolla, jotta nuo velcrot saa osumaan oikein. Silloin se nostamisen aiheuttama rasitus kohdistuu runkoon vetoketjun ohella.
Avatar
#83 • • miikkah Guest


Mä ostin omani streetistä, eiks niillä enää ollut?



Viimeksi kun webistä katsoin tai paikan päällä kävin niin ei. Siis sopivan värisenä.
Avatar
#84 • • Tapsa Guest

Oli muuten pirun hankalaa löytää ensimmäistäkään saittia EU-alueelta, josta olisi saanut tilattua UDG:ta luottokortilla ja suojatun yhteyden yli.


Tilasitko Saksasta Decks-recordsilta?
Sieltä mä tilasin ja nopeasti tulikin, muutama hyvä plätty mukanansa !

Striitti ei ainakaan tuolloin mainostanut Flip-Fronttia ollenkaan !
Avatar
#85 • • cop2cop Guest
onkos kellään tollasta whoknowshowlong:in laukkua?
Caro²

Posts: 5,301

#86 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
lpcd_case.jpg

Tuommosta olis hakusessa.

Osaako kukaan sanoa juuta tai jaata ko. kapsäkistä.
Octansista aikoinaan oli saavinaan tuommoista. Nyt ei o hajua mistä moisia löytys.
Avatar
#87 • • miikkah Guest

onkos kellään tollasta whoknowshowlong:in laukkua?



WKHL:n webbisaitti on muuten näköjään päivitetty viimeksi toissa tai sitä edellisenä kesänä (3rd july xxxx). Uusin press release maaliskuulta 2001...

Who knows how long ...
Avatar
#88 • • cop2cop Guest
tilasin tänään wkhl:lta laukun pikaisen sähköpostikeskustelun jälkeen. paketti lähetetään kuulemma heti aamulla. raportoin myöhemmin, miltä laukku käytössä tuntuu.
Avatar
#89 • • uniq_a.k. Guest
Mulla on yks Prodjuser LP75/25 laukku ja yks Prodjuser LP75/25SW Pro.
Prodjuserin laukkuihin oon kyl tyytyväinen! Varsinkin pyörällistä versioo on tullu käytettyä keikoilla kun sinne mahtuu muutakin sälää kuin levyt.

Sitten löytyy vielä yks BC kangaslaukku about 60-70 levylle.
Pari kertaa on tosta kangaslaukusta pettänyt tuo olkahihna..onneks oon saanu pidettyä kiinni laukusta tippumishetkellä, muuten olis levyt solmussa..
Avatar
#90 • • . Guest

...levylaukkua jonka voi huoletta heivata lentokoneen ruumaan ilman ongelmia:



aina ku levylaukku pitää heittää ruumaan mulle tulee ainaki henkisiä ongelmia. siks mul o iha tavallinen maksimi kokonen lentolaukku.
vetää täytenä joku 100 levyy ja menee hyttii mukana.
Avatar
#91 • • miikkah Guest


vetää täytenä joku 100 levyy ja menee hyttii mukana.



..kunnes joku älyää ruveta punnitsemaan..
Avatar
#92 • • Kair Guest

Kun noita UDG:n laukkuja kehutaan ja ylistetään niin kiinnostais tietää hieman noiden laukkujen kestävyydestä...

Muuten laukut taitavat olla suht kestävää tekoa, mut mites noi vetoketjut?
Kestääkö ne, jumittavatko tms muuta kivaa?
Vetoketujut vain ovat jotenkin mulle kirosana, aina oon saannu ne jumiin ja hajoamaan...



Mä oon saanut n. reilun vuoden aikana UDG:n flipfrontista juurikin sen flipfrontin vetoketjun ratkeamaan toiselta puolelta lähes kokonaan irti, ja kantohihnan klipsin lohkeamaan. Sain kyl laukun taas kunnon iskuun siimalla ja nippusiteillä.
Saattaa olla 100 levyn paino kyllä kova pala jokaiselle "kangas" laukulle. Vetoketjut sinällään ovat toimineet moitteettomasti.
Caro²

Posts: 5,301

#93 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

lpcd_case.jpg

Tuommosta olis hakusessa.

Osaako kukaan sanoa juuta tai jaata ko. kapsäkistä.
Octansista aikoinaan oli saavinaan tuommoista. Nyt ei o hajua mistä moisia löytys.



Edelleenn hakusessa.. tietääkö joku edes ko. laukun merkkiä / mallia, tai mitä tahansa.. :(

Nyt kun olis kerpele rahaakin vielä jokunen euro jälellä.
Avatar
#94 • • miikkah Guest

Kun noita UDG:n laukkuja kehutaan ja ylistetään niin kiinnostais tietää hieman noiden laukkujen kestävyydestä...

Muuten laukut taitavat olla suht kestävää tekoa, mut mites noi vetoketjut?
Kestääkö ne, jumittavatko tms muuta kivaa?
Vetoketujut vain ovat jotenkin mulle kirosana, aina oon saannu ne jumiin ja hajoamaan...



Mä oon saanut n. reilun vuoden aikana UDG:n flipfrontista juurikin sen flipfrontin vetoketjun ratkeamaan toiselta puolelta lähes kokonaan irti, ja kantohihnan klipsin lohkeamaan. Sain kyl laukun taas kunnon iskuun siimalla ja nippusiteillä.
Saattaa olla 100 levyn paino kyllä kova pala jokaiselle "kangas" laukulle. Vetoketjut sinällään ovat toimineet moitteettomasti.



Epäilin tuota 'flipfrontin' toimivuutta / tarpeellisuutta jo tilatessani ja enpä sille vieläkään ole käyttöä keksinyt. Jos sen avaa, niin tuleehan levyille toki tilaa mutta etenkin kun kyseessä on pehmeä laukku, niin vähän hankalasti IMO ne levyt siinä repsottaa 'etukenossa'. Hieman hankalalta niitä tuntuu siinä plärätä, kun on kovaan caseen tottunut. Jos bägi on ihan täynnä (n. 90 levyä), niin mieluummin nostan pikkunipun levyjä vaikka laukun tai soittimien viereen ja saan sillä tavalla hieman lisää tilaa selata levyjä.

Onko muilla vastaavaa kokemusta? Vai tottuuko sitä käyttämään? En pidä tuota pienenäkään miinuksena, koska eihän sitä ole pakko käyttää ja laukku on muuten todella pätevä. Ja voihan sitä joskus joutua soittamaan niin ahtaassa tai vikkeläsormisten suosimassa paikassa, että mieluiten pitää kaikki levnsä koko ajan laukussa turvassa - silloin tuo etuseinän avaaminen on ihan hyvä optio olla olemassa.
Avatar
#95 • • 0z- Guest

lpcd_case.jpg

Tuommosta olis hakusessa.

Osaako kukaan sanoa juuta tai jaata ko. kapsäkistä.
Octansista aikoinaan oli saavinaan tuommoista. Nyt ei o hajua mistä moisia löytys.



Edelleenn hakusessa.. tietääkö joku edes ko. laukun merkkiä / mallia, tai mitä tahansa.. :(

Nyt kun olis kerpele rahaakin vielä jokunen euro jälellä.



Aika pieni kuva, mutta veikkaisin että kyseessä on Numark LP-80 Case. Ihan tyylikäs kapine, tuota saa muuten myös punaisena, sinisenä ja mustana kohtuu halvalla vieläpä. :cool: Poista täältä.

Edit: Prkl, ei noita saakkaan tuolta kuin sinisenä ja punaisena, tiedä sitten tuleeko lisää erivärisiä. :(
Avatar
#96 • • jUSSi Guest

Epäilin tuota 'flipfrontin' toimivuutta / tarpeellisuutta jo tilatessani ja enpä sille vieläkään ole käyttöä keksinyt. Jos sen avaa, niin tuleehan levyille toki tilaa mutta etenkin kun kyseessä on pehmeä laukku, niin vähän hankalasti IMO ne levyt siinä repsottaa 'etukenossa'. Hieman hankalalta niitä tuntuu siinä plärätä, kun on kovaan caseen tottunut. Jos bägi on ihan täynnä (n. 90 levyä), niin mieluummin nostan pikkunipun levyjä vaikka laukun tai soittimien viereen ja saan sillä tavalla hieman lisää tilaa selata levyjä.



Laita levyt laukkuun toisinpäin, käännä laukku ja kun avaat flipfrontin, levyt ovatkin takakenossa helposti plärättävinä! Samalla tulee vielä se iso UDG:n logo näkyvästi esiin ;)

Mulla ei ole vieläkään mitään pahaa sanottavaa ko. laukusta. Vetoketjut ovat ehjiä ja laukku liikkuu ja toimii sutjakkaasti. Ainoa miinus minkä keksin on se, että 90 levyä painaa jo aika kivasti, mutta leveä kantohihna onneksi hieman helpottaa selän rasitusta. Trolleybagi olisi kiva, mutta mistä sellasen saisi, joka söisi 90-120 levyä sisäänsä?
Caro²

Posts: 5,301

#97 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

lpcd_case.jpg

Tuommosta olis hakusessa.



Aika pieni kuva, mutta veikkaisin että kyseessä on Numark LP-80 Case.



Ei ole tuo keissi. Jos immeiset huomaa, niin tuossa on alaosastossa vinyyliosasto, sen päälle tulee välitaso johon menee cd:t, ja sen päälle tulee kansi.

Eli poikkeaa huomattavasti perinteisestä laatikosta.
Avatar
#98 • • miikkah Guest

Laita levyt laukkuun toisinpäin, käännä laukku



Äh se kansi tulee tielle :)

Trolleybagi olisi kiva, mutta mistä sellasen saisi, joka söisi 90-120 levyä sisäänsä?



Eikös niissä mainoskuvissakin ole sellainen pienempi laukku lisänä päällä? Yhteensä vetävät varmaan juuri tuon verran :D
Avatar
#99 • • jUSSi Guest

Laita levyt laukkuun toisinpäin, käännä laukku

Äh se kansi tulee tielle :)



Ei ees tuu! Kokeile ihmeessä, mua se ei oo haitannu pätkääkään.

Trolleybagi olisi kiva, mutta mistä sellasen saisi, joka söisi 90-120 levyä sisäänsä?



Eikös niissä mainoskuvissakin ole sellainen pienempi laukku lisänä päällä? Yhteensä vetävät varmaan juuri tuon verran :D



Mut tuo yhdistelmä on ruma ;)
Avatar
#100 • • ukkeli Guest

lpcd_case.jpg

Tuommosta olis hakusessa.

Osaako kukaan sanoa juuta tai jaata ko. kapsäkistä.
Octansista aikoinaan oli saavinaan tuommoista. Nyt ei o hajua mistä moisia löytys.



Edelleenn hakusessa.. tietääkö joku edes ko. laukun merkkiä / mallia, tai mitä tahansa.. :(

Nyt kun olis kerpele rahaakin vielä jokunen euro jälellä.



discolandissa on ton tapanen viritys omnitronic CD/LP-case
hinta noin 150 eskooooooo :happyroll: