En tiedä heittikö läppää vai oliko tosissaan,mut repesin...:D
Jokusen kerran tapauksen jälkeen oon ripannut tota eri kuppiloissa ja aina aiheuttaa hilpeyttä!
203 posts, 11 pages, 46,281 views
Asiakaspalveluihin soittelee kaikenlaisia ihmisiä. Tässä parhaimpia paloja allekirjoittaneen ja asiakkaiden välisistä keskusteluista:
Tässä tänään kuultua hotellin respassa asiakkaan suusta: -Mitäs jos molemmat otettais kaikki vaatteet pois ja katottais mitä tapahtuu?
- Espoossa asun
(kaikki nimet ja paikkakunnat ovat muutettu.)
Kuula kertoo taas. "Soittakaa Paranoid" hakusanoilla löysin neljä sivullista linkkejä.
Ei itse paranoid ole vitsi, vaan sen pyytämisestä on tullut vitsi.
Olen kuullut tuon huudon niin monet kerrat niin monella keikalla, että alkuperää tuolle ei varmaan kukaan osaa kertoa.
Eräs tarina minkä olen kuullut on joku Suosikin toimittaja joskus ollut Tavastialla katsomassa jotain suomalaista pop-yhtyettä tms. ja siellä sitten maistanut huutojuomaa. Huutojuoma saanut miehen kurkunpäähän tämän lauseen niin pakottavana, että hän oli sitä sitten huutanut. Ja vastaava toimittaja sitten myöhemmillä keikoilla on alkanut vastaavan metelin useamminkin. Ja siitä sitten levinnyt.
Eläkeläisten keikalla monet huutavat ko. lausetta monasti. Minäkin.
(baarissa iltapäivällä, mies):
-yks siideri.
-omena vai päärynä?
-se riippuu mitä ne on..
Haha, ymmärrän kyllä tuon kun olen teidän baarista tilannut siideriä. Jos sanon, että omena niin lasiin tulee päärynää ja jos epätoivoisena tilaan päärynäsiideriä testatakseni mahdollista käänteistä reaktiota, niin lasiin ilmestyy silti päärynäsiideriä.
Nykyään yritänkin juoda pelkästään olutta.
Et kai maksa tuotteesta, jota et ole tilannut?Toi on muuten ihan totta. Mä oon kans Kinossa monta kertaa yrittäny oikein painottaa sitä, että saisin OMENAsiideriä, mut ei. Aina sitä v*tun päärynää.