jaardi jaardi jaa...

114 posts, 6 pages, 16,572 views

#101 • • Laite Guest

Onkohan mulla sitten hyvä reactionopeus kun nappaan tennispallon ilmasta kun kaveri varottaa vasta kun tempassu pallon ilmaan. Pallo jäi vielä käteen.

Taistelu tilanteissa yleensä käytän vastustajan hyökätessä vasta hyökäystä. Eli, siis mun nyrkki tai kiertohyppypotku on vastustajan kupolissa ennenkuin olisi ehtinyt saammaan oman hyökkäyksen perille. Muut tuntuu kumman hitailta. Kokenempien kanssa taktikka ei vältämättä toimi.

On ovelaa koukata vastustajan puolustuksesta läpi ovelasti :)

m4dsk1llz n1nj4!!1!!!1! ?

:)
#102 • • Edited irokeesi Guest

Eli, siis mun nyrkki tai kiertohyppypotku on vastustajan kupolissa ennenkuin olisi ehtinyt saammaan oman hyökkäyksen perille.
[/B]

Melko nopea "kiertohyppypotku" saa olla jos sen ehdit tehdä sillä välin kun kaverin nyrkki on vielä tulossa kohti :)
I sure would love to see that...
Tai niinkuin Tappavassa aseessa:
"Don't try it son, you're not THAT fast"
#103 • • MikkiHiiri Guest

Melko nopea "kiertohyppypotku" saa olla jos sen ehdit tehdä sillä välin kun kaverin nyrkki on vielä tulossa kohti :)

Joo. Saati sitten jos vastassa on vielä nyrkkeilijä ;)
Ehtii olee kanveesissa kaks kertaa sen hyppypotkun aikana
#104 • • Samus Aran Guest

Originally posted by mark hamilton Taistelu tilanteissa yleensä käytän vastustajan hyökätessä vasta hyökäystä. Eli, siis mun nyrkki tai kiertohyppypotku on vastustajan kupolissa ennenkuin olisi ehtinyt saammaan oman hyökkäyksen perille. Muut tuntuu kumman hitailta. Kokenempien kanssa taktikka ei vältämättä toimi.

On ovelaa koukata vastustajan puolustuksesta läpi ovelasti :)

Ohhoh..

Ei välttämättä kannata yrittää hereillä ollessa.
#105 • • Edited yana Guest
vierestä seuranneena on tullut huomattua että noilla nyrkkeilijöillä liikkuu kädet aika vikkelään kimppuun käyvän speden pään tienoille.
#106 • • olliS Guest

Eli, siis mun nyrkki tai kiertohyppypotku on vastustajan kupolissa ennenkuin olisi ehtinyt saammaan oman hyökkäyksen perille.

[ridiculous flame]
ennen kun kukaan on yleensä ehtinyt tehdä mitään, on mun uramava sivaltanut ne kaikki 5 jätkää kanveesiin... rasiaa!
[/ridiculous flame]
#107 • • Edited yana Guest

[ridiculous flame]
ennen kun kukaan on yleensä ehtinyt tehdä mitään, on mun uramava sivaltanut ne kaikki 5 jätkää kanveesiin... rasiaa!
[/ridiculous flame]

ennen sitä mä oon ehtiny kasvattaa parran ja muuttunut action-hank:iksi

ahhead.jpg
#108 • • te i nie m mi Guest

[ridiculous flame]
[/ridiculous flame]

rane sä oot ihan sairrrrraaan nopee!
ps. mikä on paras moottorikulkuneuvo?
TEHOPUTKIRAISU!
#109 • • Edited Tapi T Guest

ps. mikä on paras moottorikulkuneuvo?

Täs on mun kauppakassi. Ei oo pysäköintiongelmia ja putkissa tehoa pysäyttämään raa'immatkin lääketieteen opiskelijat ja action-hankit!

maa2.jpg
#110 • • Edited mark hamilton Guest

I sure would love to see that...
Tai niinkuin Tappavassa aseessa:
"Don't try it son, you're not THAT fast"

Niin, jos en sitten lennä päälleni tai saan tuon edes pään korkeudelle. Tiedän kyllä liioittelevani, mutta oon mä oikeesti treenannut joskus jotain... hmm.. meinaan vaan, siinä vaiheessa kun vastustaja lähtee kohti on se yleensä päättänyt jo mitä se tekee ja päätöstä on hankala vaihtaa keskenkaiken.. tuota voi käyttää hyväkseen.. tosin juttu ei kyllä toimi jos vastustaja on tietoinen, että hyökkäyksen kohde saattaa tehdä esim sillen, että ottaa sivu askeleen ja sitten potkase alavatsaan kantapäällä.. okei, mutta ehkäpä paras puolustautuminen on kuiteskin juosta pakoon.. koska, ikujen ja etenkin potkujen torjuminen on omien luiden kannalta riskaapelia.. sitä paitti, oikea tappelu on ihan eriasia kuin joku facin karate matsi jossa on tietyt peli säännöt..jossain salilla.. oikeassa tappeulssa kun ei tiedä mitä vastustaja tekee.. joten ennakointi ei ole mahdollista samallatavalla.. yleensäkkin vaikka olis mikä musta vyö tahansa niin isompi voittaa..
#111 • • MikkiHiiri Guest

sitä paitti, oikea tappelu on ihan eriasia kuin joku facin karate matsi jossa on tietyt peli säännöt..jossain salilla.. oikeassa tappeulssa kun ei tiedä mitä vastustaja tekee.. joten ennakointi ei ole mahdollista samallatavalla.. yleensäkkin vaikka olis mikä musta vyö tahansa niin isompi voittaa..

Tost tuli mieleen..
Joskus muinoin oli vastassa sellanen tyyppi että oikeesti pelotti
että ite + kaveri tulee tapetuks (ite oltii täysin syyttömiä). Silloin
on joutunu valitettavasti käyttämään kättä pidempää (eikä
turhaan) jolloin isokin körmy lähtee sairaalaan jossei tajuu
lopettaa..
#112 • • Edited esther Guest

yleensäkkin vaikka olis mikä musta vyö tahansa niin isompi voittaa..

Höpön Löpö, saanen sanoa.
#113 • • Edited mark hamilton Guest

Höpön Löpö, saanen sanoa.

Voi.. olla, että olen taas kuunnellu jotain ihme tyypien juttuja.. koska oikeesti uskon kyllä itse, että taidolla on jotain merkitystä.. mutta, samaiset tyypit.. väitää mm. että joku muija on säälistä miehen kanssa jos mies osaa laittaa ruokaa.. ja että tollasia miehiä pitää vetää turpaan ja sanoo vahvat selviytyy mä vien nyt sun muijas.. tietenkin tuolla uhoajalla on naama kuin norsun perse ja mittaa 150 cm.. ja hän on omastamielestään ihan vitun komee ja vitun vahva..

Tost tuli mieleen..
Joskus muinoin oli vastassa sellanen tyyppi että oikeesti pelotti
että ite + kaveri tulee tapetuks (ite oltii täysin syyttömiä). Silloin
on joutunu valitettavasti käyttämään kättä pidempää (eikä
turhaan) jolloin isokin körmy lähtee sairaalaan jossei tajuu
lopettaa..

niin.. ja kyllä joku normikokoinen vinosilmä veti ruusiksen rannassa yksin erään suomaliusen ison körilän sairaala kuntoon ilman apuvälineitä. muistankun sen körilään kaverit sano tälle vinosilmälle, että vain nyrkein kun vinosilmä monotti bout viidettä kertaa tuota puolitajutonta huojuvaa ilman mitään armoa körilästä kuuppan.. olisitte nähny sen körlään namaan.. voin saano, että veri valu nenästäjä sitä tuli myös suusta.
#114 • • Edited MikkiHiiri Guest
.