42 posts, 3 pages, 8,041 views
Kiesus mitä väkivaltaa. Äijjä hakkaa ja potkii vatsaantulioilta...
No jos jengi tulee vatsaan, ni kai sitä pitää jotenkin puolustautua (oli ihan pakko).
Jep! Ostin Harry potter 2:kkosen ja seoli suomeksi!!!!!!????? Tuntuuko hieman tyhmälle?
kokeile niitä pelejä siellä liikkeessä, niin säästyt kalliilta pettymykseltä. Ja ton Harry Potterin voit varmaan vaihtaan engl. kieliseen kaupassa.
Eiks se ollukaa sit muka lapsille tarkotettu :D
GTA3 on aika hyvä, vittu että tuntuu välillä hyvälle ku saa riehuu
niin ettei kellekään oikeasti käy mitään =) Sodat vois pistää pelkiks
konepeleiks niin vitutukset vois purkaa tappamatta oikeesti ketää
En tiedä onko mulla jokin perversio, kun mun mielestä GTA3 ja erityisesti Vice City ovat molemmat aivan poskettoman hauskoja ja PS2:n ylivoimaisesti parhaimmat pelit!
Mua jollain ihmeen tavalla viihdyttää se anarkia mille pelit luovat mahdollisuudet. Usein tuleekin naureskeltua aika huolella kun laittaa ostoskeskuksessa paikat sekaisin ja poliisit ovat kadulla tankkien kanssa vastassa!
:D
Suosikkiaseet:
1. Tarkkuuskivääri
2. Tankki
3. Katana/Moottorisaha
(Ps. IMO pelin paras temppu on heittää käsikranaatti yökerhon tanssilattialle! :D )
Täh? Hei mä en ole päässy noin pitkälle... Mitä mitä missä kohdassa?
Valaskaa mua vähän etten ostaisi pelejä joita ei kannata edes pelata kun ne on tylsiä.
Valaskaa mua vähän etten ostaisi pelejä joita ei kannata edes pelata kun ne on tylsiä.
Mitä tulee siis PS2:n parhaaseen peliin - Tony Hawk Pro Skater 3!
Itse olen hakannut peukut ruvelle Tony Hawk 3:n kanssa. Sitä voi pelata kaveria vastaan jaetulla ruudulla, ja sekös vasta hauskaa onkin. Ratoja on paljon erilaisia, ja perustemput on aika helppo oppia. Meininki on niin hyvä, että peliin jää helposti koukkuun.
Suositelkaas jotain kivoja! :) PSX:llä uppos Syphon Filter -sarja
Myy pois PS2 ja osta parempi laite tilalle :rolleyes: Tällä hetkellä olen aivan koukussa mario sunshineen
Verenpaineeni nousee, kun joku mainitsee Mariot :mad: antakaan pappaparan jo mennä eläkkeelle...se on niiden tattien ja käpäisten monsujen perässä juossut jo tajuttoman monta vuotta :D
ja Ville, Xbox meni sitten nintsarin ohi myyntitilastoissa...told ya so ;)
Parempi peli: Final Fantasy 7 - Ehdottomasti oma roolipelien suosikki. Pari vuotta sitten pelailin paljo Nethackii, mutta *) kävi 386 koneen ja kovalevyn kanssa ikävästi.
hyvä peli: final fantasy 3