btw. missä sä maksat tuoppis markoilla?
Kovat jätkät juo ilmaseks! :D
94 posts, 5 pages, 20,188 views
mä maksan tuopistani ilolla muutaman hilun enemmän jos saan sillä hyvän ilmapiirin ja muut lisukkeet. sen erotuksen kuitenkin dokais krapulaan seuraavana päivänä
mielummin ostan kermassa 4 tuoppia à 4,5e, kuin jossain peran pubissa 6 tuoppia à 3e
kukas viinaa mauntakia muutenkaan jois. pah. ämmien teeskentelyä. sama känni niistä kaikista tulee.
oon ite viimeaikoina suosinut bisseä ihan vaan siks että se maistuu niin paskalle. sidu makoisana juomana menee kurkusta alas noin 5min aikana, bissen elinaika on sentään jotain vartin tienoilla, huomattavasti enemmän kun pyrkii kohtuuteen.
kukas viinaa mauntakia muutenkaan jois. pah. ämmien teeskentelyä. sama känni niistä kaikista tulee.
Juot siis bisseä ainoastaan muodon vuoksi?
korteni offtopic-kekoon:
punaviini, tuo päihtymyshakuisen muka-intellektuellin kädellisen ystävistä jaloin.
todellakin ... punaviini ja tupakka sekä ubercool asento tanssilattian sivustalla
Ja pysytään poijaat asiassa
(btw mä oon jostain käsittämättömästä syystä käyny suudassa vaan kerran!)
mielummin ostan kermassa 4 tuoppia à 4,5e, kuin jossain peran pubissa 6 tuoppia à 3e
itsehillinnän puutteesta. pahan maun ansiosta bisseä vastaan on helpompi taistella.
heh, mä laitan paremmaksi. Minä en ole ikinä käynyt sOdassa ;)