Radio Unity

505 posts, 26 pages, 182,812 views

Avatar
#41 • • OSC8 Guest
Pari ekaa biisiä oli ihan kivoja elektro/teknomaisempia pläjäyksiä ja niitä kuuntelikin ihan sivumennen kivasti. Voisinpa jopa ostaakin ehkä nuo lätyt jos eteen tulisivat..

Sen jälkeen alkoikin kuolettavan tylsä nenänkaivuu ja hetken päästä olinkin syvässä unessa :018:

Yhtäkkiä jumitus hälventyi (praise the lord) ja lopun pari kotimaista biisiä pistivätkin melkein jalat heilumaan kotosalla :D

Varsinkin jälkimmäinen Aalto oli todella rautasta matskua, huh huh!


Harmi vaan että trance jota Suomen radiosta nykyisin kuulee on pää-asiassa joko

a) ianvandahl "trancea"

tai

b) progressiivista trancea, jonka ainakin minä näkisin enemmän housen sukulaisena/jatkeena.

Kiroan progen mieluusti omalta kohdaltani syvimpään nenänkaivuuhelvettiin, ja luoja minua säästäköön ianvandahl/sash -meiningiltäkään.

Tosiasia on että melodisempi/"hollantilaisempi" trance kytee kuitenkin pinnan alla hyvin vahvana, ja onneksi jopa orkideakin uskaltaa ajoittain tälläisen biisin showssaan soittamaan.

En nyt enää itsekkään tiedä mikä em. vuodatuksen idea oikein on.. Ehkä se on sitten se että orkidealle pitäis saada enempi radioaikaa niin saatais niitä "ei-proge" biisejäkin kuultua vähän useammin :001:
Avatar
#42 • • HardS Guest
unohdin kans kuunnella ohjelman. joku varmaan nauhoitti?
Avatar
#43 • • Timce Guest


unohdin kans kuunnella ohjelman. joku varmaan nauhoitti?



Editoin ensin vähän nauhoitusta, mutta saat sen multa lauantaina..jos olet bileisiin tulossa.
Avatar
#44 • • Edited Individual Guest


Pari ekaa biisiä oli ihan kivoja elektro/teknomaisempia pläjäyksiä ja niitä kuuntelikin ihan sivumennen kivasti. Voisinpa jopa ostaakin ehkä nuo lätyt jos eteen tulisivat..

Sen jälkeen alkoikin kuolettavan tylsä nenänkaivuu ja hetken päästä olinkin syvässä unessa :018:

Yhtäkkiä jumitus hälventyi (praise the lord) ja lopun pari kotimaista biisiä pistivätkin melkein jalat heilumaan kotosalla :D

Varsinkin jälkimmäinen Aalto oli todella rautasta matskua, huh huh!


Harmi vaan että trance jota Suomen radiosta nykyisin kuulee on pää-asiassa joko

a) ianvandahl "trancea"

tai

b) progressiivista trancea, jonka ainakin minä näkisin enemmän housen sukulaisena/jatkeena.

Kiroan progen mieluusti omalta kohdaltani syvimpään nenänkaivuuhelvettiin, ja luoja minua säästäköön ianvandahl/sash -meiningiltäkään.

Tosiasia on että melodisempi/"hollantilaisempi" trance kytee kuitenkin pinnan alla hyvin vahvana, ja onneksi jopa orkideakin uskaltaa ajoittain tälläisen biisin showssaan soittamaan.

En nyt enää itsekkään tiedä mikä em. vuodatuksen idea oikein on.. Ehkä se on sitten se että orkidealle pitäis saada enempi radioaikaa niin saatais niitä "ei-proge" biisejäkin kuultua vähän useammin :001:



Olen kanssasi samaa mieltä...Kyllähän noi progemmatkin trancet menevät livenä, mutta vain pieninä annoksina...mutta kai se on tällä hetkellä se tyyli, jota pitää soittaa jos on pienintäkään toivoa saada tunnustusta esim. ulkomailta...tai jotaa

Mutta Tapsan soittama vika biisi oli jotain aivan mieletöntä!!!

Ja vielä jatkaakseni...kyllä em. dj:lle pitäisi varmaankin antaa aina keikoilla vähintään se 3-4 tuntia soittoaikaa, kerran Lappeenrannassa pääsin sellaisen ihmeen todistamaan ja kyllä kelpasi, kun lopussa mentiin tranceen niin että heilahti...

T:Tero
Avatar
#45 • • HardS Guest




Editoin ensin vähän nauhoitusta, mutta saat sen multa lauantaina..jos olet bileisiin tulossa.



Kai mä nyt tuun jos säkin :) Kiitti etukäteen..
Avatar
#46 • • orkidea Guest
DJ Orkidea @ Tiistain Tanssi-Ilta 26.11.2002
---
1. Iio: At the End [Scumfrog remix] (MoS)
2. Freeform Five: Perspex Sex [Ewan's Hi-NRG remix] (Classic)
3. Francesco Farfa: Autodisco (Serial Killer)
4. Robbie Rivera: Sex [Filterheadz remix] (352 Recordings)
5. Milk Inc: Land Of The Living [Coast 2 Coast remix] (Positiva)
6. Andain: Summer Calling [Josh Gabriel remix] (Black Hole)
7. Leama: Requiem For Dream (Perfecto)
8. Unknown: Untitled (white label)
9. Aalto: Rush [Orkidea vs Super8 remix] (Anjuna Beats)
10.Quietman: Sleeper (Platipus)
Avatar
#47 • • Sampson Guest




Olen kanssasi samaa mieltä...Kyllähän noi progemmatkin trancet menevät livenä, mutta vain pieninä annoksina...mutta kai se on tällä hetkellä se tyyli, jota pitää soittaa jos on pienintäkään toivoa saada tunnustusta esim. ulkomailta...tai jotaa



Niin... sehän ei ole mahdollista, että joku oikeesti tykkäis siitä musasta?
Avatar
#48 • • OSC8 Guest




Niin... sehän ei ole mahdollista, että joku oikeesti tykkäis siitä musasta?



Tarkoituksena ei varmastikkaan ollut mitenkään kiistää sitä tosiasiaa, että proge on juuri nyt hyvin suosittua.

Kyse onkin sen toiseksi suosituimman soundin saamasta soittoajasta ;)
Avatar
#49 • • kapseli Guest
Mielestäni kuuntelu musana, mihin varmaan kysinen setti enimäkseen on tarkoitettu, tuollainen progempi saundi on kyllä niin paljon parempaa. Mullakin on kasoittain Tiesto, Armin jne. kamaa netistä napattuna mutta ei sitä jaksa päivät pitkät duunissa kuunnella!!

Mutta kun on kyse bileistä niin silloin voi progemman saundin kyll skipata ja panostaa johonkin kunnon hollanti kamaan!!

Mutta mutta, nämähän ovat täysin maku asioita ja tästä voi kiistellä loputtomiin jos niin haluaa!!
Avatar
#50 • • drS Guest
jakoon tää! ensimmäinen show kahteen vuoteen jonka missasin :(
Avatar
#51 • • okiru Guest
Kuin myös minä unohdin kuunnella.. Iso käsi sille, joka olisi ystävällinen ja laittaisi mixin mp3 formaattiin ja nettiin.... Olsin hyvin kiitollinen
Avatar
#52 • • jmv Guest


Jälleen kerran Tapsalta hieno setti. Sekoituksen ehdoton anthem ja tulevaisuuden afterhours-klasari:

Opus III - Fine Day James Holden remix



Eiks toi oo ollut "aika" klasari biisi jo entuudestaan? Siis originaali.
Avatar
#53 • • Timce Guest




Eiks toi oo ollut "aika" klasari biisi jo entuudestaan? Siis originaali.



TODELLAKIN!

EWA 1992 (12") bring it to me...

:(
Avatar
#54 • • jmv Guest




TODELLAKIN!

EWA 1992 (12") bring it to me...

:(



niinpä. ;)
Avatar
#55 • • Edited Tapi T Guest



Iio: At the End [Scumfrog remix] (MoS)
Milk Inc: Land Of The Living [Coast 2 Coast remix] (Positiva)
Andain: Summer Calling [Josh Gabriel remix] (Black Hole)
Leama: Requiem For Dream (Perfecto)
Unknown: Untitled (white label)
Aalto: Rush [Orkidea vs Super8 remix] (Anjuna Beats)
Quietman: Sleeper (Platipus)


Ainakin noi biisit lämmittivät mua. Välissä tuleet pari tekno/elektro/mitälie-veisua maistuivat kanssa, mutta noi saavat multa pisteet.


Eiks toi oo ollut "aika" klasari biisi jo entuudestaan? Siis originaali.


Käsitykseni mukaan orginaali ja remiksi ovat kuitenkin vähän eri asia. ;)
Avatar
#56 • • Trent Guest
Löytyykö keltään jaettuna tuota tiistain settiä MP3:sena ?

Onnistuin sitten missaamaan sen teknisten vaikeuksien vuoksi, joten en itse saanut sitä koneelle ja jakoon nettiin...
Avatar
#57 • • jmv Guest




Käsitykseni mukaan orginaali ja remiksi ovat kuitenkin vähän eri asia. ;)



Niinnojoo... originaali on originaali ja remiksi on remiksi mutta biisihän on sama: OpusIII - It's a fine day
:003: :003:
Avatar
#58 • • Eddie Riley Guest
mistä mihin aikaan tätä herkkua saa kuunnella?
Avatar
#59 • • putteh Guest
Joo'o, olipas hubaa kuunnella, kun sähköt menivät ohjelman aikana about 7 kertaa poikki :D Todellakin olisin kiitollinen, jos joku tämän nettiin saisi jakoon.

Nimim. Maalla on mukavaa