And remember: Child is not just for life, it's for christmas!
Lapsi ei tosiaan ole hankkimisen suhteen samanlainen kuin vaikka auto tai joku muu käyttöesine.
320 posts, 16 pages, 77,261 views
And remember: Child is not just for life, it's for christmas!
Lapsi ei tosiaan ole hankkimisen suhteen samanlainen kuin vaikka auto tai joku muu käyttöesine.
Ja tähän väliin kevennystä
:hah:
F-Secure virustorjunta herjas heti viruksesta kun menin tonne. :mad:
Älkää avatko linkkiä!!!!1!!!1!!!
Jos mä saisin hypoteettisena kaikkivoipaisena diktaattorina päättää niin sallisin korkeintaan 10% nykyvanhemmista edes päästä vanhemmiksi.
Tuo 2v diggailee etenkin rytmistä musiikkia, isänsä tavoin
etenkin Metallicaa.
F-Secure virustorjunta herjas heti viruksesta kun menin tonne. :mad:
Älkää avatko linkkiä!!!!1!!!1!!!
Blondie meni lääkäriin kun ei perä ollut vuotanut niinkuin pitäisi ja aamuisin oli paha olo. Lääkäri totesi:
-Neiti hyvä, Te olette raskaana.
-Onko se minun? kysyi Blondie.
:happyroll:
Blondie meni lääkäriin kun ei perä ollut vuotanut niinkuin pitäisi ja aamuisin oli paha olo. Lääkäri totesi:
-Onko se minun? kysyi Blondie.
:happyroll:
Olikse? :) Vai Tuukan?
Nonni! Ja onnea!-Neiti hyvä, Te olette raskaana.
Myös minä toivotan Blondielle paljon onnea (ja likaisia vaippoja)! :heart:
(Tuli muuten tälläinen juttu mieleen, että mitenhän sikiö reagoi kovaan meteliin? Raskausajan loppuaikana bileissä käyminen aiheuttaa varmasti melkoisen möyrinnän vatsassa?)
niin kauan kun Nyytti (työnimi) ei protestoi, käyn bileissä.
Kasvatus tulevaa elämää varten kannattaa totisesti aloittaa jo sikiövaiheessa. Ehdottoman oikea asenne! :D
Nii ja kysyykö lekurilta ultraäänessä, että minkälaiset vehkeet siellä on?Nyytistä tulisi poika
Nii ku tytöt ei osaa pyöritellä levyi?Ana ainakin lausui lauantaina toivomuksensa siitä, että Nyytistä tulisi poika, että se voi alkaa pyörittelemään levyjä. :rolleyes:
Vuoraa eka koko lastenhuoneen vaaleenpunaseks ja sit sieltä tuleeki tyttö...
(Tuli muuten tälläinen juttu mieleen, että mitenhän sikiö reagoi kovaan meteliin?