Missikisat/kauneuskilpailut?

55 posts, 3 pages, 10,233 views

#1 • • Saskia Guest
--

Mitä mieltä olet missikisoista/kauneuskilpailuista?
Tarvitaanko niitä nykyajan Suomessa?
Onko niitä liikaa?
Tuleeko niistä vaan turhia julkkiksia?
Ovatko missit tyhmiä?
Alentavatko kauneuskilpailut naisen arvoa?
Tarvitaanko esim. Miss Yliopisto-kilpailua?

--
#2 • • Mrrshan Guest
1. evvk
2. ei
3. on
4. joo
5. en tiedä
6. ei välttämättä
7. ei
#3 • • Jukka I Guest
Ei todellakaan tarvittaisi, enkä näe niissä mitään hyvää. Mitä enemmän ulkokuoren palvonta saa jalansijaa yhteiskunnassamme, sitä lujempaa mennään päin helvettiä. Ei ole naurun asia, kun 10-vuotiaat lapset huolehtivat liikakiloistaan ja ulkonäöstään. Kauneuskilpailut ovat jälleen yksi sairaiden mentaalimallien lähde, muodin ja popkulttuurin ohella. Tälle pinnallisuuden ja turhamaisuuden pohjalle ei soisi kenenkään rakentavan arvomaailmaansa.
#4 • • D.Dekker Guest
En aijo mitään pidempää litaniaa kirjottaa, mutta haluan vaan sanoa että mun mielestä noi suomalaiset missit ei todellakaan ole mitään hyvin kauniita naisia(ei ne nyt rumiakaan tietenkään ole). Tuolla kun kadulla kulkee niin vastaan kävelee kyllä paaaaaaaljon kauniimpiakin tyttöjä, varsinkin kesällä ;)

:)
#5 • • Lucy Luke Guest
Täysin turhaa hömppää, media tosin ammentaa noista juttua loputtomiin.
#6 • • patis Guest
humpuukia
#7 • • olliS Guest
shite. ei kiinnosta kyllä pätkääkään.
#8 • • MikkiHiiri Guest
Perseestä noi kilpailut.. paljon kivempi on kattella aitoja ihmisiä, joiden silmät ei kellerrä ja joiden ei tarvitse nuolla yleisön ja tuomariston persettä tekopirteällä ilmeellä. Toisekseen paaaaljon kauniimpia naisia kävelee kadulla vastaan.
#9 • • Orange Guest
juu... ei noilla kyllä oo mitään merkitystä siihen miten maailma pyörii --> turhaa.

dissaan.:p
#10 • • Sampson Guest
yhdyn edellisiin
#11 • • Osiriz Guest
Samat sanat täältäkin.. turhaa touhua. Näitähän kisoja on lähes joka viikonloppu... ketä kiinnostaa... blaah... :018:
#12 • • MikkiHiiri Guest
jos niis ois jotai tosi namui kizuja eikä keskitasoa heikompia ni kattelisin kyl mielellään =)
#13 • • Edited Vesa Guest
...
#14 • • Mrrshan Guest

4. Tuleeko niistä vaan turhia julkkiksia?

Ei. Ovathan ne hauskaa viihdettä.

Missien elämän seuraaminen kisojen jälkeen on asia erikseen. Mielestäni kaikki julkkikset ovat aika turhia. Veikkaan, että julkkisten vaiheita seuraavat tiiviimmin ne, joilla ei ole mahdollisuutta huomata jokapäiväisessä elämässään, että samanlaisia ihmisiä julkkiksetkin ovat.

Kyseessä on siis eskapismi, jota monet tarvitsevat.

Julkkisviihde on mielestäni niille, jotka eivät ole hoksanneet että "kun räväyttää silmänsä auki, näkee et on niin paljon muutakin" ... hieman ärsyttää se, että julkkisten teot hyppäävät lööpeistä silmille kaupassä käydessä. Mutta jos ihmiset haluavat tappaa aikaansa sillä niin eihän sille mitään voi.

On toki olemassa ihmisiä, joiden mielestä ainoastaan syvällinen filosofinen pohdiskelu, älykön identiteetti ja ulkonäköasioiden laiminlyönti ovat sitä oikeaa älykkyyttä. Tietysti missit ovat tästä näkökulmasta katsottuna tyhmiä.

Hehee. Oikeastaan tuon syvällisen filosofisen pohdiskelun voisi ottaa osaksi älykkyyden määritelmää eikä mitata sitä pelkästään esim. jollakin kuvionpyörityskyvyllä. Ulkoisten seikkojen ei pitäisi vaikuttaa. Pitäisi kai korostaa sitäkin että vaaleat hiukset tai kaunis ulkonäkö eivät tee kenestäkään tyhmää.
#15 • • Edited Tapi T Guest
Eipä muakaan noi missikisat erityisemmin iske. Kaikkein eniten mua sapettaa niissä missien älytön tekopyhyys ja siihen liittyvä paskanjauhanta maailmanrauhasta, sukupuolten välisestä tasa-arvosta yms. En tiedä onko kukaan missi onnistunut toimillaan vaikuttavmaan em. asioihin.

Missikisoja on ehdottomasti liikaa; kaikenmaailman tähtityttöjen, miss bikinien yms. lisäksi lähes joka pitäjällä on omat missikisat. Haloo!

Onhan noi missikisat aika moisen karjamarkkinat, mutta missit osallistuvat niihin vapaaehtoisesti. Tämän perustella en oikein ymmärrä, että miksi samassa lauseessa pitää puhua naisen arvon alentamisesta. Sitäpaitsi kukaan ei puhu miehen arvon alentamisesta mister-kisojen yhteydessä...

suomalaiset missit ei todellakaan ole mitään hyvin kauniita naisia

Siis häh? Jos esim. Suvi Miinala, Karita Tuomola tai Janina tulisivat mun oven taakse, päästäisin heidät kovin mielelläni sisälle.
:004:

Tarvitaanko esim. Miss Yliopisto-kilpailua?

Koska järkätään Miss Platinum-kisat? :D
#16 • • JussiS Guest

Koska järkätään Miss Platinum-kisat? :D

Addict-statuksen omaavat tuomareiksi :008:
#17 • • Tapi T Guest

Addict-statuksen omaavat tuomareiksi

...ja yksityiset jatkot kandidaattien ja tuomariston kesken hotellihuoneissa!
#18 • • pakana Guest
Tuli syödessä (en suosittele, mua nauratti pari kertaa niin et meinasin tukehtuu pastaan) kurkattua Fraulein Skandinavia-mittelöä. Eipä voi eilistä mikskään kauneuskilpailuks enää kutsua... ei siis millään pahalla ketään kilpailijaa kohtaan, mut titteli Skandinavian Kaunein jo melkosta liiottelua. On taso vähän laskenut viime vuosina?

...taitaa olla niin keltasen lehdistön koiville kusema koko misseys et todelliset kujakisut kiertää noi skabat kaukaa.

Portfolion lähettäminen vaikka Paparazziin tarjoaa malleiksi haluaville ehkä suoremman ja kivuttomamman tien kun pakkojuontokeikat jossain Kälviän Kunnantalon avajaisissa.

ALENTAAKO MOINEN NAISEN ARVOA?

No voi pyhä ***** miten typerä kysymys. Ei millään pahalla naiset, mut ketkään muut ei tosiaan voi olla niin kauniita kuin te. Jos teille ainutlaatusen ominaisuuden arvioiminen alentaa arvoanne, niin joutuu johtamaan: Naiset on tyhmiä - missit on naisia - missit on tyhmiä :) joo ihan vakavissaan mä tiedän "monta" miestä, jotka syvällä sydämessään arvostaa kauneutta. Kyllä sillä sopii elvistellä. Tai madonnailla, ihan miten vaan.

Tarvitaanko näitä? Ihan sama. Niin kauan ku Iltalehteä, MTV3sta, Nelosta, Iltasanomia, 7 Päivää, Seuraa, Viihdelehti Julkkista ja muuta tuhannen turhan sanan kuonakasaa julkastaan/ lähetetään niin missikisat kuuluu ihan asiaan. Kuka tarvii ralliautoilua, sitcomia, Gimmeliä tai Kymppitonnia? Tuottajat?

viihde roks

P.S. Liitty topikkiin tai ei, mut jotain sentään missikisojen puolesta- satunnaisena tvnkatselijana surffasin läpi neljää kanavaa, pelkkää paskaa, joten päädyin tissikisoihin ihan vaan paljaspinta-potentiaalin takia. Me miehet ollaan kai niin helppoja?
#19 • • Edited Saskia Guest
--

Originally posted by pakana
ALENTAAKO MOINEN NAISEN ARVOA?

No voi pyhä ***** miten typerä kysymys.

Ei kysymys ole tyhmä mun mielestä. Halusin asettaa sen koska ihmisillä sisältyy tollaiseen vahvoja tunnelatauksia ja ajattelin että sillä vois saada jotain keskustelua aikaan...

(IMO mulle on ihan sama jos jotkut nätit tytöt kisailee keskenään, niiden tekemisillä ei ole muhun vaikutusta, ja mun on vaikea kuvitella että se mitä ne tekee alentais mun arvoa jotenkin...ainoa mikä mun arvoa naisena voi alentaa/ylentää, olen mä itse ja mun tekemiset)

--
#20 • • Edited Tapi T Guest

ainoa mikä mun arvoa naisena voi alentaa/ylentää, olen mä itse ja mun tekemiset

Aamen! Toivottavasti kaikki maailman feministit lukevat ja sisäistävät tämän.