Jaardi jaardi jaa...

254 posts, 13 pages, 37,687 views

#241 • • Jna Guest
me spankee 943!! :D
#242 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
timmin näkönen muija.

mitäköhän sen päässä liikkuu :rolleyes: ?
#243 • • omniholic Guest
niin just hei elvi mitä sun päässä liikkuu?;)
#244 • • Elwira Guest

timmin näkönen muija.

mitäköhän sen päässä liikkuu :rolleyes: ?

Tällä hetkellä työ asiat... Muuten yleensä ihan mitä vaan :D Sekopää kun olen ja todella ailahtelevainen... Kui?
#245 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
vai työasiat.. ois ny voinu luulla et jotai muutaki

kuhan tuli mielee, ailahtelevainen sekopää ku oon

pitää tarkistaa sun settis viel jossai vaihees

:019:
#246 • • Elwira Guest

vai työasiat.. ois ny voinu luulla et jotai muutaki

kuhan tuli mielee, ailahtelevainen sekopää ku oon

pitää tarkistaa sun settis viel jossai vaihees

:019:

Tarkistaa... hmm... siitä vaan. Tule vaikka 25.1 lauantaina alahuoneelle. Silloin meillä on Thirteen productionin 3 v synttäribileet. Jos edes Psykestä tykkäät? Tänne en miksejäni latele johtuen ihan ajanpuutteesta ja ei kiinostuksesta ladella niitä tälle saitille :) Työasiat pyöri vielä lauantaina... tällä hetkellä koitan säädellä kipua joka lähtee paskana olevista olkapäistä ja niskoista. Lihasrelaksanteista ja kipulääkkeistä on hieman sekavan epämukava olo. Canal + asennus on ollut mun päivän kohokohta. Nyt takas telkkarin pariin :D
#247 • • serotonot Guest
Miks te dj:t aina soitatte sitä teknoo. Soittaisitte joskus jotain hyvää.
#248 • • Elwira Guest

Miks te dj:t aina soitatte sitä teknoo. Soittaisitte joskus jotain hyvää.

?
#249 • • dab Guest

eiköhän kaikki joiden kanssa mä olen tekemisissä oikeassakin elämässä tiedä minkälainen huumorintaju mulla on (kiero, välillä aika julma vaikka en tarkoitakkaan mitään pahaa). :)

Olet niin oikeassa, Teemuseni... julmin jätkä ikinä. :D
#250 • • serotonot Guest
Käyttäydy kiltisti, sillä tontut valvoo 24/7 ympäri vuoden. Ne on taas täälläkin, mut jos mä luikahdan tost ovesta kun ne kattoo muualle ja hyppään asemalta junaan ni oon 17.00 hki:s.

Eli missä nähdään ja monelta?
#251 • • Elwira Guest

Käyttäydy kiltisti, sillä tontut valvoo 24/7 ympäri vuoden. Ne on taas täälläkin, mut jos mä luikahdan tost ovesta kun ne kattoo muualle ja hyppään asemalta junaan ni oon 17.00 hki:s.

Eli missä nähdään ja monelta?

Me päästään Markon kanssa töistä tos 18.00 eli sen jälkeen vaikka? Tuu mun työpaikalle jos jaksat kauniaisiin ni mennään vaik täältä sit.
#252 • • Elwira Guest
Kyllä on pebasta meininki plattarissa. Saan varoituksen kielenkäytöstä... heheee! Koska minä saan bannit? Hmm... mitäköhän sitä keksisi seuraavaksi? :003:
#253 • • MikkiHiiri Guest

mitäköhän sitä keksisi seuraavaksi? :003:

Kasvaa aikuiseks? :D

joo sori oli ihan pakko :003: :003:
#254 • • Felis Guest
Ilmeisesti tätä topikkia ei sitten enää tarvita...