ja Ville, Xbox meni sitten nintsarin ohi myyntitilastoissa...told ya so ;)
Joo ja Xbox on tekniikassakin edellä. Kivempi XBoxil on pelata ku
PS2:lla (kovalevy on hyvä keksintö).. nintendoon en edes harkitse koskevani :D
42 posts, 3 pages, 8,044 views
ja Ville, Xbox meni sitten nintsarin ohi myyntitilastoissa...told ya so ;)
Milloinkas tulee GTA Vice City normaalille pelikoneelle eli PC:lle?
Mitään pleikkareita tueta, ja niillä pelaaminen on sitä paitsi vammaista ;)
Kiitos...aivan...muttakun peli on tilattu netistä...
Netin tms. etämyynnin kautta ostetun tuotteen saa palauttaa 14pv kuluessa siitä kun tilausvahvistus / tuote on saapunut. Ja palauttamiseen ei tarvitse olla mitään syytä.
Mulla ei ole aikaa palauttaa sitä nyt... Koko ajan töissä ja ensi viikolla poissa suomesta... Mä säilytän sen ku mun kummityttö tulee kylään niin se saa sitten pelata sitä. Mutta toi on hyvä tietää. Kiitos. :D
Jos haluatte jotain muuta kuin räiskintää ja teurastusta, niin tsekatkaa Ico
Kaunein ps2 peli mitä tiedän ja sopii koko perheelle.
Hyvä stoori ja upea grafiikka
saax pleikkarille nethäkkii?
*pluR*
Kannattais varmaan jo vaihtaa Tony Hawk NELOSEEN! Uudet kentät, enemmän ja vaikeampia tehtäviä, ym. ym.
Originally posted by Elwira
Sit Taru sormusten herrasta 2 zeeesus... toistaa koko pirun leffan
hmm mielestäni ois hieman hassua jos lotri peliä pelatessa pitäski rakentaa kaupunkia?!?!? tottakai se pohjautuu siihe elokuvaan sehän siin on idea?!?
ja sit tost gta 3 pelin idea on varasta autoja tapa ihmisiä terrorisoi kaupunkia jos ei väkivalta kiinnosta nii pelaa sit vaik hugopeikko 3:sta tai muumilaakson tarinoita yleensä pelin kannesta tai takakannesta selvii millanen peli on kyseessä jos omaa lukutaidon.
Saa, ja oon pelannukki.
Vaatii tosin linuxin siihe alle ensin *isoplur*
hmm mielestäni ois hieman hassua jos lotri peliä pelatessa pitäski rakentaa kaupunkia?!?!? tottakai se pohjautuu siihe elokuvaan sehän siin on idea?!?
Imo huonoin peli pitkään aikaan on LOTR pleikkarille! Peli on täysin persoonaton ja vailla minkäänlaista sielua ja siitä jää tosi tekemällä tehty maku suuhun! Pelin tekijät ovat alittaneet aidan todella matalalta, sillä edes videopätkiä ei olla viitsitty tehdä ite, vaan ne ollaan otettu tosi halvasti suoraan leffasta. Tähän kun lisää vähäisen pelattavuuden määrän, niin kyseessä on todellinen teineiltärahatpois-peli, jonka fiksu peliaddikti kiertää kaukaa.
(poislukien NHL-sarja, joka on loistava).
Aaarrgghh! IMO lätkäpelien suosio on jotakin käsittämätöntä! Vain Mika Saukkonen, Timo Jutila, oranssit pikkutakit ja ylämummot puuttuvat!
:016:
Imo huonoin peli pitkään aikaan on LOTR pleikkarille! Peli on täysin persoonaton ja vailla minkäänlaista sielua ja siitä jää tosi tekemällä tehty maku suuhun! Pelin tekijät ovat alittaneet aidan todella matalalta, sillä edes videopätkiä ei olla viitsitty tehdä ite, vaan ne ollaan otettu tosi halvasti suoraan leffasta. Tähän kun lisää vähäisen pelattavuuden määrän, niin kyseessä on todellinen teineiltärahatpois-peli, jonka fiksu peliaddikti kiertää kaukaa.
joo mut pointti olikin siinä et siin pelis ei oo mitään ideaa ja se on kuin suoraan leffasta ja mun mielestä jos on lotri peli niin musta ois aika omituista jos siin esim pitäs rakentaa kaupunkia jos nyt sait mun pointin =D
...Nooo... Miten sen nyt ottaa... :003:
Siis ei pissa suomessa vaan siis POISSA heh!