Kertokaa jos teillä on ollut vastaavia ongelmia ja miten ne selvititte. Popittamisen lopettaminen kun ei ainakaan mulle ole mikään vaihtoehto, ennemmin lähden vaikka käräjille!
92 posts, 5 pages, 31,531 views
Tulikin vaan mieleen, että onkohan johonkin laitettu ihan desibeli-rajat tms. jonka ylittävä melu voidaan katsoa järjestyssääntöjen vastaiseksi häiritseväksi käyttäytymiseksi.
Jos se alakerran naapuri on vanhempi, perheellisempi ja työssäkäyvempi kuin sinä, riittää kun hän valittaa kirjallisesti isännöitsijälle. Sinun sanallasi ei ole mitään merkitystä, sinulla ei tarvitse olla edes stereoita, riittää jos alakerran naapuri sanoo että kuuluu jumputusta. Alakerran naapuri voi tehostaa valitustaan mainitsemalla, että kävi henkilökohtaisesti huomauttamassa jumputtavasta musiikista- vaikka ei olisi edes samassa rapussa käynyt, riittää jos hän niin sanoo.
Isännöitsijä uskoo aina kaiken, mitä keski-ikäistä vanhemmat keksivätkään ja antaa sinulle kirjallisen varoituksen. Muutaman kirjallisen varoituksen jälkeen seuraa häätö/haltuunottovaatimus.
Alakerran naapurilta kun on toistuvasti tullut valituksia "jumputtavasta musiikista" :),vaikka volyymi omasta mielestäni on hyvinkin kohtuullinen.
Ja ketkä ovat IT-alan yrityksessä töissä voivat ottaa mallia. Keräilin jonkun aikaa niitä käytettyjä hiirimattoja duunista ja kun niitä solukumia tai solumuovia tai mitä-ne-nyt-onkaan sisältävät matot laittaa kajareiden alle jää bassot rakenteista.
Volyymin ohella kannattaa yrittää pitää varsinkin bassot suhtkoht inhimillisellä tasolla.
K:lla alkavassa paikassa asuneena voin kyllä sanoa, että itsepuolustuslajien harrastaminen on suht koht järkevää. Toinen vaihtoehto on tehdä kuten minä: Näyttää niin psykoottiselta, että muut vaihtaa kadunlaitaa kun kävelee iltasella vastaan.
Itä-Helsinkiin.
Ah! Oma haaveeni. En tiennyt, että se on trendinä?
trendinä on yh -mamma.
Järkeä saa käyttää näissä asioissa.
Ehkäpä kannattaisi mennä ihan suoraan keskustelemaan niiden naapureiden kanssa tästä asiasta ja kysyä kuinka paljon musiikki oikeasti häiritsee.
Jotkut ihmiset tuntuvat valittavan jo normaaleista elämisen äänistä. Joitakin taas ei häiritse kovempikaan popittelu.
Kertokaa miten pääsee eroon lähes joka yö riitelevistä naapureista... teinityttönen onnistuu kehittämään riitoja tiuhaan tahtiin ja volyymitaso nousee aina niin korkealle, että kuulen mistä asioista he riitelevät. Senpä takia olen välillä soittanut musaa _hieman_ kovemmalla, koska katson olevani oikeutettu siihen... eipä ole sieltäkään suunnalta valituksia tullut.
Kertokaa miten pääsee eroon lähes joka yö riitelevistä naapureista... teinityttönen onnistuu kehittämään riitoja tiuhaan tahtiin ja volyymitaso nousee aina niin korkealle, että kuulen mistä asioista he riitelevät. Senpä takia olen välillä soittanut musaa _hieman_ kovemmalla, koska katson olevani oikeutettu siihen... eipä ole sieltäkään suunnalta valituksia tullut.
solukumia tai solumuovia tai mitä-ne-nyt-onkaan sisältävät matot laittaa kajareiden alle.
Mun edellisen kämpän naapurissa asui sellainen hullu rouvashenkilö. Tällä tyypillä oli tapana, vuorokaudenajasta riippumatta, huudella välillä KOVALLA äänellä