Baarit?

65 posts, 4 pages, 10,000 views

#61 • • Edited Taedium Guest

Ehkä se johtuu siitä että julkisissa liikennevälineissä dokaavat aiheuttavat suhteellisen usein häiriötä? Saattavat tulla höpöttämään muille kännisiä juttujaan jotka eivät kiinnosta. Harvassa taas ovat ne, jotka ottavat yhden oluen "janojuomaksi" spårassa.

Eli koska sinun mielestä olutta ei voi juoda janoon, kukaan muukaan ei saa tehdä niin? Juuri tuo on se miksi sporassa ei voikkaan juoda olutta. Juuri siksi, että monet pitävät sitä dokaamisena. Itse valitsen janoon joko oluen tai kivennäisveden. Idioottimaisinta on kokeilla sammuttaa janoaan jollain Hartwallin valmistamalla sokerivedellä.

Oluen mausta pidän; janojuomana se on ykkösvalinta.

Ihmiset sporassa näkevät olutpullon punaisena vaatteena. Ei kykene yksinkertaisen suomalaisen aivokapasiteetti käsittelemään sitä asiaa, että se kaveri joka istuu rauhallisesti paikallaan puhumatta kellekkään mitään siemaillen rauhallisesti yhtä olutta, eikä mukana ole mitään kymppisäkkiä, ei välttämättä dokaakkaan. Suomalaisten vielä kehitysasteella oleva viinakulttuuri kun käsittelee juomista yksibittisenä on/off kytkimenä. Vaihtoehtoja ei ole. Sitten on harvassa ihmiset, kuten minä, jotka voi janojuomaksi yhden oluen juoda mieluummin kuin maksaa sokerivedestä josta tulee vielä kovempi jano.

edit: Tuli vain mieleeni sanonta: "Moralisti on henkilö, joka pelkää kuollakseen, että jollain on jossain hauskaa."
#62 • • funkyboy Guest
Pohjanmaalla baarit on ihan perseestä. Ne on liian pieniä ja hengitysilmakin on niinkuin keskitysleireillä. Musapuolta en rupee edes setvimään. Mua ei muutenkaan hirveesti nappaa ryypätä, koska olen viime aikoina kärsinyt mielettömistä hedareista ihan pienelläkin viinamäärällä, ei voi käsittää mistä johtuu.
#63 • • R24 Guest
Teininä jaksoi juosta kaikissa bileissä, nyt wanhempana on mukavampi vaan istuksia "normibaareissa" ja keskittyä olennaiseen -> dokaamiseen.

Viisipataa on ässä mesta vallilassa! Siellä on hyvä humaltua ja pelata bilistä.

Tai sitten vaan smile17.gif
#64 • • Ana-- Guest

Johtuu myös ehkäpä siitä, että alkoholijuomien nauttiminen julkisella paikalla on kaupungin järjestyssäännöissä kiellettyä...?

Pah.. Vähemmän katseita saa puistoon kustessaan kuin sporassa
juodessaan.
#65 • • kytkönen Guest

Teininä jaksoi juosta kaikissa bileissä, nyt wanhempana on mukavampi vaan istuksia "normibaareissa" ja keskittyä olennaiseen -> dokaamiseen.

Viisipataa on ässä mesta vallilassa! Siellä on hyvä humaltua ja pelata bilistä.

Tai sitten vaan smile17.gif

haha, WORD!