Olin silloin ruskopirtissä kyllä. Se oli elämäni 2 keikka ja soitin 155 bpm kyllä. Olen kyvykkäämpi nykyään kuin ennen vanhaan. Nykyään soitan 146- 149 bpm noin. Kelpaako? Saat luokitella mun musatyylin miten mieles tekee. Tykkään soitaa menevämpää soundia... kaikki levyni on Thirteen Recordsista ostettu. Eli sori... mun tietääkseni siellä ei ole paljon eri musalajin vinyyleitä. Älä rankaise mua vielä. Olen kuunnellut ekaa kertaa Goaa vuonna 1996. Eli kyllä tiedän missä mennään. Mun ulkonäkö ei tähän asiaan liity millään tavalla. Toi sun tekstis oli aika loukkavaa. Sori itelles jos sun korvat ei mun musaa kestä :003:
Elä vedä vinyyliä nenään ;)
Ei ollut tarkoitus loukata, mutta eihän jonkun musiikkimaun arvosteleminen ole loukkaavaa.
Recreational tuo tietääkseni tiettyjen labeleiden levyjä esim. Dragonfly & Flying Rhino, jotka ovat aikoinaan julkaiseet useita Psy klassikoita mutta nykyään julkaisevat hardhousea ja muuta kuraa. Joten se että ostat sieltä levyn ei tod. tarkoita sitä että se ois Psytä.
155bpm suorabiitti on kyllä mulle ihan liikaa, breakbeatissa se kyllä putoo. 130-145 suorabiitti on enemmän mun makuun.
Mitä teiniyteen tulee, niin mä oisin ainakin näin 27 vuotiaana otettu jos joku mua teiniksi kehuisi. -96 olit 16(?) pääsitkö silloin jo klubeihin sisään vai kävitkö metsäbileissä tutustumassa soundiin? 95-96 soitin itsekin aika monta goa/psy settiä klubeilla ja metsissä, joten olet ehkä joutunut mun kapeaalaista soundia kuulemaankin :D