vetelehtijät(ibiza uncovered II) subtv

54 posts, 3 pages, 10,219 views

Avatar
#21 • • Genepool Guest


Silti vertaus Ibiza = Ruotsinlaiva tuntui pitävän aika hyvin paikkansa. Klubbailua mahdollisimman tyylittömässä ympäristössä.



que??:eek:
mahdoitkos käydä el divinossa, pachassa tai spacessa?

ibiza uncovered -kuvausryhmä ei suurella todnäköisyydellä yksinkertaisesti ole saanut lupaa kuvata em paikoissa, eikä mikään ihme kun tuon tasoista sarjaa tekevät. ei tosiaan uskoisi että tuolla on vapaaehtoisesti ollut :016:

itse poukkoilin saarella screen in ibiza kuvauspossen mukana, ja laatuclubeille kameran sai sisään vain sinnikkäällä kisuttelulla ja/tai kontakteilla. tosin nauhalle tallentuneet tunnelmat, maisemat, venuet ja deejiit ovatkin sitten aivan toista luokkaa, harmi vaan ettei moon tv jostain syystä juuri pyöritä tuota 2001 pätkää.
Avatar
#22 • • OSC8 Guest



Silti vertaus Ibiza = Ruotsinlaiva tuntui pitävän aika hyvin paikkansa. Klubbailua mahdollisimman tyylittömässä ympäristössä.



En ole ikinä ibizalla käynyt, mutta mallorcalla kylläkin. No naapurisaaria kuitenkin, että ei se meininki näillä kahdella paljoa mitenkään toisistaan varmasti eroa. Kyllä mallorcaltakin löytyy pacha yms klubeja. Mutta asiaan:

omat kokemukseni brittituristeista kutakuinkin vastaavat em. televisiosarjan kuvaa heistä. Sikailua ja " 'avin it large " -juntteilua aivan parhaaseen ruotsinlaivatyyliin, oli paikka tai maanosa mikä tahansa.

eli todellakin, ei se ibizan vertaaminen ruotsinlaivaan mitenkään väärä ole. Samanlaisia mestoja lahes kaikki turistirysät on.
Avatar
#23 • • Karo Guest


Sarjan suomennettu nimi tulisi ennemmin olla: Rumat britit sikailee. Lähinnä siksi, että ko. nimi kiteyttäisi sarjan sisällön paljon paremmin kuin nimi Vetelehtijät.

Minussa sarja aiheuttaa lähinnä "aarg wtF"-reaktoita kuin "onpas hupaisaa!"-reaktoita.

-Karri



Meillä ei armaani Karrin kanssa ehkä ole kauheasti yhteistä, mutta tästä olen kyllä samaa mieltä. Voin pahoin sarjaa katsoessani (siis viime kesänä). Hävettää niiden ihmisten puolesta. :rolleyes:

Myös kaikki työntekoon liittyvät sekoilut hämmästyttävät. Ibizalla ei näytä olevan minkäänlaista lainsäädäntöä tai valvontaa. Sarjassa tyhmät britit tekevät raskaita töitä (tarjoilijat, tanssijat, klubien sisäänheittäjät), huonoon aikaan paskalla palkalla, jota työnantajat (yleensä lihava espanjalainen klubin omistaja) eivät aina edes maksa! Heitä kusetetaan ja riistetetään melkoisesti.
:012:

T: Riikkis Barcelonasta, jossa meininki on kyllä ihan jotain muuta.
:D
Avatar
#24 • • Chipie Guest
seuratkaa sarjaa niin tajuatte miksei ainakaan mua ja kaltaisiani saa kyseiselle "loma"saarelle kovin mielellään raahattua...
Vaikka siellä olisikin joitain hyvejä klubeja (which i doubt,ei ainakaan minun makuuni), niin niitä sikailevia oksettavia räkä poskella riehuvia brittejä olisi _sielläkin_ ....no thanks.

¤C
Avatar
#25 • • Genepool Guest



Sikailua ja " 'avin it large " -juntteilua aivan parhaaseen ruotsinlaivatyyliin, oli paikka tai maanosa mikä tahansa.

eli todellakin, ei se ibizan vertaaminen ruotsinlaivaan mitenkään väärä ole. Samanlaisia mestoja lahes kaikki turistirysät on.



britit on brittejä joka paikassa. saarella ne on silti vain yksi kansallisuus kymmenien muiden joukossa ja kaikkien muiden onneksi rajoittuneet tiiviisti juuri san antonioon, jossa ibiza uncovered suurimmaksi osaksi kuvattu.

toisella puolen saarta sijaitseva ibiza town on kuin toisesta maailmasta ja siksi sen rinnastaminen san aniin on yhtä osuvaa kuin vertaisi keravalaista räkälää vaikkapa unityyn tai screeniin. jo pelkkä hintataso karsii lagerladit kuvioista ja ovipolitiikka viimeistään.

itse en ole missään nähnyt niin kauniita ja hienostuneita venueita tai hyväkäytöksisiä, ystävällisiä ja muut huomioivia bileihmisiä. toivottavasti yksi tietystä näkövinkkelistä tietynlaisille katsojille tehty ohjelma ei onnistu romuttamaan koko saaren mainetta :)
Avatar
#26 • • Edited Zapa Guest




britit on brittejä joka paikassa. saarella ne on silti vain yksi kansallisuus kymmenien muiden joukossa ja kaikkien muiden onneksi rajoittuneet tiiviisti juuri san antonioon, jossa ibiza uncovered suurimmaksi osaksi kuvattu.

toisella puolen saarta sijaitseva ibiza town on kuin toisesta maailmasta ja siksi sen rinnastaminen san aniin on yhtä osuvaa kuin vertaisi keravalaista räkälää vaikkapa unityyn tai screeniin. jo pelkkä hintataso karsii lagerladit kuvioista ja ovipolitiikka viimeistään.

itse en ole missään nähnyt niin kauniita ja hienostuneita venueita tai hyväkäytöksisiä, ystävällisiä ja muut huomioivia bileihmisiä. toivottavasti yksi tietystä näkövinkkelistä tietynlaisille katsojille tehty ohjelma ei onnistu romuttamaan koko saaren mainetta :)



tähän ei sit enää ookaan muuta lisättävää tältä erää, osuvasti kirjoitettu.

britit tosiaan sikailee samaan tapaan joka maan lomakohteessa, siitä voi olla varma. ja kun brittiteinit lähtee kuuluisalle "vapaalle" saarelle (tarkemmin San Aniin), jossa ei ole estoja minkään suhteen, niin saadaan tuommoista materiaalia mitä on kuvattu ibiza uncovered sarjassa.

ne britit ketkä on vimpan päälle tän alan musadiggareita (joita kiinnostaa oikeasti muukin kuin nussiminen), niitä näkee ibiza townin clubeissa ja ne on ihan fiksua porukkaa...

edelleen ::>

Ibiza townia ja San Ania ei voi verrata keskenään. ja jos on nähnyt San Anin telkkarista, ei ole syytä muodostaa kokonaiskuvaa koko Ibizasta.
Avatar
#27 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#28 • • Lara C Guest
Tää sarja on kyllä niin syvältä ja väärinpäin kuin vain olla ja voi! Ihminen, joka ei ole Ibizalla käynyt ei sinne varmaan haluakaan tämän sarjan perusteella. Uncovered? Yeah, right. "Ugly Brits uncovered" olis osuvampi nimi. Ibizasta tää ei kerro todellakaan juuri mitään. Sitäpaitsi ne TODELLISET kokemuksen arvoiset bileet löytyy jostain muualta kuin San Antoniosta tai Ibiza Townilta. (Lähinnä siltä väliltä) Yhtään nyt vähättelemättä elämäni hienoimpia baarikokemuksia Pachassa tai Café del Marin auringonlaskuja... :010:

Totuus on kuitenkin se, että klubiin mennessään ei todellakaan tule törmänneeksi sikakänniörveltäviin rumiin ääliöbritteihin, nämä kun keskittyvät "Ilmaista viinaa koko illan, kunhan maksat kalliin sisäänpääsymaksun" -pubeihin West Endissä.

Tää saari on paratiisi ja sinne takaisin ensi kesänä! :006:
Avatar
#29 • • Edited yana Guest


Tää sarja on kyllä niin syvältä ja väärinpäin kuin vain olla ja voi! Ihminen, joka ei ole Ibizalla käynyt ei sinne varmaan haluakaan tämän sarjan perusteella. Uncovered?



no mut eiks o vaan hyvä että niinkin muiden meiningin perässä menevät kuin nää jotka uskoo tollasta sarjaa, myös pysyy poissa sieltä ;)
keep it klean
Avatar
#30 • • Mimako Guest


En ole ikinä ibizalla käynyt (---) eli todellakin, ei se ibizan vertaaminen ruotsinlaivaan mitenkään väärä ole.



Tuossapa vasta "kriittisen" logiikan riemuvoitto. Mallorcalla käymällä ei voi tietää millaista Ibizalla on muuten kuin ehkä ilmaston ja luonnossa elävien lajien suhteen. Kaksi naapurisaarta voivat nimittäin aivan hyvin olla hyvinkin erilaisia, vrt. esim. Manhattan ja Ellis Island... tai Suomenlinnan pelkästään sotilaskäyttöön varatut saaret vs. muut Suomenlinnan saaret.
Avatar
#31 • • Hydro Guest
Joo,tää on taas näitä "Sinkut ties vittu missä" reality TV kauheuksia jossa känniset brittijalkapallohuligaanijuntit pääsee ekaa kertaa oman kaupunkinsa rajojen ulkopuolelle.

Ei heru pisteitä,totaalista paskaa.:mad:

Hävettää kuulua tähän eliömuotoon aina kun näkee tota.

BTW.Aina kun ne britit tajuaa olevansa kamerassa miksi niiden pitää aina vetää housut nilkkaan ja tunkea se karvainen perse kameran linssiin,ei tajua:003: Noh,kukin ilmaisee itseään omalla tavallaan.

"Katos ulkona kävelee frendi,pitää varmaan lataa perse ikkunaan":D

..Okei,innostuin liikaa.Ei vaan pysty sulattaan
Avatar
#32 • • Edited Elwira Guest


Joo,tää on taas näitä "Sinkut ties vittu missä" reality TV kauheuksia jossa känniset brittijalkapallohuligaanijuntit pääsee ekaa kertaa oman kaupunkinsa rajojen ulkopuolelle.

Ei heru pisteitä,totaalista paskaa.:mad:

Hävettää kuulua tähän eliömuotoon aina kun näkee tota.

BTW.Aina kun ne britit tajuaa olevansa kamerassa miksi niiden pitää aina vetää housut nilkkaan ja tunkea se karvainen perse kameran linssiin,ei tajua:003: Noh,kukin ilmaisee itseään omalla tavallaan.

"Katos ulkona kävelee frendi,pitää varmaan lataa perse ikkunaan":D

..Okei,innostuin liikaa.Ei vaan pysty sulattaan



Aivan... Miksi ne on aina toitottamassa peppua joka puolella. Oltiin ranskassa ja siellä oli muutama jätkä samassa hotellissa ja aina niillä oli pääasiana juosta käytävällä alasti ja näytellä ohi käveleville persettään. Loppuiltana ne hajotti meiän hotellin yhteisen vessan. Mitä hulluja oikeesti!

Mut edelleenkin viettelysten saari kuuluu mun lempiohjelmaan ja en lähde minnekkään ennenkun sen olen nähnyt lauantaina.

SubTv meillä ei näy...höh meikkis varmaan diggailis tosta sarjasta... :(
Avatar
#33 • • Tapi T Guest


Mut edelleenkin viettelysten saari kuuluu mun lempiohjelmaan ja en lähde minnekkään ennenkun sen olen nähnyt lauantaina.


Aaaarrrrggghh!! Monet mun kavereista kattoo kanssa tota, aivan käsittämättömän hyvää viihdettä. Vitun hyvä sarja. [NOT!]

Yks pohjanoteerauksista on kanssa muistaakseni neloselta tuleva "Bachelor", jota mun sisko jaksaa vahdata.
:016:
Avatar
#34 • • Mrrshan Guest
Usein huomaa, että jos tietää keskimääräistä enemmän jostain asiasta, niin huomaa miten väärän kuvan massoille suunnatut tiedotusvälineet siitä antavat. Tämä voi johtua siitä että toimittaja ei tiedä juuri mitään asiasta josta kirjoittaa, tai sitten tarkoitushakuisuudesta - otetaan mukaan vain sellaista aineistoa, joka tukee sitä kuvaa, joka halutaan antaa.

Fiktio sitten voi viedä pitemmälle sitä myyttiä tai osatotuutta. Eilen Kova laki -sarjassa poliisit menivät reiveihin, joissa ensiksikin vaihdettiin koko ajan huumeita. Takahuoneessa kuvattiin videota, jossa raiskattiin alaikäistä tyttöä. Tapaukseen liittyi vielä murhia. Tapahtuman järjestäjä oli syyllinen. Näin oli bileisiin saatu liitettyä vakiohuumeaiheen lisäksi pedofilia ja murhat.
Avatar
#35 • • Mimako Guest


Usein huomaa, että jos tietää keskimääräistä enemmän jostain asiasta, niin huomaa miten väärän kuvan massoille suunnatut tiedotusvälineet siitä antavat. (---)Eilen Kova laki -sarjassa poliisit menivät reiveihin, joissa ensiksikin vaihdettiin koko ajan huumeita. Takahuoneessa kuvattiin videota, jossa raiskattiin alaikäistä tyttöä. Tapaukseen liittyi vielä murhia. Tapahtuman järjestäjä oli syyllinen.



offtopiccia, mutta eilen klo 22 olin vaipumassa krapulaisen hyvin ansaittuun uneen. Kova laki esti nukkumaan menon, oli se vaan niin järkyttävää skeidaa! Sarjahan on muuten ihan hyvä, bonuksena useita Kylmän ringin näyttelijöitä.
Avatar
#36 • • Timce Guest
...Kuultua

Tuo yks nuista tiskaajista (Miss Behavin') levyttää Tidytraxillä juuri ja vain ainoastaan siitä syystä,että oli tämän kyseisen ohjelman yksi "tähdistä"

quote:"beer and English punters don't fit"
Avatar
#37 • • Edited OSC8 Guest


Kaksi naapurisaarta voivat nimittäin aivan hyvin olla hyvinkin erilaisia, vrt. esim. Manhattan ja Ellis Island...



Parin aiemman silminnäkijän postauksen (ja yhden tv-sarjan) perusteella, en mä kuitenkaan ihan väärässä ollut - kyllä sieltä ibizalta löytyy se brittijunttien invaasio
:p

Mutta se ei tietenkään ollut oikein että postauksessani yleistin koko ibizan olevan tälläistä junttilaa -> zorba hei että rienasin tätä pyhää skeneilymekkaa :(

Ensi kerralla kun näille baleaarisille saarille eksyy, täytyy pitää kiinni siitä että pääsee nimenomaan sillä ibizan saarella käymään. Voi sitten itse todeta miten paljon turistikohteet voivatkaan erota toisistaan..
;)
Avatar
#38 • • funkyboy Guest
Onhan nää kauheita sarjoja mutta ainaki tulee sellainen olo et turhaan suomalaisia parjataan juomakulttuurista. Tuskin me pystyttäisiin samanlaiseen ördäämiseen edes yrittämällä? Ja onneksi ei ole tullut vastaavaa ruotsalaista sarjaa. Viime lomakohteessa baarmikko manasi ruotsalaiset vielä alemmaks kuin britit :001:
Avatar
#39 • • Mimako Guest
Muistaako kukaan viime talvena Neloselta tullutta dokumenttia Goom-risteilyltä? Siinä oli jo tiettyä Uncovered-henkeä, mutta suomalaisittain (oikeasti suurin osa lähtee Goomille vaan nypläämään pitsiä ja juomaan teetä, no eivaan... Kyllä suomalainen ryyppää lakoon aika monet kumminkin ;) )
Avatar
#40 • • Bikku Guest
Mua aina vaan naurattaa kyseinen sarja. mutsi ja faija tosin kattoo sitä innoissaa ;D
No joo. ohan siellä joskus ihan jees juttua. mm. sillon kun kerrottiin kuinka ne järkkäs jotain psyke pippaloita siel vuoristossa tjs ?