Radio Unity

505 posts, 26 pages, 183,028 views

Avatar
#61 • • MikkiHiiri Guest


Tuliha siin uusi darudekin. :)



Tai Liimataisen Hessu :)
Avatar
#62 • • JussiS Guest


mistä mihin aikaan tätä herkkua saa kuunnella?


Joka kuun viimeinen tiistai klo 21.00 radiomafiasta.
Avatar
#63 • • Eddie Riley Guest
kiitoksia.
Avatar
#64 • • Trent Guest
Hei come on! Eikö kellään ole tätä tuoreinta Radio Unityä
koneellla?

:)

Pelastakaa mun päivä...jookos kookos...
Avatar
#65 • • guli van kaak Guest
tuossa kuuntelin yhtä lähetystä vuoden -99 lopulta ja siinä tuli kaksi aika mulle mysteeriksi jäänyttä erinomaista rallia. toinen oli way out west - compass error ja martin luther king - the speech, mutta onkohan noita julkaistu mitenkään virallisena painoksena ?
heti ei ainakaan löytynyt mitään virallista tietoa.

the speech ainakin käytti puhesamplea jota varmaan on ripattu jo miljuuna kertaa, joten mitenköhän oli senkin laillisuuden kanssa..
Avatar
#66 • • Edited thomas Guest


way out west - compass error



juuri julkaistu RIP / Plastic Fantasticin alla.. ja ykkösdiski sisältää
juurikin tuon version (atlas - compass error).
Avatar
#67 • • guli van kaak Guest


juuri julkaistu RIP / Plastic Fantasticin alla.. ja ykkösdiski sisältää juurikin tuon version (atlas - compass error).



no mä katoin yhdeltä listalta, et olipas tutun oloinen nimi, ja siitä mä tämän jutun sitte repäsinkin. mikäli tuo versio pitää kutinsa, joutuu vielä hankkia tuon. loistava biisi.
Avatar
#68 • • Fu-Tero Guest
Oiskos jollain koneella uusinta (26.11.02) nauhoitettuu messuu?
Avatar
#69 • • Edited QPS Guest
Kyllä Leaman uus biisi oli setin kohokohta, ainakin mun mielestä :D
Avatar
#70 • • DJ Rasta Guest
Mulla on toi nauhotettuna MD:llä ja siitä sen ämpeekolmoseks laitan, mutta täytyy ny miettii et pistänkö ton nettii.... yhteys ku ei oo maailman nopein :(
ilmottelen kyl jos laitan :)

Ja kyl toi Leama tosiaan kruunas tän setin :D
Avatar
#71 • • kapseli Guest
Jepp jepp,

Tänään olis taas se päivä, valitettavasti itse en pääse tällöin radion äärelle mutta voisiko joku ystävällinen sielu ottaa kyseisen setin nauhalle ja laittaa se tänne jonnekkin saataville??

KIITOOS!!!

Ja hyviä uusia vuosia kaikille!!!
Avatar
#73 • • Edited hpi Guest
Siinä se oli ihan pokkana mielestäni yksi vuoden kappaleista (niin vaikea valita, mutta jostain aloitettava); eli elokuun lopussa Renaissance-bileiden loistokas vaihtokappale (Farfa pois lattialle joraamaan, ja Jody Wisterhoff jatkoi..) Simple Mindsin "Cry" levyn Spaceface (jokunen bändin levy varastossa minulla, muistoina 80-luvun hairahduksista;)..

Farfan ja Stonebridgen versiot ainakin odotettavissa, joista Don Orkidea (terve vaan, ja Buon Anno 2003!!) soitti Francesco Farfan Spacemix:in, kyllä kelpaa tämän tahdissa jorata Milanon Le Cafessa kun keväällä kuningasjalkapalloa katsomaan kaupunkiin menen. Tuntuu jo soivan esim. Italia Networkin listoilla, saapasmaassa, melodian ja laulun kotimaassa.

Sashan (Tall Paul tms.) voimasoitto sitä seuranneena sai jo sukat makkaralle, jonka jo Junkie XL (Holkenborg) aloitti!!


* F * O * R * Z * A * I * T * A * L * I *A*


Midtone: Pearl (Original Mix) (Duty Free), siinä se seuraava, mistä luoja näitä syntyy, millainen mieli, millainen intuitio!!!!!!!!!!!!!




kyllä Farfa tempun teki!!

*hannu
:004:

12.9.2002 ei myös koskaan unohdu (myyttinen Sasha), ja Jorin Kerman keikka syksymmältä!!
Avatar
#74 • • i L E Guest
antakaa mulle jostain tilaa mihin uppia.....
Avatar
#75 • • hpi Guest
Siinä vanhan ja kunniakkaan Radio Mafian viimeinen vuoden 2002 DJ Orkidean Tiistain-Tanssi-Illan anti (Radio Unity):

Leama: Requiem For A Dream (Ambient Mix) (Perfecto)
Junkie XL: Beauty Never Fades (ROadrunner)
Chemical Brothers: Electronic Battle Weapon 6 (Virgin)
Underworld: Dinosaur Adventure 3D (R.C.M. Version) (JBO)
Gardner & Thomas: Turn To Try (Hooj Choons)
Hip Service: Badaboom Badabing (Audio Therapy)
Together: So Much Love To Give (Roulé)
Simple Minds: Spaceface (Farfa Spacemix) (Absolutely)
Midtone: Pearl (Original Mix) (Duty Free)
Accadia: Blind Visions (Accadia Club Midx) (Lost Language)
Avatar
#76 • • Trent Guest




Niin voisikos joku pistää sen nettiin, kun ylläoleva linkki ei tunnu pelaavan.




Joo, ikävä kyllä se ei toimikkaan kun koulultani on tullut noottia opiskelijoille muunmuassa MP3 -tiedostojen jaosta omissa kotihakemistoissa, joten olen joutunut poistamaan jaosta tuon Radio Unityn... :(

Muutenhan nuo olisikin vielä jaossa :D
Avatar
#77 • • Tapi T Guest
Mulla tuli kanssa uuden vuoden lähetys missattua.:mad:
Olisin kovin kiitollinen, jos joku vaivautuisi sen nettiin laittamaan.
Avatar
#78 • • Juki54 Guest
Mullekin kelpais tuo!
Avatar
#79 • • DJ Rasta Guest
Ja mulle!
Avatar
#80 • • okiru Guest
o/

minulle kans :D