Itselläni on Reason 1 ja pitänee ostaa päivitys tässä tulevalla viikolla, Fruityloops 3, Sonar, Korg Karma ja Andromeda synat.
79 posts, 4 pages, 20,020 views
Lopuksi, kun biisi on valmis, nauhoitan kaikki raidat erikseen ja miksaan Acid4.0 Ohjelmalla. Siihen saa hyviä efektiplugareita.
Andromeda
pisti munkin silmään... Fruity ja Andromeda samassa setupissa? :confused:
On muuten havaittu et saundi on aivan perseestä, miksaa mieluummin vaikka jollain näistä.. Lista lähtee ns. helpoista kohti prompia vaihtoehtoja.
On muuten havaittu et saundi on aivan perseestä, miksaa mieluummin vaikka jollain näistä.. Lista lähtee ns. helpoista kohti prompia vaihtoehtoja.
SF Vegas (Samaa firmaa kun Acid, mut tehty moniraituriks, ei sämplekikkailuun).
Cubase SX tms
Logic Audio
Pro tools
ADAT ja 10 000 000 e studio
Eikä tämä mikään ultimate 'ainoat vaihtoehdot' lista ole, kunhan nyt jotain parempaa kuin acid piti listata. Onhan se helppo käyttää, mutta audiopuoli vaan ei toimi. Tyyliin VU-meterit näyttää väärin, saundi kärsii ja muuta kivaa. IMO sillä ei kannata muuta kuin sampleja stretchailla oikeeseen tempoon.
Topikissa pysyäkseni aattelin kommentoida, et Plattarin forumeilla näkee sit musaa monista eri kokoonpanoista, 'kovimmillaan' se on pelkkää hardwaree ja lisensoidut protoolsit ja macit hyrisee, matalimmillaan se on amigan joku tracker tai C64:n yks SID piiri. Kun porukka postaa niitä biisejä, olis hyvä laittaa kyllä muutenkin, et millä sitä on tehty. Reasonit ja muut kyllä kuulee läpi, että rehellisesti vaan :) Helpottaa meinaan kummasti palautteenkin kanssa, kun tietää millä on tehty. Hope you'll get what I mean :)
THC
Ja Logic Audiosta ei lähe ääntä.
pisti munkin silmään... Fruity ja Andromeda samassa setupissa? :confused:
Omalta osaltani nuo työkalut vaihtelevat aina
vähän biisin mukaan.
- renoise (tracker tyyppinen ohjelma midin ja
vst-tuen kanssa, trackerien ystäville suosittelen!)
10 000 000 e studio
Joo Logic ei ole plug&play verme... options->preferences-> ja kytket audiopuolen päälle. PC/AV etc... :)
Renoise olen kokeillut, kone on 1,5Ghz, mutta se on silti jotenkin hidas, joten se jäi siihen.
Outoa... Mulla 1,2GHz:llä pyörii oikein loistavasti aika paljollakin kamalla. Ekasta versiosta kehitys on ollut huimaa uusimpaan!
:)
Ehkä se johtuu siitä, että mulla on kone vähän liian täynnä ja, että siin pyörii aina kaiken maailman sequt samalla. Mikä versio sulla on siitä softasta ja ootko saanut sillä aikaseksi ihan kokonaista biisiä, efekteineen? Jos oot, niin sit vois itsekin kokeilla :)
On varmaan vienyt pitkän ajan ja pennin noi sun softat, kun Sonar itsessään maksaa joku 500e muistaakseni. Renoise olen kokeillut, kone on 1,5Ghz, mutta se on silti jotenkin hidas, joten se jäi siihen.