Kahden näytön kunnollisessa tuessa Win maailmassa pitää ajella XP:tä. Kai sulla on se?
Miten niin? Mulla on win2000pro, joka on tämän hetken paras käyttis, eikä tee mitään omiaan. Ja niin yksinkertainenkin. XP kusee aika rankasti. Oli sekin mun koneella ja poistettiin kaikki tyhmät jutut siitä, mutta silti se oli ärsyttävä, esim. media player on uudempi kuin 6.4 (joka on paras kaikista) ja messenger on vakiotavaraa xp:ssä (inhoan messengeriä), jne. jne. jne. jne. jne. jne. XP ei ikinä tule olemaan mun koneella, piste. Kaverikin laittoi XP:n ja koki viikon ajan kauheita kärsimyksiä, jonka jälkeen laitettiin takasin toi vanha uskollinen win2000pro ja kaikki toimi kuin unelma! :D
Toimii ihan hyvin noi 2 näyttöä mulla win2000:ssakin, varsinkin cubasee yms. käytettäessä. Ei ikinä mitään ongelmia, niin miksi pitäs xp olla? Noi leffatkin oon saanu näkymään kummaltakin ruudulta, mutta kuten sanoin, vika on tällä hetkellä softissa tai ajureissa / asetuksissa.
Kokeilin asentaa ton hydravisionin. Se on kans aika tyhmä, eikä osaa yhtään enempää. Ainoa, mitä se osaa on se, että siinä voi käyttää monta eri työpöytäsetuppia päällekkäin ja niitä sitten voi vaihtaa hydravisionilla lennossa. Siitä ei ollut mitään apua tohon videon näyttämiseen kummallakin näytöllä. Päätinkin luopua leikistä, koska ei siinä todellakaan ole mitään järkeä, että katsois jaettuna kahdelta ruudulta, kun keskelle jää kuitenkin liian iso rako, olivatpa näyttöjen reunat kuinka pienet hyvänsä. ;)
Täytyy ostaa ihan vain 19" näyttö ja kattoo sitten siitä noita leffoja. 21" maksaa 2x 19" hinnan, joten se jää toistaseks pois hankintalistalta. Olis kyllä aika makee 2x19" putkee tossa cubasee varten esim. 1600x1280 tilassa. :D No täytyy ostaa ensin yksi ja käyttää toista tämän hetkisistä 17"-näytöistä rinnalla. Jää sitten ylimääräisiksi 17" ja 15" näytöt, jotka ajattelin sujauttaa sampleri-pc:n näytöiksi, kunhan ko. koneen saan aikaiseksi rakentaa. ;)