EDIT: Vanhat versiot poistettu, selaa alempana oleva postaus...
20 posts, 1 page, 2,303 views
Originally posted by NoStatus
Levycase
Levypöytä auki / kiinni
Hissikäyttöliittymäsi ei muuten jostain syystä toimi
Opera 6.05:lla.
Aika perinteisillä linjoilla graafisen suunnittelun puolella,
ihan toimivia juttuja, mutta eivät välitä kovin voimakkaita
mielikuvia itse tapahtumista. Informaatio välittyy kuten
pitääkin, mutta fiilis puuttuu.
Valokuvaaminen on selvästi vahvin ilmaisukeinosi, suosikkini
on Painovoiman vastustaja, josta voisin teettää vaikka
julisteen. Ylipäätään perinteinen tekninen osaaminen yhdistyy
valokuvissasi esteettiseen näkemykseen, ja mikä tärkeintä,
voimakkaaseen ilmaisuun joka pyrkii esittämään asioiden
luonteen eikä vain sitä miltä ne näyttävät.
Aivan samaa ei valitettavasti voi sanoa steriileistä piirroksistasi,
tosin näytillä onkin ilmeisesti vain teknisinä harjoituksina
tekemiäsi henkilökuvia sekä suoranaisia koulutöitä, joissa
painopiste on lähes väistämättä tekninen sisällön
kustannuksella. Tekniikka on toki hallussa.
Teollinen muotoilu on toinen vahvasti hallitsemasi osa-alue
tyylikästä ja käytännöllistä.
Pakko todeta et Liebherrin mix-cd:n kansi on vähintään miehekäs. Harvinaisen omaperäinen idea ainakin, ja levyllä meno oli vähintäänkin kansia vastaavaa synkkää pauketta.
Täältä myös ISO käsi, tuosta mix-cd:n kannesta. Tuore idea ja noiden vääntämiseen on varmasti kulunut duunipaikalla myöskin arvokasta (työnantajalle) työaikaa ;)
nuo valokuvat raskaasta teollisuudesta lämmitti sydäntäni!
Testasin DV-kameraa ja Pinnaclea, ja siinä sivussa syntyi italowesterniä parhaimm... pahimmillaan.
Ei kannata ottaa vakavasti, eikä oikein voikaan. Katso jos uskallat. :) Palautettakin saa antaa.
Testasin DV-kameraa ja Pinnaclea, ja siinä sivussa syntyi italowesterniä parhaimm... pahimmillaan.
Ei kannata ottaa vakavasti, eikä oikein voikaan. Katso jos uskallat. :) Palautettakin saa antaa.
:D
Oli aika jännä.. välil niistä lego-ukoista heijastui punainen valo, joka näytti infrapunatähtäimeltä :laugh:
Tässä linkki uuteen vastavalmistuneeseen portfoliooni
http://www.hut.fi/~handell/henri_andell_portfolio_web.swf
Rok! Jos nyt ei nillitä flässistä, niin muuten oikein mallikelpoista katsottavaa. Juomalasi-sivulla pikkukuvia ei voi klikata suuremmaksi eikä projektisivun päätason pikkukuvakkeista pääse suoraan ko. projektiin. Myös levyjen kansia ja flaikkuja olis kivaa vähän zoomailla. Raskas kuin mikä, mutta kaunis ja työsi esitelty hyvin.
Ulkoasu oli hieman tylsähkö ja vanhahtava: olisi ehkä parempi pitäytyä aivan karun perustypografiassa ja leiskassa, vaikka pelkkää helveticaa ja kaikki härpäkkeet pois :)
Käyttis oli ihan asiallinen ja helppo, vaikkakin ennalta-arvattava.
En näe Flashin käytölle perusteita, mutta siitä mulla onkin tapana aina whinettää.
Hieman suppeasti duuneja esillä: noista käytettävyysduuneista olis kaivannu huomattavasti laajemmin sisältöä, ne kuitenkin lienee aika laajoja ja vaativia kokonaisuuksia. Muutenkin mun mielestä pääpaino ehkä sopis olla tolla TeMu -puolella, kun se kuitenkin on pääaineesi. El siis jotain detskua ja kuvausta kehiin, lihaa ympärille.
Esim. noi graafiset jutut+kaikki muu vois IMO hyvin olla jonkun "Other"-osion alla (Noi flabat ynnä muut edustaa IMO sen verran pureskeltua ja tuttua klubi/kiksu-estetiikkaa).
Englannin kieltä en suuremmin tarkistanut, mutta osu silmään, että CV: ssa Military statukseen on lipsahtanu kersantti, siis suomeks. Mun mielestä on sinänsä hieman arveluttavaa itse asiassa ylipäätään sisällyttää koko inttijuttu tohon, siinä kun ei muutenkaan pahemmin infoa oo (kuten ei oo tarviskaan); tuli jotenkin hieman armeija-entusiasti olo :)