marraskuun 9. päivä!
Mä meen melkein onnesta sekasin. Loistavt bileet siis tiedossa.
52 posts, 3 pages, 7,728 views
Kickääääs! Siitä onkin jo pari vuotta aikaa...:008:
Tämä näyttää vielä aika varmaltakin, koska kotisivuilta tieto löytyy kans: http://www.gatecrasher.co.uk/connected/international/welcome.htm
Helsinki on vaan pistetty ikävästi tuohon Tukholman kohdalle kartassa vai harottaaks mun silmät?
No, kun musta noi näyttää ihan nuppineuloilta.. ja se neulan terävä pää on jossain tsekki- venäjä- akselilla:confused: Yhdessä vaiheessa ihmeteltiin Ranskalaisten koulukirjojen vanhaa suomitietämystä. Tietääköhän Englantilaiset esimerkiksi että munkin kämppään tulee jo nykyisin akvedukti.
Helsinki on vaan pistetty ikävästi tuohon Tukholman kohdalle kartassa vai harottaaks mun silmät?
Mitä musaa se Gatecrasher soittaa? Onks kova pändi? :rolleyes:
Se on bilejärjestö joka järkkää nyt Suomeen varmasti yhtä hyvät ellei paremmat kuin Labyrintin bileet. Musavalikoima on uskoakseni pelkkää kiksua! :)
Suosittelen vahvasti. En oo kyllä koskaan ollu Gatecrasherin bileissä, mut jos siel soitetaan samaa settiä ku niitten levyillä nii takuulla olen inessä.
the line up has been said to feature two still to be named Gatecrasher resident DJs.
ketäs siellä gatecrasherissä on residentteinä? judge jules, scott bond, matt hardwick, ashley casselle... more?
Ei taida enää jules olla, mun mielestä tiesto ainakin oli, mutta taitaa olla turha haave.. ite veikkaisin jompaa kumpaa kaksikosta bond / hardwick tai sit molemmat..;)
Kaksikko Bond ja Hardwick olis kyllä nannaa! Kyl se Tiestokin saa tulla...
:rolleyes: