44 posts, 3 pages, 6,481 views
Heh, kyseinen henkilöhän tämänkin lakisuunnitelman takana on.
Yllätys. Kiva kuiteski nähdä sut yhteiskunnallisena aktivistina.
Pistin nimeni.
Tämä on oikeasti aihe, jonka takia Suomen Hallitusta
haluaa kritisoida. Alkaa pelottamaan mihin suuntaan
ollaan menossa. Kohta Suomesta tulee poliisivaltio...
Eikö tämän lakisuunnitelman läpimeno voitaisi arpoa persoonakratian lakien mukaan? ;)
Eikö tämän lakisuunnitelman läpimeno voitaisi arpoa persoonakratian lakien mukaan? ;)
.ja sitten kun se päätöksenteko-oikeus sattuukin osumaan siihen ainoaan villeitälään koko helvetin populaatiossa, niin se 99,99% enemmistö vain kylmän viileästi tyytyy kohtaloonsa... :011:
Nämä Itälät yms. ovat niin pihalla kaikesta...
Jos Villellä kävis niin hyvä pulla, että se 10000:sta ottais oikean arvan, ni sit antaa mennä vaan...kielletään koko paska! :D :D :D :D :D
Minä olen ihmetellyt kovasti, miksi ihmeessä juuri Kokoomuksesta pukkaa sellaisia tyyppejä, joiden asia on viedä eteenpäin kaikenlaisia mahdollisimman epärealistisia ja reikäpäisiä yksilönvapautta rajoittavia hankkeita. Okei, onhan joka puolueessa vanhoilliset tahonsa, mutta jostain kumman syystä erityisesti Kokoomuksessa myös vähän nuorempi sukupolvi tuntuu olevan aivan yössä, mitä nykymeininkiin tulee. Missähän ihmeen pumpulissa niitä kokoomusbroilereita oikein kasvatetaan?
Silloin kun vielä olin yliopistossa, tuli aina mieleen joku seurakuntanuorten ja Hitler-jugendin sekoitus, kun opiskelijatilaisuuksissa palloili Kansallisten Ylioppilaiden (Kokoomuksen opiskelijasiipi) jäseniä. Sinänsä sääli, että tuo humaanimpi puoli ei mokomilla oikein ole hanskassa; talousasioista kun olisin niiden kanssa jopa jossain määrin samaa mieltä.
...ja toimitaan samalla 99,99 prosentin tahdon vastaisesti.
Minä olen ihmetellyt kovasti, miksi ihmeessä juuri Kokoomuksesta pukkaa sellaisia tyyppejä...
Porvarit nyt on tollasia typeryksiä jotka osaa heti populisoida jonkun asian, ja lyhytnäköisesti ratsastaa sillä seuraavissa vaaleissa, olkoonkin että pitkäaikaiset seuraukset tuollaisilla päätöksillä ovat tuhoisia.
Minusta tuo ei ole mikään Kokoomuksen tai porvarien yksinoikeus. Tuo kuvaus sopii mielestäni mihin tahansa polittiseen toimijaan. Aivan erityisen hyvin kuvaus sopii oppositioryhmittymiin.
Porvarit nyt on tollasia typeryksiä jotka osaa heti populisoida jonkun asian, ja lyhytnäköisesti ratsastaa sillä seuraavissa vaaleissa, olkoonkin että pitkäaikaiset seuraukset tuollaisilla päätöksillä ovat tuhoisia.