Uuden omistajan myötä
joka on?
94 posts, 5 pages, 20,176 views
Uuden omistajan myötä
joka on?
Motionia tulee TODELLA ikävä, muuten en ole paikassa hirveästi viihtynyt. No lähteepä yksi viimeisistä bileareenoista alta. Ainoa vastaava paikka taitaa olla enää Kerma, ja sekin on nykyisin hävyttömän kallis.
"Vittu helvetti kyrpä kyrpä" Puhelinkopin sanoin.
Kuinkas montaa uutta klubi-iltaa oot viel meinannu Helsingin alueelle ?
Tieks, kun ei näihin nykyisiinkään riitä oikein porukkaa.
Originally posted by Tomo
minunpa mielestä Kerman 6e:n lauantai on halpa, melkein
ku alepa. Parempaa laatua vaan. Ja jos sinne astelee ajoissa
ei tarvii maksaa joinakin iltoina. Ikinä ei oo pänniny Kerman
hinnat. Monet tuntuu maksavan mielellään triplahinnan
paskasta. mut se hintakeskusteluhäiriöstä. RIP sOda.
mä kävin mun ekoissa "reiveissä" kyseisessä kuppilassa joskus muinoin...
Vertigo joulubileet 23.12.1998 tjtn.
Ikää oli alle kahdeksantoista.
:rolleyes:
Kerman sisäänpääsymaksusta en purnannutkaan vaan paikan yleisestä hintatasosta. 0.4l bisse 4,5e ja Bacardi Breezer 7e!!! Esim. s0da ineen 2e ja Breezer 5e... Ja s0dakaan ei todellakaan ole halpa.
Tyhmä ei ole se joka myy, vaan tyhmä on se joka ostaa. Jos hintataso ei kelpaa, niin jätä joko menemättä tai vedä tukevat pohjalliset ennen Tsärmaan menoa. Helppoa!
eiks se oo matti nykäsen vaimo :p
JZZ: ..kaikki seiskaa aktiivisesti seuraavat tietää..
0.4l bisse 4,5e
Ex-vaimo, kaikki seiskaa aktiivisesti seuraavat tietää että ne on eronneet, ja Matti muutti Espanjaan!
ilmeisesti siis saadaan joku siinä naapurissa ollutta leningradcowboys mestaa vastaava mauttomuus siihenkin(?)
onks toi muka paha?
eiks bisse o about ton hintasta kaikissa siedettävissä mestoissa muutenkin
kyllä 27 markkaa vajaasta tuopista on todella paljon, jopa minunlaiselleni IT-alan pellelle.
Breakz klubeja nyt ei kovinkaan montaa ole, ja ne mitkä OLI menee s0dan mukana.
Minunlaiseni IT-alan pellelle 27mk mistä tahansa paskalle maistuvasta juomasta on paljon. ;)
ilmeisesti siis saadaan joku siinä naapurissa ollutta leningradcowboys mestaa vastaava mauttomuus siihenkin(?)
Kuulemma siihen pitäisi tulla trendibaari :D
kyllä 27 markkaa vajaasta tuopista on todella paljon, jopa minunlaiselleni IT-alan pellelle. Mutta se on jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, itse olen melkein aina liikkeellä autolla niin tuo ei paljoa haittaa.
Eiks se leningrad cowboys olla jo suljettu?
Minunlaiseni IT-alan pellelle 27mk mistä tahansa paskalle maistuvasta juomasta on paljon