Mikä on suhteesi ns normibaareihin? Käytkö paljon vai tuskin ollenkaan? Käytätkö enemmän alkoholia mitä "alan bileissä"?
Mä olin itse tosi pitkän aikaa käymättä muualla ulkona kuin tesnohipoissa. Viime viikolla olin sitten kuitenkin kaksi (!) kertaa baarissa, ensin opiskelijabileissä Primassa (Turussa), ja toisen kerran NiteTrainissa (Tampereella). Mulla oli ihan hulvattoman hauskaa molemmilla kerroilla, huolimatta siitä että Yöjuna muistuttaa tunnelmaltaan ja sisustukseltaan ruotsinlaivan yökerhoja. Prima on taas vähän kivemaan näköinen.
En pidä siitä että baari dj:t soittavat teknopoppia, koska sitä ei ole kiva tanssia sosiaalisesti, saati sitten viettelevästi:003:. Parasta baarimusaa on 90-luvun klasarit ja sitten kaikenlainen soul- ja r'n'b -musiikki, koska niiden tahdissa voi sheikkaa äässiään kivasti. Yleensä jos baarissa on jonkinasteinen koroke, niin mut löytää sieltä (Primassa en lopussa enää kehdannut mennä korokkeelle kun olin heilunut siellä niin paljon;))
Tärkeintä on kuitenkin että on liikentellä hyvässä seuruessa ja nousuhumalassa. Mukava seura saa aikaan sen että karummassakin paikassa viihtyy, ja nousuhumala sen että jaksaa suhtautua kanssaihmisten alkoholinkäyttöön rauhallisesti.
--