Gatecrasher tulee Suomeen!!!!

52 posts, 3 pages, 7,234 views

Avatar
#21 • • Remotion Guest


Solace puhuu nyt täyttä paskaa. Gatecrasherhan on siis örinäspeedmetallia tahkoava brittiläisyhtye, jonka keulahahmo, Gabe Crasher, heittää myös DJ-keikkaa tiukoilla 80's-disco-seteillään.
-Karri



Kaksikko Bond ja Hardwick olis kyllä nannaa! Kyl se Tiestokin saa tulla...



Siis soittaako näiden tukkapartahevareiden kemuissa, James Potkukelkka ja Neil Hardwick, suomalaiset TV-legendat? Vai tarkottaako toi bond ihka oikeeta däblouseveniä?
:confused:

Solace varmaan osaa valaista mua tietämätöntä, oi guru!



(anteeks mut oli pakko vähän mehustella kun örinääkin lähdettiin puolustelee niin topakasti)
Avatar
#22 • • ZeiKei Guest



Hardwick oli ainakin viimeksi LSSS 2001:ssä todella huono. Toivottavasti parantaa settiään siitä...



hmm.. nyt ainakin Hardwick on tulessa. Ainakin keväisen mixauksen perusteella, minkä imutin Tranceaddictistä.. iha sairaan hyvä!

Hardwick-tracklist- 04-13-02
Avatar
#23 • • Thunderbird Guest
Yeah great!! :)
Toivonmukaan tulee hyvät kemut. En mitään liikaa viel innostu ennenkuin on ihan varmaa mut mikäli tieto paikkansa pitää niin noitan kyllä olla mukana!!! :004:
Avatar
#24 • • Tapi T Guest


Helsinki on vaan pistetty ikävästi tuohon Tukholman kohdalle kartassa vai harottaaks mun silmät?


GC:n webmaster lukee vissiin Plattaria, koska pallo ollaan korjattu oikeeseen paikkaan. :)
Avatar
#25 • • Edited olliS Guest



GC:n webmaster lukee vissiin Plattaria, koska pallo ollaan korjattu oikeeseen paikkaan. :)


tuskin lukee, mutta toi on mun _vihaisen_ e-mailini johdosta korjattu oikeaan paikkaan.. :) pisti vaan niin vihaks ku noi britit ei tajuu, että Stockholm ei oo Helsinki :D

tjeu:
Hello there,

Could you please correct Helsinki's location in the International section, 'cos now the map show's that Helsinki is at the place of Stockholm! And that's definitely not the case... so look at the map and correct it. tnx!

greetings, a guy from Helsinki

:001: :001: :001:
Avatar
#26 • • Ezzy Guest



tuskin lukee, mutta toi on mun _vihaisen_ e-mailini johdosta korjattu oikeaan paikkaan.. :) pisti vaan niin vihaks ku noi britit ei tajuu, että Stockholm ei oo Helsinki :D

tjeu:
Hello there,

Could you please correct Helsinki's location in the International section, 'cos now the map show's that Helsinki is at the place of Stockholm! And that's definitely not the case... so look at the map and correct it. tnx!

greetings, a guy from Helsinki

:001: :001: :001:



mä laitoin kans palautetta jokin aika sitten ;)
Avatar
#27 • • Tapsa Guest


Solace puhuu nyt täyttä paskaa. Gatecrasherhan on siis örinäspeedmetallia tahkoava brittiläisyhtye, jonka keulahahmo, Gabe Crasher, heittää myös DJ-keikkaa tiukoilla 80's-disco-seteillään.

Solace, huomaa aikaisemman postauksen (johon vastasit tietämykselläsi) :rolleyes: -hymiö ja mieti sen syvimpää olemusta. :D

-Karri



:D
Avatar
#28 • • Tapsa Guest




Hardwick oli ainakin viimeksi LSSS 2001:ssä todella huono. Toivottavasti parantaa settiään siitä...



Sehä soitti iha saatana hyvei biisei siä.

:p
Avatar
#29 • • Zwek Guest



tuskin lukee, mutta toi on mun _vihaisen_ e-mailini johdosta korjattu oikeaan paikkaan.. :) pisti vaan niin vihaks ku noi britit ei tajuu, että Stockholm ei oo Helsinki :D

tjeu:
Hello there,

Could you please correct Helsinki's location in the International section, 'cos now the map show's that Helsinki is at the place of Stockholm! And that's definitely not the case... so look at the map and correct it. tnx!

greetings, a guy from Helsinki

:001: :001: :001:



:D
Avatar
#30 • • JussiS Guest




Sehä soitti iha saatana hyvei biisei siä.

:p



Joo, mut sen miksaustaito oli unohtunu jonnekin saarivaltion puolelle silloin.
Avatar
#31 • • Luna Guest
Ei jesus sentään, MUST BILEET!!! Tämä onnekas on päässyt muutamaan otteeseen Gatecrasherin menoa&meininkiä todistamaan ihan paikan päällä Enklannissa ja HUH-HUH...Jules & Picotto ruletti kyl ihan kybällä :D

Eli line uppia mäkin kaipailen...Mut meges ollaan!
Avatar
#32 • • Reijo Perniö Guest
Kuulin, että sinne tulis soittaan Tiesto, Judge Jules, Matt Hardwick ja Paul Oakenfold :D
Avatar
#33 • • Luna Guest


Kuulin, että sinne tulis soittaan Tiesto, Judge Jules, Matt Hardwick ja Paul Oakenfold :D



...Jules, oh mi kaad...:002: Siinä tapaukses tickettijonoon&Back to Earthia odottelemaan!

Hardwick oli kyl kans oikeen jees
Avatar
#34 • • Zwek Guest


Kuulin, että sinne tulis soittaan Tiesto, Judge Jules, Matt Hardwick ja Paul Oakenfold :D



Paikalla on myös PvD & Carl Coxilla on siellä oma teknohuone...
Avatar
#35 • • SAMi Guest




Paikalla on myös PvD & Carl Coxilla on siellä oma teknohuone...



oho!
Avatar
#36 • • Reijo Perniö Guest




oho!- uusi viikkolehti ?



ah hah hah ah ha :001:
Avatar
#37 • • SAMi Guest




ah hah hah ah ha :001:



:D
Avatar
#38 • • JussiS Guest
Hmm, mä en tajua miks platinumin yleinen linja on nykyään dissata kaikkia käyttäjiä jotka uskaltaa avata uuden topicin.

Tääkin topicci avattiin mun mielestä ihan asiallisesti. Kummallista, että vanhemmat käyttäjät alkaa heti avautumaan täällä.

Dixoff, KarriN, Remotion, Zwek ja Reijo Perniö vois ainakin hiukka miettiä omia postauksiaan tässä topicissa, niistä osa ei liene liian fiksuja.

Ei siis mitenkään henkilökohtaista näitä kohtaan, vaan ihan plattarin nykylinjaa kummastelen...
Avatar
#39 • • Reijo Perniö Guest


Hmm, mä en tajua miks platinumin yleinen linja on nykyään dissata kaikkia käyttäjiä jotka uskaltaa avata uuden topicin.

Tääkin topicci avattiin mun mielestä ihan asiallisesti. Kummallista, että vanhemmat käyttäjät alkaa heti avautumaan täällä.

Dixoff, KarriN, Remotion, Zwek ja Reijo Perniö vois ainakin hiukka miettiä omia postauksiaan tässä topicissa, niistä osa ei liene liian fiksuja.

Ei siis mitenkään henkilökohtaista näitä kohtaan, vaan ihan plattarin nykylinjaa kummastelen...




Totta...myönnän olleeni hieman hölömö.
Pitäisi kai kanavoida nää työpäivien tylsistymiset jonnekin muualle kuin Plattariin :rolleyes: ... Löytyykö ehdotuksia (muita kuin työpaikan vaihtaminen:) ?
Avatar
#40 • • Zwek Guest
Sori söör! Kiharat ja kikkurat -topic pitäis tällästen päivien varalta pitää hengissä?

;)