Asiakkaiden parhaat kommentit (Top "ääretön")

203 posts, 11 pages, 42,485 views

Avatar
#161 • • Jace Guest
Tässä yksi pieni kertomus yhdestä normaalista soittoillasta:

Olin juuri lopettamassa n.puolen tunnin trancesettiä ja soimassa oli Cafe Del Mar (Marco V remix) ja siitä vielä jäljellä n. 4 minsaa. Ajattelin että varmaan sitten pitäisi soitella muutama homohölkkä (rap/r'n'b) että voi sitten taas ruveta soittelemaan kunnon musaa hyvällä mielellä. No anyway juuri silloin ilmestyy parikymppinen blondi kopille ja sanoo tosi vittuuntuneesti että voisitko soittaa "vähän" rap:iä tai R'n'B:ta (just kun olen sitä seuraavaksi laittamassa) Noh, arvaatkaas paloiko käämi saman tien ja ajattelin että sitä saa mitä tilaa. Otin ekan homohölkkäbiisin minkä käteeni sain (Blu Cantrell - Breathe) ja latasin sen soittimeen, ja painoin samantien play ja laitoin sen soimaan kesken Cafe del Mar:ia. Juuri kun Blu Cantrelista oli kuulunut kaksi ekaa tahtia ja se muija lähtenyt kauheella innolla bailaamaan lattialle, vaihdoin sen Cafe Del Mar:n takaisin soimaan =) Noh, se mua jäi tanssilattialle monttu auki ja silmät kun mopon lamput tuijottamaan mua ja ei mennyt kuin hetki niin se oli siinä kopilla saamarin vihaisena ja kysyi että "mitä vittua?" Johon vastasin tyynesti että "sähän halusit vähän R'n'B:tä johon sitten hän vastasi takaisin yhtä vittuuntuneesti "voitko sitten soittaa sitä vähän enemmän?" Johon sitten vastasin tyytyväisesti että "toki" ja tein sen saman tempun uudestaan :hah: Sen jälkeen ei sitten sitä muijaa näkynyt kopilla...että sellaista, sitä saa mitä tilaa :)
Avatar
#162 • • Keba Guest
Börsta on noita Suomalaisia bissejä, jotka maksavat vanhaa rahaa alle kynpin pullo.
Avatar
#163 • • Timmo Guest

sitä saa mitä tilaa :)



Sankari!!!! \:heart:/
Avatar
#164 • • Remotion Guest

sitä saa mitä tilaa :)



Sankari!!!! \:heart:/



Jonkun mielestä toi vois olla tylyä katkaista cafe del mar, mutta koska teinari sai opetuksen, tarkoitus pyhitti keinot. :hah:
Avatar
#165 • • WCDJ.ORG Guest
Palautetta eräiden ug-aamujatkojen setistämme:

"Soittakaa jotain rauhallisempaa!" (tekno soi)

"Soittakaa jotain rankempaa!" (house soi)

"Soittakaa jotain mitä ilkeää tanssia!" (raveklasari soi)

"Tää musa on ihan perseestä!" (psyke soi)

"Soittakaa Proteusta ja Neonia!" (maailmanpelastustrance soi)

"Toi tyyppi soitti yhden hyvän biisin ja lopetti senkin kesken." (encorena soitetun C-tank -rallin jälkeen)

"Harmi ettet sä soita enää." (setin päätyttyä)
Avatar
#166 • • Ana-- Guest
"Mitä tää vitun meteli on?"

"Hei, sul on piuhat varmaan rikki. Ai kuuluu kuulostaa? Okei.."
Avatar
#167 • • Hempp@ Guest
Kerran,yhden ainoan kerran paikallisessa teinihelvetissä tiskijukalta löytyi Yoji Biomehanikan Hardstyle Disco :eek:
Sen kun soitti niin olin aika tyytyväinen, mutta joku muu ei ollut kun siihen tiskijukalle joku amis tuli huutamaan:

"OLIS VÄHÄN *TUN HELPOMPI JUODA TOTA BISSEE JOS KORVISTA EI VALUIS VERTA TOHON TUOPPIIN!"


Silloin paikan päällä kuultuna nauratti aika helvetisti.
Avatar
#168 • • Tapsa Guest

"Hei, sul on piuhat varmaan rikki. Ai kuuluu kuulostaa? Okei.."



:D
Avatar
#169 • • Keba Guest
Tapahtui eräässä Espoolaisessa nuorten suosimassa paikassa, jossa suosituimmat biisit on Kaija Koon tinakenkätyttö ja Raptorin hei beibi...

Asiakas : "Etsä poikkaa yhtään tält vtun mainstream-linjalta"
Minä : "Ei nyt pysty kauheesti ainakaan montaa biisii pistää muuta..."
Asiakas : "No ei tätä jaksa oikeesti kukaan, iha hirveetä mainstream-poppia!"
Minä : "No ehdotappa paria hyvää mainstreamin ulkopuolelta sitten?"

Asiakas lyö lapun käteen ja sanoo että "täs ois pari tosi hyvää!"

O-Zone : Dragostea din tei
K-system : Guardian angel

Huooh.
Avatar
#170 • • sauce Guest

Tässä yksi pieni kertomus yhdestä normaalista soittoillasta:
... Sen jälkeen ei sitten sitä muijaa näkynyt kopilla...että sellaista, sitä saa mitä tilaa :)



Kumarran syvään. olette loistava.
Avatar
#171 • • Ana-- Guest
Nojoo, vähän elitististä touhua tollanen asiakkaiden nolaaminen. DJ on
kuitenkin loppujen lopuksi asiakaspalveluammatissa, ja vaikka oman päänsä
sisällä voi ajatella mitä tahtoo biisiä pyytävistä ihmisistä, on hemmetin epä-
ammattimaista alkaa suoraan vittuilemaan asiakkaille. Puhumattakaan siitä,
että se on typerää käytöstä. Vaikka jotkut nuhanenäiset puristikaverit täällä
taputteleekin selkään, ei ehkä kannata ottaa yleiseksi linjaksi sellasta "MINÄ
OLEN ARTISTI EIKÄ MINUA KUKAAN NEUVO"-asennetta.
Avatar
#172 • • sauce Guest

Puhumattakaan siitä,
että se on typerää käytöstä.



paskanvitut sanonminä :laugh: vallankumous on ovella ja se tarvitsee tekijöitä;) ihmiset kuuntelee JUST sitä mitä niille soittaa. ei ehkä heti, mutta ovela ja pitkäjänteinen aivopesu tuottaa varmasti hetelmää:)
Avatar
#173 • • Ana-- Guest

Puhumattakaan siitä,
että se on typerää käytöstä.



paskanvitut sanonminä :laugh: vallankumous on ovella ja se tarvitsee tekijöitä;) ihmiset kuuntelee JUST sitä mitä niille soittaa. ei ehkä heti, mutta ovela ja pitkäjänteinen aivopesu tuottaa varmasti hetelmää:)



Joo. Oisko siistii ku yrität tilaa baarimikolta siiderii ni se haukkuu sut
neitihomoks ja kantaa eteen bissen. VALLANKUMOUS!! \o/
Avatar
#174 • • sauce Guest

Puhumattakaan siitä,
että se on typerää käytöstä.



paskanvitut sanonminä :laugh: vallankumous on ovella ja se tarvitsee tekijöitä;) ihmiset kuuntelee JUST sitä mitä niille soittaa. ei ehkä heti, mutta ovela ja pitkäjänteinen aivopesu tuottaa varmasti hetelmää:)



Joo. Oisko siistii ku yrität tilaa baarimikolta siiderii ni se haukkuu sut
neitihomoks ja kantaa eteen bissen. VALLANKUMOUS!! \o/



ööööö... no mikä ettei! viva la resistanssi! :happyroll:
Avatar
#175 • • Hansu Guest

ihmiset kuuntelee JUST sitä mitä niille soittaa. ei ehkä heti, mutta ovela ja pitkäjänteinen aivopesu tuottaa varmasti hetelmää:)


Mielestäni on ihan OK, että DJ (ja tässä nyt varmaan on puhuttu kokoajan tavallisen normiyökerhon DJstä) sirottelee sinne tänne settinsä lomaan hieman muutakin "tanssimusiikkia" kuin sitä ihan perushuttua (tyyliin NRJ) ja päättelee yleisön reaktioista, kannattaako toimia näin jatkossakin. Tällä tavalla "aivopesemällä" saattaa hyvinkin saada tuloksia aikaiseksi, mutta oman musiikkimaun pakkosyöttö ei ole todellakaan toivottavaa, niin paljon kuin se rafla-dj haluaisikin heittää viimeisimmät hittirenkutukset roviolle. Kuten Ana jo mainitsikin, DJ on asiakaspalvelutyössä, ei soittelemassa omaksi ilokseen vaan yleisönsä iloksi. Jos keskivertoasiakas saapuu normiyökerhoon, joka mainostaa soittavansa viimeisintä NRJ-huttua, hänen täytyy silloin myös saada sitä, muutenhan hän on ostanut tuotteen joka on aivan muuta kuin mitä on luvattu. Jos taas puolestani menen rokkikeikalle odotan kuulevani rokkia enkä esim. oopperaa.
Avatar
#176 • • www.dj-rx.com Guest

Nojoo, vähän elitististä touhua tollanen asiakkaiden nolaaminen. DJ on
kuitenkin loppujen lopuksi asiakaspalveluammatissa, ja vaikka oman päänsä
sisällä voi ajatella mitä tahtoo biisiä pyytävistä ihmisistä, on hemmetin epä-
ammattimaista alkaa suoraan vittuilemaan asiakkaille. Puhumattakaan siitä,
että se on typerää käytöstä. Vaikka jotkut nuhanenäiset puristikaverit täällä
taputteleekin selkään, ei ehkä kannata ottaa yleiseksi linjaksi sellasta "MINÄ
OLEN ARTISTI EIKÄ MINUA KUKAAN NEUVO"-asennetta.



olen osin samoilla linjoilla osin eri.. omalta osalta vittuilu alkoi aikoinaan kun asiakas avautuu ensin tiskijukalle, monille kun ei vain mene asiat kaaliin ennen ku sanoo oikeesti rumasti. tiskijukka on myös muutenkin huonossa asemassa mitä tulee baarin työntekijöihin, jos vittuilet pokelle, lennät pahimamssa tapauksessa ulos, jos vittuilet tiskillä et saa juomista. mutta miten käy kun asiakas alkaa aukoo napaansa sulle tiskin takana? kyllästytät kuolemaan soittamalla paskaa musaa vai? kyl mun mielestä tiskijukalla on täysi vapaus avautua aivan kuten parhaakseen näkee kunhan kantaa vastuun myös siitä. ilman muuta ammatti-dj ottaa huomioon asiakkaan toiveet ja kommentit jos ja kun se on asiallista ja pysyy hyvän maun rajoissa. "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"
Avatar
#177 • • Ana-- Guest

Nojoo, vähän elitististä touhua tollanen asiakkaiden nolaaminen. DJ on
kuitenkin loppujen lopuksi asiakaspalveluammatissa, ja vaikka oman päänsä
sisällä voi ajatella mitä tahtoo biisiä pyytävistä ihmisistä, on hemmetin epä-
ammattimaista alkaa suoraan vittuilemaan asiakkaille. Puhumattakaan siitä,
että se on typerää käytöstä. Vaikka jotkut nuhanenäiset puristikaverit täällä
taputteleekin selkään, ei ehkä kannata ottaa yleiseksi linjaksi sellasta "MINÄ
OLEN ARTISTI EIKÄ MINUA KUKAAN NEUVO"-asennetta.



olen osin samoilla linjoilla osin eri.. omalta osalta vittuilu alkoi aikoinaan kun asiakas avautuu ensin tiskijukalle, monille kun ei vain mene asiat kaaliin ennen ku sanoo oikeesti rumasti. tiskijukka on myös muutenkin huonossa asemassa mitä tulee baarin työntekijöihin, jos vittuilet pokelle, lennät pahimamssa tapauksessa ulos, jos vittuilet tiskillä et saa juomista. mutta miten käy kun asiakas alkaa aukoo napaansa sulle tiskin takana? kyllästytät kuolemaan soittamalla paskaa musaa vai? kyl mun mielestä tiskijukalla on täysi vapaus avautua aivan kuten parhaakseen näkee kunhan kantaa vastuun myös siitä. ilman muuta ammatti-dj ottaa huomioon asiakkaan toiveet ja kommentit jos ja kun se on asiallista ja pysyy hyvän maun rajoissa. "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"



Niin. Eiks deejii sit vois perusraflailtana vaik sit soittaa sitä, mitä yleisö
haluaa sen sijaan, että keskittyy "rakentamaan settiä" tai muuten
spedeilemään paikassa, missä moisen merkitys on varmaankin asiakkaiden
toiveita pienempi? Tietenkin jos biisitoivetta ei löydy laukusta tai se ei sovi
ravintolan linjaan, sen voi ilmoittaa myös kohteliaasti, ja jos asiakas on niin
urpo ettei usko, voi sanoa ettei levyä löydy. Jos asiakas tyrkyttää omaansa,
voi sanoa ettei saa "lain takia" soittaa asiakkaiden levyä. Jos ei vieläkään
auta, kyllä deejiikin voi pokeen turvautua. En kyllä usko että missään tilan-
teessa asiakaspalvelijan tarvitsee alentua vittuilemaan takaisin asiak-
kaalle, tai edes sanomaan rumasti.

Paitsi tietenkin jos katsoo olevansa "artisti" tai jotain muuta ylimielistä
paskaa.
Avatar
#178 • • Quu Guest

Niin. Eiks deejii sit vois perusraflailtana vaik sit soittaa sitä, mitä yleisö
haluaa sen sijaan, että keskittyy "rakentamaan settiä" tai muuten
spedeilemään paikassa, missä moisen merkitys on varmaankin asiakkaiden



Ei se silti riitä useimmille urpoille. Voin kokeneena sanoa, ettei takas ole menemistä. (soittamaan siis)
Avatar
#179 • • poks Guest
myönnän, oon aika ulkona alan termeistä, mutta mitä on "maailmanpelastustrance"?

:D
Ante

Posts: 16

#180 • • Ante

myönnän, oon aika ulkona alan termeistä, mutta mitä on "maailmanpelastustrance"?



Sitä kun kappaleen suvantokohdassa teinimimmi lausuu pateettisella äänellä jonninjoutavaa hölynpölyä englanniksi.