646 posts, 33 pages, 273,933 views
Juhgu:
---
hymy:
---
öh, anteeksi. Orkidea siis
---
Minä en kanssa tajua miksi sitä pitää kaikkien sanoa Tapsaksi (skenepisteiden toivossa?) kun sen artistinimi on Orkidea.
Tapio Hakanen. Tuleeks nyt skenepisteit?Juhgu:
---
fine:
---
jotkut ehkä tuuntee sen ihan oikeest :)
---
Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!
Juhgu:
Ehkä, muttei varmaan puoletkaan tuota "Tapsa" -nimitystä käyttävistä. Ja vaikka tunteekin, niin tarviiko sillä asialla jatkuvasti päteä? Ärh!
Ana-5000:
---
Juhgu:
---
En ihan kekkaa et mistä tää tulee et ihmisen kutsuminen omalla nimellään on jotenkin pätemistä? Hämääkö sua ehkä se, ettet tiedä kenestä Tapsasta puhutaan? Pitäiskö kaikkia ihmisiä joita ei tunne kutsua esim. taiteilijanimellään? Tapsa on Tapsa ja Harri on Harri, stop whining.
Juki54:
Minunkaan mielestäni ihmisen kutsumista hänen omalla nimellään ei voi sanoa pätemiseksi, mutta onhan se selvempää puhua dj:stä hänen dj-nimellään. Tollasesta "Pekka, Tapio, Harri, Jorma, Janne" listasta ei välttämättä kaikille käy ilmi kenestä on oikeasti kyse.
Juhgu:
---
fine:
---
jotkut ehkä tuuntee sen ihan oikeest :)
---
fine:
Mua on ainakin alkanut arsyttämään se että ihmiset sanovat mua Fainiksi, se on jotenkin sielutonta kutsua ihmistä jota tunnet sen artistinimellä.. olen Anton!
Gnizhak:
PS. Enkä ota kyllä itteeni jos joku mua Gnizhakiks tai jokskin siitä tormentoituneeks kutsuu ENNENKUN oon esitelly itteni/mut on esitelty. Enkä kyl pahemmin sen jälkeenkään, jos ei nyt about päivittäin nähä.
annimari:
---
Juki54
Minunkaan mielestäni ihmisen kutsumista hänen omalla nimellään ei voi sanoa pätemiseksi, mutta onhan se selvempää puhua dj:stä hänen dj-nimellään. Tollasesta "Pekka, Tapio, Harri, Jorma, Janne" listasta ei välttämättä kaikille käy ilmi kenestä on oikeasti kyse.
---
no... Olli (S.) ?