"Juoksetko" naisten/miesten perässä?

82 posts, 5 pages, 16,929 views

Avatar
#21 • • clubculture Guest




Minä annoin sen silloin, ja se antaminen tuotti minulle sillä hetkellä mielihyvää. .



Aivan ja exactly!
Antamisen ilo. Tykkään kun toinen tulee hyvälle tuulelle/iloiseksi tai nauttii...


"Kohtele muita niin, kun toivot että itseäsi kohdeltaisiin"
Avatar
#22 • • Trent Guest




"Kohtele muita niin, kun toivot että itseäsi kohdeltaisiin"




Tuohon voisi laittaa patchäyksen tai updaten tälle vuosikymmenelle tuosta edellä mainitusta raamatun lauseesta:

"Kohtele muita ihmisiä niin, kuin he haluavat itseään kohdeltavan"

;)
Avatar
#23 • • Tapi T Guest


Tuhlannut? Miten niin moni ajattelee noin? Minä ostin esmes yhdelle exälle sormuksen joskus, siis ihan muuten vain. Ei mikään kihlajaisjuttu tms. Kun hän pisti poikki, hän yritti antaa sen mulle takasin.


Tätä mäkään en tajua. Lahja on eri asia kuin esim. työsuhde auto! On vähän hölmöä tyrkyttää saatuja lahjoja takaisin suhteen päätyttyä ja tosi hölmöä edes ajatella ääneen menetettyjä rahojaan, ellei ole tullut huijatuksi.
:confused:
Avatar
#24 • • JussiS Guest


Tätä mäkään en tajua. Lahja on eri asia kuin esim. työsuhde auto! On vähän hölmöä tyrkyttää saatuja lahjoja takaisin suhteen päätyttyä ja tosi hölmöä edes ajatella ääneen menetettyjä rahojaan, ellei ole tullut huijatuksi.
:confused:



IMO vielä hölmömpää on vaatia antamiaan lahjoja takaisin - sitäkin on sattunut.
Avatar
#25 • • Edited pie Guest


Tuhlannut? Miten niin moni ajattelee noin? Minä ostin esmes yhdelle exälle sormuksen joskus, siis ihan muuten vain. Ei mikään kihlajaisjuttu tms. Kun hän pisti poikki, hän yritti antaa sen mulle takasin. En todellakaan huolinut sitä takaisin. Minä annoin sen silloin, ja se antaminen tuotti minulle sillä hetkellä mielihyvää. Eli se raha minkä minä siihen sormukseen laitoin, maksoi itsensä takaisin mielihyvänä.



Ehkäpä tuhlannut oli vähän väärä sana. Mitään lahja-asioita en tarkoittanut. Lahjoista olen samaa mieltä kuin sinäkin, ei lahjaa voi vaatia takaisin. Tarkoitin, että alkoi turhauttamaan kun oli juossut monen ihmisen perässä ja mistään ei kuitenkaan tullut mitään. Siis, että olisi tajunnut olla juoksematta perässä ja olisi käyttänyt sen ajan johonkin hyödyllisempään.


Ellet sitten tarkoita sitä, että et saa suhteesta mitään irti ennen, kuin juttu menee vakavaksi ja olet rengastanut jonkun kottaraisen?Mikä silloin kiinnosti? Ihminen tarvitsee jonkun virikkeen koko ajan. Muuten menee lööbaamiseksi.



En tarkoittanut sitäkään. Kyllähän sitä voi olla kivaa ilman, että rengastaa jonkun kottaraisen. Taisin kirjoittaa vähän epäselvästi, sillä tarkoitin, että kun lopetti sen perässä juoksemisen ja ajatteli "nyt ei naiset kiinnostaa, antaa olla vaan koko homman" niin silloin sitten yllättäen tulikin vastaan sopiva kottarainen.
Avatar
#26 • • Taedium Guest


Siis, että olisi tajunnut olla juoksematta perässä ja olisi käyttänyt sen ajan johonkin hyödyllisempään.

Jep. Itse ajattelen tilanteen, jossa olen panostanut ajallisesti, vaivallisesti ja rahallisesti johonkin jo itsestään takaisin maksavina. Siitä saa sen oman jännityksen, on kiva kun on perhosia vatsassa ja kun odottaa sitä vastausta tekstiviestinä yms. yms. Jos se ei yhtään kiinnosta, eikä sitä arvosta, niin silloin aika, vaiva ja raha on mennyt hukkaan.
Avatar
#27 • • clubculture Guest


Siitä saa sen oman jännityksen, on kiva kun on perhosia vatsassa ja kun odottaa sitä vastausta tekstiviestinä yms. yms.



Todellakin! On niiiiin jännää txt:ailla. Se on kyl meitsin juttu/sairaus.
Sellasta pientä flirttiä ja iskeesilmää_hymiöitä sun muita :)
Avatar
#28 • • Taedium Guest


iskeesilmää_hymiöitä sun muita :)

Ja monta kertaa <3 ... Heh, itse en kyllä tuota käytä.
Avatar
#29 • • Haakkon Guest




Todellakin! On niiiiin jännää txt:ailla. Se on kyl meitsin juttu/sairaus.
Sellasta pientä flirttiä ja iskeesilmää_hymiöitä sun muita :)




Sul on selkeesti kevättä rinnassa vaik ei toi
talvikaan ole vielä kunnolla alkanut... :)
Avatar
#30 • • clubculture Guest





Sul on selkeesti kevättä rinnassa vaik ei toi
talvikaan ole vielä kunnolla alkanut... :)



Voi olla.... tai sit mä oon pahasti sairas älyttömien pakkomielteiden kera.

Älä anna minulle numeroasi, jos et halua että sinua riivataan jatkuvasti :D
Avatar
#31 • • Tapi T Guest


Se on kyl meitsin juttu/sairaus.


----> joo :D
Avatar
#32 • • clubculture Guest



----> joo :D




"Sinulle puhelin on käypä työkalu. Se on pelastanut sinut monesta pinteestä, etkä käsitä, kuinka ennen tultiin toimeen ilman kännykkää. Osaat kuitenkin laittaa sen pois päältä, etkä ylitä saldorajaasi joka kuukausi. Suhtautumisesi on terve ja tyypillinen. Eläköön tekstarit!"

Ei helvetti.... :017:
Avatar
#33 • • clubculture Guest
oolrait takkiin tuli oikein kuus - nolla. Jos nyt kuitenkin ensi kerralla, ja muutenkin tulevaisuudessa, pitäisin lupauksestani kiinni. Eli lopettaisin tän naurettavan, epätoivoisen, pakkomielteisen jne. naisten perässä juoksemisien.

Liian montaa kertaa testattu juttu, siitä ei hyvä seuraa, ei todellakaan.
Mutta minkäs teet kun kerta toisensa jälkeen lankean samaan. Sille ei voi mitään, mutta voi vittu että ottaa päähän kun jälkeenpäin tajuaa ettei todellakaan ois kannattanu.
Jälkiviisaus/jälkivitutus
Siis ei maailma tähän kaadu, ei ennenkään ole, meressä on paljon kaloja....
Silti joka kerta ku tajuaa ryssineensä, niin tulee väkisin sellanen break_stuff, ranteet_auki_ja_suihkuun fiilis.


Let them come to me :008:
Avatar
#34 • • Felis Guest
Asiasta aasinsiltaan: Hesarissa oli tänään juttu yksinelävistä 35+ ihmisistä. Tutkimuksen mukaan yksinelävät naiset ovat keskimäärin korkeasti koulutettuja, taloudellisesti omavaraisia ja vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka eivät uran luonnin jälkeen enää tunne löytävänsä arvoistansa seuraa omasta ikäryhmästään. Miehet taas ovat enimmäkseen niitä peräkammarin poikia, jotka kokevat jääneensä yksin, koska eivät kelpaa kenellekään. "Tutkijoille kirjoittaneiden yksinelävien miesten ja naisten joukot eroavat toisistaan niin paljon, ettei niiden keskuudesta pareja syntyisi, vaikka ryhmät toisensa tapaisivatkin." Mielenkiintoista onkin, että vaikka yksinjäänti onkin miehille selvästi riskialttiinpaa kuin naisille, yksinäinen mies on silti yhteiskunnassa hyväksytympi. Linkki: http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20021219KO7

Ei siis ollut tarkoitus masentaa tai mitään :008:
Avatar
#35 • • pakana Guest
Miehillä on kaks vaihtoehtoo; ikuinen naisten perässä säntäily tai kastraatio.

Tutkimuksen mukaan yksinelävät naiset ovat keskimäärin korkeasti koulutettuja, taloudellisesti omavaraisia ja vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka eivät uran luonnin jälkeen enää tunne löytävänsä arvoistansa seuraa omasta ikäryhmästään.



Tää oli hyvä pointti, joka tuo esiin aika merkittävän eron miesten ja naisten välillä. Katsos kun miehet osaa ihan rehdisti tunnustaa sen, että ei kelvannu kellekään - kun taas "terveen itsetunnon" omaavat vanhatpiiat uskoo hautaan saakka että heissä ei ollut mitään vikaa.

Salaisuuksia, osa 2; Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa. Niillä kun ei pahemmin oo muita metsästäjiä.
Avatar
#36 • • kuilu Guest


Miehillä on kaks vaihtoehtoo; ikuinen naisten perässä säntäily tai kastraatio.


Mä ite oon huomannu passiivisen "saalistuksen" olevan paras. Miksi juosta ympäriinsä, riittää ku pitää katiskan koko ajan järvessä!:cool:

Salaisuuksia, osa 2; Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa. Niillä kun ei pahemmin oo muita metsästäjiä.


:p Hohoo, en menis noinkaan stereotypisoimaan ja harrastamaan ikärasismia. Parempi vaihtoehto on unohtaa se "riista"-ajattelu ja ajatella vaik perhosia...;) Sitä paitsi peräkammarissa tapahtuu aina!

"Kyllähän se tyttö antaa, jos äitiinsä tulee. Ja jos se isäänsä tulee, niin sehän suorastaan pyytää." - Tuntematon sotilas:D

- sinkustahymiöälpyks -
Avatar
#37 • • hab Guest


Salaisuuksia, osa 2; Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa. Niillä kun ei pahemmin oo muita metsästäjiä.




ja nämä osaavat temppujakin erilain kuin nuoremmat ;)
Avatar
#38 • • kuilu Guest


ja nämä osaavat temppujakin erilain kuin nuoremmat ;)


Pah! Samat vanhat "temput", eivät opi uusia!;)

"Mä en sit puhu mikkiin... etkä laita kakkoseen! Ja valot pois." Täs vaihees mä alan plärää HKLn aikatauluja.

- ehdothymiöon -
Avatar
#39 • • Edited Taedium Guest


Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa.

Heh. Mä taisin sen uraa rakentavan YH-äiti -scenaarion täällä jo kertoakkin? En näköjään ole ainoa näin ajatteleva... LOL.

edit:


ja nämä osaavat temppujakin erilain kuin nuoremmat ;)

Kaikki mitä kaksi tai useampi ihminen voi tehdä keskenään on jo joku tehnyt aikaisemmin. En usko, että vanhempienkaan joukosta löytyy mitään uutta.
Avatar
#40 • • pakana Guest


Mä ite oon huomannu passiivisen "saalistuksen" olevan paras. Miksi juosta ympäriinsä, riittää ku pitää katiskan koko ajan järvessä!:cool:



Tai sit juoksee haneen nii et vaan parhaat saa sut kiinni. ;) metodeja piisaa, mut saalistuksen kohde on sama.

:p Hohoo, en menis noinkaan stereotypisoimaan ja harrastamaan ikärasismia. Parempi vaihtoehto on unohtaa se "riista"-ajattelu ja ajatella vaik perhosia...;) Sitä paitsi peräkammarissa tapahtuu aina!



Poispois rasismi, pisteenä kun oli et ihan samasta syystä ne vanhatpiiat on vanhojapiikoja ku peräkammarin pojat peräkammarin poikia... kolmefemmana moni misu vastaa kukkiikin, mut sitä ruukkua useimmiten kastelee jo joku!

"Mä en sit puhu mikkiin... etkä laita kakkoseen! Ja valot pois." Täs vaihees mä alan plärää HKLn aikatauluja.



:D näkeehän ton jo päältäkin, nimimerkillä "älä koske jakkupukusiin, korkokengät aiheuttaa umpeenkasvua"