vetelehtijät(ibiza uncovered II) subtv

54 posts, 3 pages, 10,200 views

Avatar
#1 • • Pooh Guest
Onkos kukaan (varmasti joku on) katsonut kyseisästä sarjaa?? Sarjassahan seurataan brittinuorten "rälläystä" ibizalla..

Sarja tulee tiistaisin subtv:ltä n.klo 22.10. Mun mielestä toi on hauska sarja, on myös hauska seurata esim. eilen kahden dj-tytön ensi esiintymistä sundissential klubilla. Ainoa miinus puoli on se että sarjassa ei koskaan jostain syystä (tekijänoikeus?) soiteta sitä musiikkia mitä esim. nyt nuo tytöt soittivat tuolla sundissential klubilla.. Tietysti on myös "hauskaa" seurata kun porukka sekä miehet että naiset "riehuu" kännissä ja yrittää iskeä suunnilleen jokaista vastaan kävelevää tyyppiä baareissa ja kaduilla.. Tietysti kehuskellaan myös sillä kuinka monen kanssa on tullut muhinoitua loman aikana.

Mutta joo, sarjaa katsoneet kertokaa mielipiteitänne kyseisestä ohjelmasta..

Me ollaan ainakin jääty muijan kanssa koukkuun tohon!
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Mä oon omasta mielestäni nähny pari jaksoa tota myös MTV3:lta? Mä kategorisoin tän samaan paskaan kuin Viettelysten saari, Sinkut aurinkorannalla yms... Todella huonoa viihdettä siis.

En yksinkertaisesti voi käsittää, mitä ideaa on seurata urpoja brittejä sekoilemassa biitsillä. Aina on paremapaa tekemistä, kuin kattoa huonoa televisio-ohjelmaa.
Avatar
#3 • • KarriN Guest
Sarjan suomennettu nimi tulisi ennemmin olla: Rumat britit sikailee. Lähinnä siksi, että ko. nimi kiteyttäisi sarjan sisällön paljon paremmin kuin nimi Vetelehtijät.

Minussa sarja aiheuttaa lähinnä "aarg wtF"-reaktoita kuin "onpas hupaisaa!"-reaktoita.

-Karri
Avatar
#4 • • Edited hexasonik Guest
onhan se britti-geezereiden toilailun katselu viihdyttävää, ja hetken vaikkapa eilisen jakson kahden naiseniskijä-klopin ja walesilaisen muijalauman pöljäilyä katsottuaan katsottuaan suomalaisen ei tarvitse hävetä junttiuttaan enää MISSÄÄN.

sarja antaa myös oivan näkemyksen brittien ruoka'kulttuuriin' kebab-baarikohtauksessa fish and chipsien turvottama brittiämmä toteaa pokkana: 'spanish food is shite!' ottaen huomioon perinteisen brittikeittiön tason lausahdus on lievästi sanoen huvittava. fish and chipseistä tykkään kyllä itsekin, myönnettäköön.

vitun hyvä sarja. sopii kaikille.
Avatar
#5 • • hab Guest
samaa sarjaa esitettiin jo viime talvena subtv:llä. typeriä brittikänniääliöitä, muutama ruma lehmä ja paljon puhetta irtosuhteista.


samanlaista seikkailua ja örvellystä nähnee jokaisessa teiniluolassa suomenmaallakin.
Avatar
#6 • • Seoste Guest


Onkos kukaan (varmasti joku on) katsonut kyseisästä sarjaa?? Sarjassahan seurataan brittinuorten "rälläystä" ibizalla..

Sarja tulee tiistaisin subtv:ltä n.klo 22.10. Mun mielestä toi on hauska sarja, on myös hauska seurata esim. eilen kahden dj-tytön ensi esiintymistä sundissential klubilla. Ainoa miinus puoli on se että sarjassa ei koskaan jostain syystä (tekijänoikeus?) soiteta sitä musiikkia mitä esim. nyt nuo tytöt soittivat tuolla sundissential klubilla.. Tietysti on myös "hauskaa" seurata kun porukka sekä miehet että naiset "riehuu" kännissä ja yrittää iskeä suunnilleen jokaista vastaan kävelevää tyyppiä baareissa ja kaduilla.. Tietysti kehuskellaan myös sillä kuinka monen kanssa on tullut muhinoitua loman aikana.

Mutta joo, sarjaa katsoneet kertokaa mielipiteitänne kyseisestä ohjelmasta..

Me ollaan ainakin jääty muijan kanssa koukkuun tohon!



Joo, tuo sarja on ehdottomasti parasta mitä TVstä tällähetkellä tulee! Vähän karisee se ibiza glamouri ja tulee lähinnä mieleen että Ibiza o 24/7 ruotsinriteily ;) Vapaata seksiä, juntteja, paljon viinaa :) jesss.
Avatar
#7 • • Zapa Guest




Joo, tuo sarja on ehdottomasti parasta mitä TVstä tällähetkellä tulee! Vähän karisee se ibiza glamouri ja tulee lähinnä mieleen että Ibiza o 24/7 ruotsinriteily ;) Vapaata seksiä, juntteja, paljon viinaa :) jesss.



on olemassa ibiza=ibiza townin ympäristö ja
on olemassa sikailijoiden paratiisi=San An

ton sarjan tekstittänyt tyyppi on kyllä urpo kuin arojänis, suomentaa päin helvettiä kaikki clubit, ym paikan nimet
Avatar
#8 • • Sampson Guest
jep. Tää sarja kyllä saa ihon kananlihalle. Pikkaisen rapissut käsitykset Ibizasta vaikka kylläkin aion vielä joku päivä sinne mennä.

Rumat Britit Sikailee ei kyllä iske ollenkaan.
Avatar
#9 • • Edited yana Guest


jep. Tää sarja kyllä saa ihon kananlihalle. Pikkaisen rapissut käsitykset Ibizasta vaikka kylläkin aion vielä joku päivä sinne mennä.

Rumat Britit Sikailee ei kyllä iske ollenkaan.



mulle tuli subilta tota pari kertaa katottuani vähän sellanen fiilis et oonkohan mä nyt ollu ees oikeella saarella ;)

no ei. muistan eräänkin kerran kun istuskelin jossain playa d'en bossan kulmilla venailemassa spaceen menoa ja todistin kun 2 brittijätkää juoksee munasillaan kännissä pitkin tietä ja loppu seurue kannustaa vieressä.

joooomorjens. no hupinsa kullakin. itse olen viettänyt aikani saarella toisin
Avatar
#10 • • Pooh Guest
Joo, no mua ainakin naurattaa ku porukka sekoilee ja on kännis, ehkä mulla on sit vähän "kiero" huumorintaju, joo ja britit on rumia siit ei pääse mihinkään (ei kaikki), samoin eilisen jakson walesin tytöt (ei kaikki walesiläiset).. öö, juoksisin varmaan karkuun jos sellaiset yrittäs käydä kiinni..

Musta on kuitenkin myös mielenkiintosta seurata miten ne, ketkä on menneet sinne sillä mentaliteetilla että tänne jäädään pitemmäksikin aikaa ja yritetään saada esim. keikkaa (dj), sisäänheittäjän töitä ym.ym. eli miten he pärjäilevät ja miten heidän elämä kulkee eteenpäin.
Avatar
#11 • • anqqa Guest
ihan loistava sarja :D oon katsonu tätä uncovered ibiza 2 ja 1, teneriffa uncovered ja ainakin vielä joku kolmas ja neljäs muistaakseni, ja kaikissahan meno on siis samaa.

ihmetyttää vaan onko sarjan kohderyhmä ne englantilaiset jotka itsensä totaalisesti nolaavat tv:ssä vai muut ketkä heille nauravat? sarja antaa kyllä äärimmäisen ykspuoleisen kuvan saarikansasta ja osaltaan on vähentänyt myös omaa kiinnostusta enklantiin ja mini-enklantiin ibizaan, paitsi topless tuntuu olevan kova sana. hupinsa kullakin, ehkä vaan oon niin tylsä etten ite osaa/ymmärrä moista? :)

sarjassa kyllä aina kerrotaan mistä pain saarta kuvaillaan, milloin kartettavaa san antoniota milloin muuta, missä nuo saarituristit pörrää.

nimim. judge juuls
Avatar
#12 • • Mimako Guest


sarja antaa kyllä äärimmäisen ykspuoleisen kuvan saarikansasta ja osaltaan on vähentänyt myös omaa kiinnostusta enklantiin ja mini-enklantiin ibizaan



korjaus: pitäisi olla "mini-enklantiin ibizaLLA" -- ja kuten me paikan päällä käyneet tiedämme, niin San Antonion West Endhän se brittien oma lätti on siellä päin. Kyseessä on kuiteskin vain parin korttelin kokoinen alue koko saarella, eivätkä kaikki Ibizalla olevat britit edes ole juntteja (tiedän, että tuota on vaikea uskoa, mutta totta se on :) )!
Avatar
#13 • • Kotkan-laihin-dj Guest


nimim. judge juuls



se oli mun muistakseen .. judge jools :D aaahhrrr:mad:
Avatar
#14 • • Edited Tres Guest




korjaus: pitäisi olla "mini-enklantiin ibizaLLA"



Ei: vaikka kyseessä onkin saari, niin kyllä ihmisten kiinnostus
nimen omaan IbizAAN on vähentynyt, vaikka olisivatkin käyneet
IbizaLLA.
Avatar
#15 • • Reijo Perniö Guest



ton sarjan tekstittänyt tyyppi on kyllä urpo kuin arojänis, suomentaa päin helvettiä kaikki clubit, ym paikan nimet



Juuh, tyyliin: " Judge Juuls" ja "Judgeman sunday" :003: , mut eihän aina kaikkee noi suomentelijatkaan voi tietää
Avatar
#16 • • yana Guest



sarjassa kyllä aina kerrotaan mistä pain saarta kuvaillaan, milloin kartettavaa san antoniota milloin muuta, missä nuo saarituristit pörrää.



imo san antoniossakin oli ihan hauska majailla. kanya ja cafe del mar vieressä ja hyvää halvan viinan räkälää vierivieressä aloittelua varten :)
Avatar
#17 • • Edited plink Guest
olen n. kolmea jaksoa katsellut n. 10 min/kpl ja näkemissäni pätkissä kerrottiin mm. hippien salaisista goa-bileistä Ibizan metsissä, jostain polkkaklubista, Judge jOOlsin faneista jne.. tavallaan ihan mielenkiintoisia aiheita siis, ja vain kerran on sattunut silmiin joku pieni pätkä jostain enkkujen ördäämisestä. liekö minulla käynyt siis tuuri.
Avatar
#18 • • ricebowl Guest
Englantilaiset + alkomahooli = :o :012: :016: :015:
Avatar
#19 • • unik Guest
::

Hellanlettas kui rumia britti- naiset tai tytöt ovat. Sellaisia rasvaisia, hikisiä ja erittäin epä- eroottisia.
Hyiiiiiiiiii... oikeita kakkiaisia eli pahukoita.

::
Avatar
#20 • • Edited Vesa Guest
...