söpöin DJ? ^_^

646 posts, 33 pages, 260,433 views

*hymy*

Posts: 322

#401 • • *hymy*

Tapsa:
---
hymy:
Miehistä Dyk, Tapsa ja OlliS.
Naisista Milla Lehto ja Missiah.

---

Kiitos !



öh, anteeksi. Orkidea siis *justjoo*
Sinäkin näytit ihan söpöltä.
Juhgu

Posts: 7,921

#402 • • Edited Juhgu Virnistelijä

hymy:
---
öh, anteeksi. Orkidea siis *justjoo*


Minä en kanssa tajua miksi sitä pitää kaikkien sanoa Tapsaksi (skenepisteiden toivossa?) kun sen artistinimi on Orkidea.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anton fine

Posts: 1,359

#403 • • anton fine myspace.com/finethedj

Juhgu:
---
hymy:
---
öh, anteeksi. Orkidea siis *justjoo*

---

Minä en kanssa tajua miksi sitä pitää kaikkien sanoa Tapsaksi (skenepisteiden toivossa?) kun sen artistinimi on Orkidea.



jotkut ehkä tuuntee sen ihan oikeest :)
Tarsu

Posts: 2,449

#404 • • Tarsu

hymy:
öh, anteeksi. Orkidea siis *justjoo*
Sinäkin näytit ihan söpöltä.


Juujuu !
Tattista !
<3

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Juhgu

Posts: 7,921

#405 • • Edited Juhgu Virnistelijä

fine:
---
jotkut ehkä tuuntee sen ihan oikeest :)


Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jahas

Posts: 1,435

#406 • • Jahas

Tapsa:
---
hymy:
Miehistä Dyk, Tapsa ja OlliS.
Naisista Milla Lehto ja Missiah.

---

Kiitos !



*nauru**släp**nauru*
Illustrator

Posts: 3,171

#407 • • Illustrator

Juhgu:
---
fine:
---
jotkut ehkä tuuntee sen ihan oikeest :)

---

Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!

Tapio Hakanen. Tuleeks nyt skenepisteit?*sydän*
Avatar
#408 • • Edited djmg Guest
Orkidea,Efo,Kalle Miettinen...John Johnson,oha noita vaikka kuinka paljon*plur*
darkfr

Posts: 232

#409 • • Edited darkfr d:play
mä en kyllä tiedä yhtään kuka olis söpöin DJ, milla lehto on kyl kieltämättä aika kaunis. trance.nu:ssa on täsmälleen samanlainen threadi ja kai tracid taitas olla aika kovassa kurssissa naispuolisten ihmisten mielestä näin lyhyellä muistillani muistellen.

edit: juu ja lisa lashes tietysti :D

--
4/4

darkfr

Posts: 232

#410 • • darkfr d:play
Ainii ja tosta Angelicist, sen nimi on Amanda O'Riordan. Angelic on darren tate, judge jules ja amanda all together. :D

--
4/4

zenny

Posts: 1,145

#411 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Orkidea on ihan jees...*hih*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#412 • • Edited Aziz Combat Fighter

Juhgu:
Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!



Muaki vituttaa ky lössi pätee ja sanoo mua Antiks, mä oon DIITSEI ANA FAIV THAUSND vittu muistakaaki se!

En ihan kekkaa et mistä tää tulee et ihmisen kutsuminen omalla nimellään on jotenkin pätemistä? Hämääkö sua ehkä se, ettet tiedä kenestä Tapsasta puhutaan? Pitäiskö kaikkia ihmisiä joita ei tunne kutsua esim. taiteilijanimellään? Tapsa on Tapsa ja Harri on Harri, stop whining.
Jahas

Posts: 1,435

#413 • • Edited Jahas

Ana-5000:
---
Juhgu:
Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!

---


En ihan kekkaa et mistä tää tulee et ihmisen kutsuminen omalla nimellään on jotenkin pätemistä? Hämääkö sua ehkä se, ettet tiedä kenestä Tapsasta puhutaan? Pitäiskö kaikkia ihmisiä joita ei tunne kutsua esim. taiteilijanimellään? Tapsa on Tapsa ja Harri on Harri, stop whining.



Minunkaan mielestäni ihmisen kutsumista hänen omalla nimellään ei voi sanoa pätemiseksi, mutta onhan se selvempää puhua dj:stä hänen dj-nimellään. Tollasesta "Pekka, Tapio, Harri, Jorma, Janne" listasta ei välttämättä kaikille käy ilmi kenestä on oikeasti kyse.

*piis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#414 • • Aziz Combat Fighter

Juki54:
Minunkaan mielestäni ihmisen kutsumista hänen omalla nimellään ei voi sanoa pätemiseksi, mutta onhan se selvempää puhua dj:stä hänen dj-nimellään. Tollasesta "Pekka, Tapio, Harri, Jorma, Janne" listasta ei välttämättä kaikille käy ilmi kenestä on oikeasti kyse.

*piis*



No riippuu tietty kenelle puhuu, mut kyl noiden deejiitten oikeet nimet on mun käsittääkseni ihan yleisessä tiedossa. IMHO ihmisten syytteleminen "pätemisestä" kun puhutaan naamatutuista kavereista etunimillä haiskahtaa vähän siltä et itteään vaan vituttaa ku ei tiiä kenestä on kyse.

Aina voi kysyä *piis*
anton fine

Posts: 1,359

#415 • • anton fine myspace.com/finethedj

Juhgu:
---
fine:
---
jotkut ehkä tuuntee sen ihan oikeest :)

---

Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!



Mua on ainakin alkanut arsyttämään se että ihmiset sanovat mua Fainiksi, se on jotenkin sielutonta kutsua ihmistä jota tunnet sen artistinimellä.. olen Anton!
Gnizhak

Posts: 701

#417 • • Edited Gnizhak iku

fine:
Mua on ainakin alkanut arsyttämään se että ihmiset sanovat mua Fainiksi, se on jotenkin sielutonta kutsua ihmistä jota tunnet sen artistinimellä.. olen Anton!



Pitiks sit keksii semmonen :>
PS. Enkä ota kyllä itteeni jos joku mua Gnizhakiks tai jokskin siitä tormentoituneeks kutsuu ENNENKUN oon esitelly itteni/mut on esitelty. Enkä kyl pahemmin sen jälkeenkään, jos ei nyt about päivittäin nähä.

--
Don&#039;t Just Stand There

Avatar
#419 • • Edited astaroth Guest

Gnizhak:
PS. Enkä ota kyllä itteeni jos joku mua Gnizhakiks tai jokskin siitä tormentoituneeks kutsuu ENNENKUN oon esitelly itteni/mut on esitelty. Enkä kyl pahemmin sen jälkeenkään, jos ei nyt about päivittäin nähä.


Itselläni taas on niin, että kun on esittäytynyt ja nimet vaihtanut, niin omalta osaltani tämän hirveä kuuloisen nickin voi heivata helvettiin ja käyttää etunimeäni. Ei haittaa pätkääkään, kuulostaa keskusteleminenkin mukavavammalta, eikä kenenkään tarvitse vääntää "Asta-mikä-vittu-ootkaan?!111".

Itse aiheesta: Milla Lehto ja Lisa Lashes *sydän*
soulsaw

Posts: 444

#420 • • soulsaw 1.0
yoji biomehanica on ainakin tyylikäs *hymy*

--
_____