mulle tulee automaattisesti "ole passiivinen, kyllä se ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut" vaihde päälle.
Jos kaikki tekis näin, niin jengi istuis vaan himassa ja venais puhelimen soimista. ;)
82 posts, 5 pages, 17,696 views
mulle tulee automaattisesti "ole passiivinen, kyllä se ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut" vaihde päälle.
Ei ehkä sinun suhteessasi, eikä myöskään minun suhteissa ole ollut. Vaan olen törmännyt suhteisiin tuttavapiirissäni, joissa on naisen rooli paljastunut hieman 40-luvun juutalaisen ja palveluskoiran välimaastoon.
koska naisellahan tätä velvollisuutta ei ole.
Olkaa oma itsenne, niin johan natsaa. Ei kandee fuulaa mimmejä että on jotain mitä ei ole - se paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Ei kukaan halua ruikuttavaa nörttiä.
Originally posted by Saskia
Mä en ole koskaan tajunnut, mikä ns. rentuissa viehättää?!? Miten kukaan nainen voi kestää sellaista miestä joka tulee käymään silloin kuin sattuu, jonka kanssa ei voi sopia mitään ja johon ei noin yleisesti voi luottaa?
Et kai sä ihan tosissas oikeesti kuvittele, että parhaat naiset jäis ilman miestä?
ehkäpä toi oli pieni yleistys, mutta on siinä jotain perää.
Naisilla saattaa olla keskimäärin parempi itsetunto ulkonäkönsä suhteen, mut eiköhän sekin juonna juurensa lapsuuteen, jolloin tyttöjä sanotaan huomattavasti poikia useammin söpöiksi/näteiksi/kauniiksi kuin poikia.
tunteet ei aina seuraa järkeä. ikävä kyllä:rolleyes: mut totta on imo myös, ettei kukaan itseään kunnioittava kovin kauaa katsele tollasta.
Jos kerran pitää olla oma itsensä, niin miksei sitten suvaita vikoja? Aikamoinen lose-lose tilanne..
"Et kai sä ihan tosissas oikeesti kuvittele, että parhaiden naisten on mahdotonta jäädä ilman miestä? Ilmeisesti sinun mielestäsi parhaiden naisten ominaisuuksiin kuuluu kaipuu parisuhteeseen - siis jos äiti Barbara on omistanut elämänsä katulapsien auttamiseen Kalkutassa ja 50-v huomaa että kas, eipäs ole miestä jonka kanssa vanheta, hän ei voi kuulua parhaiden joukkoon? Vai oletatko, että kyllä se parisuhde sieltä tippuu parhaimmille ilman panostusta ja vaivannäköäkin?"
Nainen/mies, joka ei halua parisuhdetta : epäkelpo tekemään jälkeläisiä.
IMO miesten ja naisten primäärinen funktio on luonnon puolelta solmia parisuhde ja tehdä jälkeläisiä. Naisen pitäisi hankkiutua tiineeksi toisen miehen toimesta viimeistään kolmannen jälkeläisen jälkeen, jotta geenialtaaseen saadaan uutta materiaalia. Lisäksi miehen tulisi siittää jälkikasvua muiden naaraiden kanssa myös geenien leviämisen saavuttamiseksi.
IMO miesten ja naisten primäärinen funktio on solmia parisuhde ja tehdä jälkeläisiä. Näin ainakin toistaseks.
IMO miesten ja naisten primäärinen funktio on luonnon puolelta solmia parisuhde ja tehdä jälkeläisiä.
Olen lähiaikoina omissa päissäni päätynyt enemmän ja enemmän sen suuntaan, että ihminen elää itseään, ei lajiaan varten.
Puoliksi. Siis se lisääntyminen. Parisuhde ei ole läheskään kaikissa eläinmaailman elukoissa edes mahdollista.
Eikös tuo ole samalla kaikkien elävien olentojen luonnon sanelema "primääri funktio"?
Sitten on myös paljon sellaisia kavereita (niinkuin minä), jotka haluavat aina auttaa naisia saamaan lapsia (ehdottavat intiimiä nesteidenluovutusta), mutta jotka ovat muuten täysin epäkelpoja parisuhteeseen.
Saunan taakse kaikki YH-vanhemmat?
Jos tämä mielipiteeni kuohauttaa...
...IMO miesten ja naisten primäärinen funktio on luonnon puolelta solmia parisuhde ja tehdä jälkeläisiä.
Itselle haluan menestystä, mutta minun ei ole pakko pitää lapsia tai elämänkumppania statuksena.
Haa. Tapani quotata sanamuoto ja muuttaa se mieleisekseni tuottaa tulosta. Ehkä saan ajatukseni tuolla kyseisellä kirjoitustyylillä paremmin esille. Pitänee lukea pakanan sanamuotoja enemmän ja implementoida hyvät puolet omaan kirjoitukseen. :003:
Harvinaisen romanttinen lause Taediumin kyyniseltä mieleltä,
Tarkoitin tässä enemmän siihen suuntaan, että kykenetkö tuntemaan itsesi menestyneeksi, vaikka sinulla ei olisikaan puolisoa tai jälkeläisiä. Juu se status sanana viittaa arvostukseen muiden silmissä. Se kuva jäi vähän pakanan tekstistä. Mutta siltipä tarkoitan (ainakin yritin) enemmänkin siihen omaan arvostukseen omaa elämää kohtaan.
Tarkoittaako menestys tässä arvostusta muiden silmissä, vai uusien asioiden keksimistä, luovuutta?
Mutta siltipä tarkoitan (ainakin yritin) enemmänkin siihen omaan arvostukseen omaa elämää kohtaan.