Teinit joo häiritsee. Itse en ainakaan muista näytelleeni kännisempää, kuin olin. Ehkä siksi, että yleensä kun juon on se sitten yksi bittinen järjestelmä. Joko ollaan lärvit tai selvä. Ne teinixpeelot jotka sitten on kahden kaljan jälkeen hirveessä kunnossa ja kun joku aikuinen kävelee ohi, niin näytetään kuinka kovia jätkiä ollaan. Sitten joku sanoo pahasti takasin tai miliisi kävelee vastaan, niin kuin salaman iskusta joka jannu on taas vesiselvä. Outoa. Kumma, ettei tuo selviäminen tapahdu vanhempana, kun on ajokortti. Helpottaisi raflareissuja.
kaadoin tupakan&paukun miekkosen paukkulasiin täytteeksi sen huomaamatta. Äijän virne vähän venähti ku joi siitä paukusta =)
SINÄKÖ SE OLITKIN?!? CM Perrrk...
No ei vaineskaan. Aika hyvin. Muuten en pidä kostamisesta, sillä yleensä yritän pitää mielessä sanonnan "Älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin." (
Matt.5:39), mutta humalaisten kanssa asia on toisin.
Humalaisen kanssa ei voi neuvotella. Minä en koskaan ole ymmärtänyt niitä henkilöitä, joilla jurrissa menee kontrolli täysin. Tiedän, että itse en käyttäydy parhaalla mahdollisella tavalla, mutta minä pysyn kuitenkin tässä maailmassa. Jotkut joutuu sellaiseen psykoosinomaiseen tilaan, jossa järkipuhe tai oikeastaan mikään maallinen asia ei vaikuta. Samanlaista toimintaa näin kun olin metroasemalla töissä ja siellä liitosalueella narkomaaneja näin. Herskaa käyttäneet eivät myöskään ymmärtäneet tästä maailmasta. Sääliksi käy niitä ihmisiä, jotka alkoholista samaan tilaan joutuvat, mutteivät itse tiedä / opi, ettei viina heille sovi.
Siksi juurikin tuo CM:n aiheuttama "kosto" oli tässä tapauksessa oikeutettu. Edes Raamattu ei kokonaan tuomitse väkivaltaa. Jeesushan ajoi ruoskan avulla kauppiaat temppelistä. (Joh.2:15)
Mikäli tuo dorka tajuaa, että itse oli aikaisemmin stumpannut tupakan toisen lasiin ja pian sen jälkeen omassa on tumppi, niin ehkä hän oppii jotain. Ehkä ei, mikäli ei ole edes tajunnut tekoaan. Toivottavasti tässä nyt tuo mies kuunteli, kuinka metsä vastasi.
"Vitsalla sinä häntä lyöt, tuonelasta hänen sielunsa pelastat." - Sananlaskut 23:14