Soda

94 posts, 5 pages, 19,099 views

Avatar
#41 • • Apupöytä Guest




btw. missä sä maksat tuoppis markoilla?



Kovat jätkät juo ilmaseks! :D
Avatar
#42 • • yana Guest




Kovat jätkät juo ilmaseks! :D



liittyi kysymykseen miten?
Avatar
#43 • • Wayne G Guest




Kovat jätkät juo ilmaseks! :D




Varsinkin Robin HooD ja Nottinghamin sheriffi...:001:
Avatar
#44 • • jUSSi Guest


mä maksan tuopistani ilolla muutaman hilun enemmän jos saan sillä hyvän ilmapiirin ja muut lisukkeet. sen erotuksen kuitenkin dokais krapulaan seuraavana päivänä

mielummin ostan kermassa 4 tuoppia à 4,5e, kuin jossain peran pubissa 6 tuoppia à 3e

btw. missä sä maksat tuoppis markoilla?



juu, kyllä mä ymmärrän että korkeammalla kaljan/juomien hinnalla kermaan luodaan mahtava ja iloinen ilmapiiri...

Minä ostaisin mieluiten Kermassa sen oluen 3e:lla ... mutta toki ymmärrän sen, että sijaintinsa takia ko. klubin vuokra (ym. kiinteät menot) ei varmaan ole niitä halvimpia ja tällaisissa tapauksissa liiketoiminnan kannattavuus edellyttää hieman korkeampia hintoja. Vaikka kalja olisikin kermassa Ale-pubin hinnoissa, en uskoisi sen tuovan ns. ei-toivottua porukkaa kovinkaan paljoa paikalle ihan musiikin ja paikan olemuksen takia.

Itse puhuin markoissa sen takia, että (ainakin minun) olisi helpompi ymmärtää tavaran hinta. Eurot eivät ole vielä oikein iskostuneet niin syvälle, että hintatietoisuus toimisi hyvin euroissa.


kukas viinaa mauntakia muutenkaan jois. pah. ämmien teeskentelyä. sama känni niistä kaikista tulee.



Kalja on hyvää.
Avatar
#45 • • Tapi T Guest



oon ite viimeaikoina suosinut bisseä ihan vaan siks että se maistuu niin paskalle. sidu makoisana juomana menee kurkusta alas noin 5min aikana, bissen elinaika on sentään jotain vartin tienoilla, huomattavasti enemmän kun pyrkii kohtuuteen.

kukas viinaa mauntakia muutenkaan jois. pah. ämmien teeskentelyä. sama känni niistä kaikista tulee.


Juot siis bisseä ainoastaan muodon vuoksi?

Mä en kertakaikkiaan käsitä tota siidenrin kittaamista. Ainakin mulla noi nykyajan sokerilitkut rupeavat kuohumaan mahassa ja jo parin jälkeen tulee paha olo. Tämän lisäksi siidereiden esanssinen maku ei ole allekirjoittaneen makuhermojen mieleen.

Känniin bissestä/siideristä tulee, mutta ainakin itselleni viinasta tulee parempi känni kuin noista höpö-juomista. Ja mikä parasta, viinaa ei tartte kaataa kurkusta alas litratolkulla eikä aamulla ole pää kipeä. Tämän lisäksi erilaisista viinoista saa makoisia yhdistelmiä sekoittamalla niitä esim. erilaisiin hedelmämehuihin. Kannattaa juoda laadukkaasti ja jättää siiderit yms. nynnyjen litkut teinityttöjen perjantaisekoiluihin!
Avatar
#46 • • Edited upee Guest
korteni offtopic-kekoon:

punaviini, tuo päihtymyshakuisen muka-intellektuellin kädellisen ystävistä jaloin.
Avatar
#47 • • Edited yana Guest



Juot siis bisseä ainoastaan muodon vuoksi?


itsehillinnän puutteesta. pahan maun ansiosta bisseä vastaan on helpompi taistella.

tää tosin toki vain silloin kun pitää pousata lasi kädessä siis ;)
Avatar
#48 • • Edited ville Guest


korteni offtopic-kekoon:

punaviini, tuo päihtymyshakuisen muka-intellektuellin kädellisen ystävistä jaloin.



todellakin ... punaviini ja tupakka sekä ubercool asento tanssilattian sivustalla :D

mutta koska harvalla ravintolalla on tarjolla muuta kuin käynyttä marjamehua, totean tylysti, että parempi olla juomatta ja nauttia leppoisasta olosta muuten vaan :)
Avatar
#49 • • pinnie Guest
Ja pysytään poijaat asiassa :D
Avatar
#50 • • pluralisti Guest
Ei hitto jos toi S0dan lopettaminen on tosiaan totta niin voi hittolainen siinä meni taas yks hyvä klubi. Tuolla tuli vietettyä legendaarisimmat"missä tanssikoulussa treenatte"-hetket :D
Tosi sääli ne olut tankit siellä alhaalla oli ihan uberkool...;)
Avatar
#51 • • Edited Tapi T Guest



todellakin ... punaviini ja tupakka sekä ubercool asento tanssilattian sivustalla


...jalassa vintage-malliset Dieselit, hiukset boheemisti sekaisin ja paksusankaiset silmälasit päässä. :D


Ja pysytään poijaat asiassa


Aina! :p (btw mä oon jostain käsittämättömästä syystä käyny suudassa vaan kerran!)
Avatar
#52 • • jUSSi Guest


(btw mä oon jostain käsittämättömästä syystä käyny suudassa vaan kerran!)



heh, mä laitan paremmaksi. Minä en ole ikinä käynyt sOdassa ;)
Avatar
#53 • • kuilu Guest


mielummin ostan kermassa 4 tuoppia à 4,5e, kuin jossain peran pubissa 6 tuoppia à 3e


Hmm. Jos hakee parasta hinta/laatu suhdetta bisselle tai sidukalle, niin mieluiten röhnötän ug-bileis ja juon 1,5-2e hintasii juomia. Sit tietty UG:s boolii, oli vaffaa tahi ei...

Mut ken juomaan lähtee, ni barbille bussibissee! Ja sOdan tilalle yhdistetty karaoke- ja mäkihyppysimulaattoribaari! Muna-asennossa muna asennossa. Ja loppuun sOdersdorffin kolmen pisteen alastulo: otsanahka ja rystyset.:D

- hyväthymiöhätäilyt -
Avatar
#54 • • J.Cage Guest



itsehillinnän puutteesta. pahan maun ansiosta bisseä vastaan on helpompi taistella.



Hanki psykiatrilta apua.
Avatar
#55 • • elok Guest




heh, mä laitan paremmaksi. Minä en ole ikinä käynyt sOdassa ;)



Jesh, en mäkään...:D
Avatar
#56 • • pie Guest
No jos huhu kerran pitää paikkansa, niin milloin sOda menee kiinni lopullisesti?
Avatar
#57 • • J.Cage Guest
Vuoden vaihteessa vaihtuu omistaja. Mitä sitten tapahtuu ei vielä moni tiedä...
Avatar
#58 • • Edited unik Guest
Taitaa sOda sulkea ovensa vuodenvaihteessa.
Eli uutenavuotena viimeinen mahdollisuus siis nauttia sOdan humalluttavasta ilmapiiristä...hik :010:
Avatar
#59 • • Reijo Perniö Guest
Koskas sinne pääsee sit laulelemaan karaåkea ?

*odottaa jo malttamattomana ääntään availlen* :D
Avatar
#60 • • Nadifa Guest
Aikansa kutakin, eikös se niin mene? Haikeana jätän Sodalle jäähyväiset..on siellä rymytty kerran jos toisenkin ja mielenkiinnolla odotan tulevaa..

Mutta ääärghh-yhyy!!!
..on siellä muistoja...