Nyyh.:( Se on sentää aikoinaan soitettu meitsin ja naiseni kihlajaisten kunniaksi Suomen vanhimmassa yhä pystyssä olevassa "diskossa".
Ei itse paranoid ole vitsi, vaan sen pyytämisestä on tullut vitsi.
Rock and roll lives for evahh!!!!
203 posts, 11 pages, 46,217 views
Nyyh.:( Se on sentää aikoinaan soitettu meitsin ja naiseni kihlajaisten kunniaksi Suomen vanhimmassa yhä pystyssä olevassa "diskossa".
Heh, kappas hra Keravan kollikin täällä näköjään. Edelleenkin tarjous mixbattlesta on voimassa niin voit todistaa taitosi - formaatin cd:n ja vinyylin välillä saat valita itse. Musagenreksi voit valita jotain akselilta house-hardhouse vaikkapa - myös muita ehdotuksia otetaan vastaan :)
Laitappa mailia vaikka [email protected] niin katsotaan jos vaikka johonkin väliin saataisiin soittoskaba pystyyn niin voit todistaa taitosi ja puheesi :)
Mielenkiintoista arvostelua sun osaltasi koska et ole koskaan edes kuullut mun soittavan... Montakos sataa iltaa itselläsi on takana soittimien ääressä settiä vääntämässä ?-)
Mutta jatketaan mailitse jos sua kiinnostaa...
Caro potenssiin kaksi kirjoitti Jassu nimellä kulkevan DJ:n tempauksista ja siihen Jone kommentoi Jassun olevan lähes sankari tässä DJ:tä Jukeboxeina pitävän kansan keskuudessa. Kohteliaisuushan se oli.
Mielenkiintoista arvostelua sun osaltasi
Caro potenssiin kaksi kirjoitti Jassu nimellä kulkevan DJ:n tempauksista ja siihen Jone kommentoi Jassun olevan lähes sankari tässä DJ:tä Jukeboxeina pitävän kansan keskuudessa. Kohteliaisuushan se oli.
Mikä teillä on kränänä tässä?
Mielenkiintoista arvostelua sun osaltasi koska et ole koskaan edes kuullut mun soittavan... Montakos sataa iltaa itselläsi on takana soittimien ääressä settiä vääntämässä ?-)
Ahaa. Itse olen käsittänyt, että jukeboksi läppä on enemmän niiden biisinpyytelijöiden takia. Siis kun dj soittaa musaa, niin hän on artisti. Kuin on myös esmes yhtye nimeltä Aerosmith. Ja jukeboxilta voi pyytää, että soittaa Black Sabbathin Paranoidin, mutta artistiin, kuten Aerosmith tai DJ ei ole soveliasta työntää kolikkoa.
mä taas ymmärsin sen niin että jone luokitteli jassun (jota ei siis ilmeisesti tunne?) jukeboksiksi dj-nimen ja soittopaikan perusteella, josta tämä sitten kärvistyi.
"soittakaa paranoid!"
"Menin pienestä kyläkoulusta ylästeelle isoon kouluun. Siellä ruvettiin opettajan johdolla suunnittelemaan ensimmäisiä disco-iltoja, konvia. Pitkään pohdittiin ketä kysytään tiskijukaksi. Ehdokkaita hylättiin: joku oli kallis, toinen kokematon. Aikani kuuntelin ja viittasin. Sanoin: "Eikö voitaisi käyttää kertakäyttöastioita!" Hetken oli ihan hiljaista, ja sitten koko luokka räjähti nauramaan. Pahinta oli, että minä en ymmärtänyt miksi!"
Kuula kertoo taas. "Soittakaa Paranoid" hakusanoilla löysin neljä sivullista linkkejä.
Ei itse paranoid ole vitsi, vaan sen pyytämisestä on tullut vitsi.
On siinä videolla kans sellainen kohta kun Orkidea lopetti illan ja kaikki huutaa ja taputtaa niin kameran vierestä eräs nimeltämainitsematon taputtaa ja huutaa "hyvä Elliot Ness, hyvä Elliot Ness" ;)
Ne jotka ei tajua tota helv. hyvänä läppänä niin sanotaan, että huutaja oli Urmas... aika vähän nauroin...
edit. no ei tot kyllä varmaan silti monet tajuu...
Ne jotka ei tajua tota helv. hyvänä läppänä niin sanotaan, että huutaja oli Urmas... aika vähän nauroin...
edit. no ei tot kyllä varmaan silti monet tajuu...
Kuula kertoo taas. "Soittakaa Paranoid" hakusanoilla löysin neljä sivullista linkkejä.
http://www.findance.com -> tuon foorumista löytyy myös "soita paranoid!" -topic. Ei vaan näkyny tuossa googlessa..