Minä annoin sen silloin, ja se antaminen tuotti minulle sillä hetkellä mielihyvää. .
Aivan ja exactly!
Antamisen ilo. Tykkään kun toinen tulee hyvälle tuulelle/iloiseksi tai nauttii...
"Kohtele muita niin, kun toivot että itseäsi kohdeltaisiin"
82 posts, 5 pages, 17,721 views
Minä annoin sen silloin, ja se antaminen tuotti minulle sillä hetkellä mielihyvää. .
"Kohtele muita niin, kun toivot että itseäsi kohdeltaisiin"
Tuhlannut? Miten niin moni ajattelee noin? Minä ostin esmes yhdelle exälle sormuksen joskus, siis ihan muuten vain. Ei mikään kihlajaisjuttu tms. Kun hän pisti poikki, hän yritti antaa sen mulle takasin.
Tätä mäkään en tajua. Lahja on eri asia kuin esim. työsuhde auto! On vähän hölmöä tyrkyttää saatuja lahjoja takaisin suhteen päätyttyä ja tosi hölmöä edes ajatella ääneen menetettyjä rahojaan, ellei ole tullut huijatuksi.
:confused:
Tuhlannut? Miten niin moni ajattelee noin? Minä ostin esmes yhdelle exälle sormuksen joskus, siis ihan muuten vain. Ei mikään kihlajaisjuttu tms. Kun hän pisti poikki, hän yritti antaa sen mulle takasin. En todellakaan huolinut sitä takaisin. Minä annoin sen silloin, ja se antaminen tuotti minulle sillä hetkellä mielihyvää. Eli se raha minkä minä siihen sormukseen laitoin, maksoi itsensä takaisin mielihyvänä.
Ellet sitten tarkoita sitä, että et saa suhteesta mitään irti ennen, kuin juttu menee vakavaksi ja olet rengastanut jonkun kottaraisen?Mikä silloin kiinnosti? Ihminen tarvitsee jonkun virikkeen koko ajan. Muuten menee lööbaamiseksi.
Jep. Itse ajattelen tilanteen, jossa olen panostanut ajallisesti, vaivallisesti ja rahallisesti johonkin jo itsestään takaisin maksavina. Siitä saa sen oman jännityksen, on kiva kun on perhosia vatsassa ja kun odottaa sitä vastausta tekstiviestinä yms. yms. Jos se ei yhtään kiinnosta, eikä sitä arvosta, niin silloin aika, vaiva ja raha on mennyt hukkaan.
Siis, että olisi tajunnut olla juoksematta perässä ja olisi käyttänyt sen ajan johonkin hyödyllisempään.
Siitä saa sen oman jännityksen, on kiva kun on perhosia vatsassa ja kun odottaa sitä vastausta tekstiviestinä yms. yms.
Ja monta kertaa <3 ... Heh, itse en kyllä tuota käytä.
iskeesilmää_hymiöitä sun muita :)
Todellakin! On niiiiin jännää txt:ailla. Se on kyl meitsin juttu/sairaus.
Sellasta pientä flirttiä ja iskeesilmää_hymiöitä sun muita :)
Sul on selkeesti kevättä rinnassa vaik ei toi
talvikaan ole vielä kunnolla alkanut... :)
----> joo :D
Tutkimuksen mukaan yksinelävät naiset ovat keskimäärin korkeasti koulutettuja, taloudellisesti omavaraisia ja vahvan itsetunnon omaavia ihmisiä, jotka eivät uran luonnin jälkeen enää tunne löytävänsä arvoistansa seuraa omasta ikäryhmästään.
Miehillä on kaks vaihtoehtoo; ikuinen naisten perässä säntäily tai kastraatio.
Salaisuuksia, osa 2; Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa. Niillä kun ei pahemmin oo muita metsästäjiä.
Salaisuuksia, osa 2; Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa. Niillä kun ei pahemmin oo muita metsästäjiä.
ja nämä osaavat temppujakin erilain kuin nuoremmat ;)
Heh. Mä taisin sen uraa rakentavan YH-äiti -scenaarion täällä jo kertoakkin? En näköjään ole ainoa näin ajatteleva... LOL.
Parhaat päivänsä uralleen uhrannut keski-ikänen kaupunkilaissinkku, etenkin jos tämä on omasta mielestään "aikaansa seuraava, sivistynyt ja tyylikkäästi pukeutuva" on Suomen helpointa riistaa.
Kaikki mitä kaksi tai useampi ihminen voi tehdä keskenään on jo joku tehnyt aikaisemmin. En usko, että vanhempienkaan joukosta löytyy mitään uutta.
ja nämä osaavat temppujakin erilain kuin nuoremmat ;)
Mä ite oon huomannu passiivisen "saalistuksen" olevan paras. Miksi juosta ympäriinsä, riittää ku pitää katiskan koko ajan järvessä!:cool:
:p Hohoo, en menis noinkaan stereotypisoimaan ja harrastamaan ikärasismia. Parempi vaihtoehto on unohtaa se "riista"-ajattelu ja ajatella vaik perhosia...;) Sitä paitsi peräkammarissa tapahtuu aina!
"Mä en sit puhu mikkiin... etkä laita kakkoseen! Ja valot pois." Täs vaihees mä alan plärää HKLn aikatauluja.