JOULU TULEE - oletko valmis?

294 posts, 15 pages, 56,060 views

#201 • • hpi Guest
Joulu on peruutettu, Joosef on tunnustanut.
#202 • • Faini Guest
Joulu on perseest, taas yks saatanan pitkä loma eikä mitään tekemistä.. *ortodoksi*
#203 • • Bio Guest

Joulu on perseest, taas yks saatanan pitkä loma eikä mitään tekemistä.. *ortodoksi*

nojaa.. mulla ei oo mitään lomaa, no paitsi ihan tavalliset viikonloput ja jouluaatto. jee :(
Caro²

#204 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Tu tänne, mie keksin siulle (ja miulle) paljo kaikkee kivaa tekemistä :D

EDIT: Voin käärii siut vaikka lahjapaperiin, pistää kuusen alle oma nimi päällä..
#205 • • snt Guest
Mmh, se olis sit tasan viikon päästä. Joululahjoja en oo ostanu ensimmäistäkään. Enkä kyl aio ostaakkaan kun pikkusiskolle vaan.
Ei oo paljon joulufiiliksiä ollu. Johtuu osittain varmaan tästä vesisateesta.

Mut joulupöytää odotan jo aika innolla.

Masentaa tää loskapaska, tulis jo kesä!

.
#206 • • Karo Guest

Oliskin lomaa! En elämäsäni juuri nyt toivo mitään enempää kuin edes viikon mittaista akkujen latausta. Söisin ja lepäisin ja olisin onnellinen. Lahjatoivekyselyihinkin olen vastannut että antakaa minulle vapaa-aikaa niin annan teille sieluni. Mutta ei, kahta työtä teen, joululomaa ei ole, ja vuodenvaihteessa alkaa uusi vaativa duuni... :scared:

Joulussa parasta on ruoka.
#207 • • Hansu Guest

Joulussa parasta on ruoka.

Näin on. Kuola valuen odotan jo joulusilliä, graavisiikaa ja äidin tekemää rosollia kera ihanan vaaleanpunaisen kastikkeen :heart:
#208 • • LindaGP Guest
Toin juuri kuusen sisään. Neulassateita luvassa. Ja niitä prkleen neulasia löytyy aina vielä juhannuksenakin jostain.
#209 • • milo Guest
Tätäkään vielä kukaan ole kiskonut ylös, vaikka Fazerin Joulusuklaata on saanut jo muutaman viikon. Tampereella oli viime sunnuntaina jouluparaati. Smurffeilta on tullut kai uusi levy ja muutenkin kaupat alkavat täyttymään joulua enteilevistä The Final and The Ultimate Collection of His/Her/Their Best Songs from 70's -kokoelmista. Sekä kaikkien postiluukkua kuormittaa varmasti vuoden suurin satsaus painoväreihin ja ei-kierrätyspaperiin.

Mutta, mutta. Se on kohta oikeasti täällä taas. Tällähetkellä näyttää mustemmalta kuin aikoihin. Mutta ei vaivuta epätoivoon. Kaupasta saa joulumieltä ja siellä voi myös käydä kuuntelemassa joululauluja ilmaiseksi.
#210 • • anton Guest
Taasko se perkeleen show alkaa!! :mad:
#211 • • Dirt Guest
kyl se vaan perkele on tulossa...

ei paljoa huonommin noi päivätkään ois voinut osua kohdalleen.
duunissa aaton aattoon asti - ja se on niin kivaa.
lisäksi, ei toi lahjojen ostaminen oo mitenkään tänä(kään) vuonna mikään mukava kokemus.
vaimokkeelle sanoin jo et se saa ostaa mulle lahjat joulun jälkeisistä alennusmyynneistä.
#212 • • salaisinko Guest
ihan hauskaa aikaa se on.. mentyään ohi. en voi sietää nykyistä kaupallisuuttä ja stressiin ehdollistumista, jota näkee lähes jokaisella kaduntallaajalla keskustassa. pitää haalia sitä ja tätä ja vaikka mitä, miettimättä sitten lainkaan onko mitään konkreettista hyötyä.

Onneksi tuo ei nyt toisaalta päde kaikkiin. toivon kuitenkin että joulukuu olisi ohi, samoin kuten joulut, joista itselläni ei ole ainutakaan hyvää kokemusta.
#213 • • LindaGP Guest
Tulee mielenkiintoinen joulu pari viikkoa vanhan muksun kanssa. 4 lahjaa ostettu, yksi niistä itseasiassa jo alkusyksystä.
#214 • • Taedium Guest
Mun pomo kiusaa mua. Mun pitää kuulemma pysyy jouluna kotona. Ne laittaa putiikin kiinni jouluks. Mitä mun pitäs sit tehdä?

No edellinen duuni on varmasti auki. Taidan kysyy jos vois pari vuoroo tehdä sinne.
#215 • • Hugo Guest
Noniin... Show alkaa taas kohta. Kuulemma keskustukkuun tullu jo joulukalenterit...
#216 • • ville Guest
pipariglögijäätelö on jo kaupoissa!
#217 • • miikkah Guest
- wtc:n länsikylkeen oli tuunattu rakennustelineiden ali sellainen jouluinen valkea lumitunneli
- eka pikkujoulubuukkaus tuli jo kesäkuun alussa
- joululahjapaperit on tuos vielä viime joulun jäljiltä
#218 • • Hugo Guest
meil tuli duunissa joskus kesän alussa tän vuoden pikkujoulubuukkaus - ja kesän jälkeen jo vuoden 2007 :D
#219 • • Daniel Braun Guest
Ei enää...
Mä luulin et toi joulu oli jo ihan unohdettu juttu :(
#220 • • _U Guest
Joulu on mukavaa aikaa, ainakin jos sen saa viettää läheisten ja perheen parissa, lasten kanssa. Vaikka ei saisi, silti varsinkin jouluaaton tunnelma on aivan ihanaa; rauhallista ja hiljaista, kaikesta aistii rauhoittumisen, ei ole kiire minnekään.

Jos kaupallisuus stressaa, get a life, people. Ei sitä krääsää ole pakko ostaa ja viettää joulua edeltävää aikaa kiireessä. Kaikki ovat omia valintoja, kukaan ei pakota mihinkään. Kiire on vain omassa päässä.