Soda

94 posts, 5 pages, 19,101 views

Avatar
#21 • • yana Guest



Uuden omistajan myötä



joka on?
Avatar
#22 • • jUSSi Guest




joka on?



eiks se oo matti nykäsen vaimo :p
Avatar
#23 • • tomoya yamamoto Guest


Motionia tulee TODELLA ikävä, muuten en ole paikassa hirveästi viihtynyt. No lähteepä yksi viimeisistä bileareenoista alta. Ainoa vastaava paikka taitaa olla enää Kerma, ja sekin on nykyisin hävyttömän kallis.
"Vittu helvetti kyrpä kyrpä" Puhelinkopin sanoin.



minunpa mielestä Kerman 6e:n lauantai on halpa, melkein
ku alepa. Parempaa laatua vaan. Ja jos sinne astelee ajoissa
ei tarvii maksaa joinakin iltoina. Ikinä ei oo pänniny Kerman
hinnat. Monet tuntuu maksavan mielellään triplahinnan
paskasta. mut se hintakeskusteluhäiriöstä. RIP sOda.

tOmo
Avatar
#24 • • J.Cage Guest


Kuinkas montaa uutta klubi-iltaa oot viel meinannu Helsingin alueelle ?
Tieks, kun ei näihin nykyisiinkään riitä oikein porukkaa.


Breakz klubeja nyt ei kovinkaan montaa ole, ja ne mitkä OLI menee s0dan mukana.

Originally posted by Tomo
minunpa mielestä Kerman 6e:n lauantai on halpa, melkein
ku alepa. Parempaa laatua vaan. Ja jos sinne astelee ajoissa
ei tarvii maksaa joinakin iltoina. Ikinä ei oo pänniny Kerman
hinnat. Monet tuntuu maksavan mielellään triplahinnan
paskasta. mut se hintakeskusteluhäiriöstä. RIP sOda.



Kerman sisäänpääsymaksusta en purnannutkaan vaan paikan yleisestä hintatasosta. 0.4l bisse 4,5e ja Bacardi Breezer 7e!!! Esim. s0da ineen 2e ja Breezer 5e... Ja s0dakaan ei todellakaan ole halpa.
Avatar
#25 • • Jaska Guest


mä kävin mun ekoissa "reiveissä" kyseisessä kuppilassa joskus muinoin...

Vertigo joulubileet 23.12.1998 tjtn.

Ikää oli alle kahdeksantoista.

:rolleyes:



Oi niitä aikoja!:confused:
Avatar
#26 • • Tapi T Guest


Kerman sisäänpääsymaksusta en purnannutkaan vaan paikan yleisestä hintatasosta. 0.4l bisse 4,5e ja Bacardi Breezer 7e!!! Esim. s0da ineen 2e ja Breezer 5e... Ja s0dakaan ei todellakaan ole halpa.


Tyhmä ei ole se joka myy, vaan tyhmä on se joka ostaa. Jos hintataso ei kelpaa, niin jätä joko menemättä tai vedä tukevat pohjalliset ennen Tsärmaan menoa. Helppoa!
Avatar
#27 • • J.Cage Guest


Tyhmä ei ole se joka myy, vaan tyhmä on se joka ostaa. Jos hintataso ei kelpaa, niin jätä joko menemättä tai vedä tukevat pohjalliset ennen Tsärmaan menoa. Helppoa!



Aivan ja siksipä en siellä käykkään kuin äärimmäisen harvoin. Ainoat 'pakolliset' on Freeform silloin tällöin. Muuten jää Kerma väliin.
Avatar
#28 • • JussiS Guest


eiks se oo matti nykäsen vaimo :p



Ex-vaimo, kaikki seiskaa aktiivisesti seuraavat tietää että ne on eronneet, ja Matti muutti Espanjaan!
Avatar
#29 • • anton Guest

JZZ: ..kaikki seiskaa aktiivisesti seuraavat tietää..


    En tunnusta, en! :rolleyes:
Avatar
#30 • • Edited yana Guest


0.4l bisse 4,5e



onks toi muka paha?
eiks bisse o about ton hintasta kaikissa siedettävissä mestoissa muutenkin


mun mielestä on kummallista että tyyppi joka ilmeisesti juo breezereitä valittaa kalliista bissestä :001:
Avatar
#31 • • yana Guest




Ex-vaimo, kaikki seiskaa aktiivisesti seuraavat tietää että ne on eronneet, ja Matti muutti Espanjaan!




katon lehdestä vain kuvat. :rolleyes:

ilmeisesti siis saadaan joku siinä naapurissa ollutta leningradcowboys mestaa vastaava mauttomuus siihenkin(?)

darn.
Avatar
#32 • • Tapi T Guest


ilmeisesti siis saadaan joku siinä naapurissa ollutta leningradcowboys mestaa vastaava mauttomuus siihenkin(?)


Eiks se leningrad cowboys olla jo suljettu?

(btw, paikka piti Zetorin kanssa ykköstilaa "Kaupungin juntein kuppila"-sarjassa)
Avatar
#33 • • jUSSi Guest


onks toi muka paha?
eiks bisse o about ton hintasta kaikissa siedettävissä mestoissa muutenkin



kyllä 27 markkaa vajaasta tuopista on todella paljon, jopa minunlaiselleni IT-alan pellelle. Mutta se on jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, itse olen melkein aina liikkeellä autolla niin tuo ei paljoa haittaa.
Avatar
#34 • • Edited Tapi T Guest


kyllä 27 markkaa vajaasta tuopista on todella paljon, jopa minunlaiselleni IT-alan pellelle.


Minunlaiseni IT-alan pellelle 27mk mistä tahansa paskalle maistuvasta juomasta on paljon. ;)
Avatar
#35 • • Jaywink Guest



Breakz klubeja nyt ei kovinkaan montaa ole, ja ne mitkä OLI menee s0dan mukana.



no onneksi foundation tuli vähän paikkaamaan tilannetta, vaikkei ihan puhdas breaks-ilta olekaan... tietty s0da paikkana voittaa kyl alahuoneen. mut musahan se on tärkeintä!
Avatar
#36 • • jUSSi Guest


Minunlaiseni IT-alan pellelle 27mk mistä tahansa paskalle maistuvasta juomasta on paljon. ;)



heh, aletaanko vääntämään kättä ;)
Avatar
#37 • • Felis Guest


ilmeisesti siis saadaan joku siinä naapurissa ollutta leningradcowboys mestaa vastaava mauttomuus siihenkin(?)


Kuulemma siihen pitäisi tulla trendibaari :D
Avatar
#38 • • Juho Kahilainen Guest
Tämä menee ohi aiheesta, mutta kun kerran oluesta ja hinnoista
on kyse... Fabric-klubilla Lontoossa maksaa 0,33 pullo 3,5 puntaa.
Se on paljon.
Avatar
#39 • • yana Guest



Kuulemma siihen pitäisi tulla trendibaari :D



eiks tää cowboypaikkakin ollu jonkun citylehden mukaan sellainen :rolleyes:
Avatar
#40 • • Edited yana Guest




kyllä 27 markkaa vajaasta tuopista on todella paljon, jopa minunlaiselleni IT-alan pellelle. Mutta se on jokaisen oma asia mihin rahansa pistää, itse olen melkein aina liikkeellä autolla niin tuo ei paljoa haittaa.



mä maksan tuopistani ilolla muutaman hilun enemmän jos saan sillä hyvän ilmapiirin ja muut lisukkeet. sen erotuksen kuitenkin dokais krapulaan seuraavana päivänä

mielummin ostan kermassa 4 tuoppia à 4,5e, kuin jossain peran pubissa 6 tuoppia à 3e


btw. missä sä maksat tuoppis markoilla?


Eiks se leningrad cowboys olla jo suljettu?



ps. magic word. ollutta ts. ei ole enää. ei se tosin mua häirinnyt. paitsi välillä pelotti vaan vähän kun sattui ohikävellessä katsomaan erehdyksessä tämän mauttomuuden epäjumalan temppelin suuntaan. hrrrrrr.

Minunlaiseni IT-alan pellelle 27mk mistä tahansa paskalle maistuvasta juomasta on paljon



oon ite viimeaikoina suosinut bisseä ihan vaan siks että se maistuu niin paskalle. sidu makoisana juomana menee kurkusta alas noin 5min aikana, bissen elinaika on sentään jotain vartin tienoilla, huomattavasti enemmän kun pyrkii kohtuuteen.

kukas viinaa mauntakia muutenkaan jois. pah. ämmien teeskentelyä. sama känni niistä kaikista tulee.