roskaruokaa!

74 posts, 4 pages, 23,127 views

#41 • • Saskia Guest
--

lista jatkuu...

Wrong Noodle Bar, Annankatu, Helsinki. Pikaruokapaikkojen de-lux -mallia. Harmi vaan et se ei o kuin ysiin asti auki. Se Vege Tempura...mmm...

Ja vielä kokemuksena:

Arkadian Kebabista haettu falafel CeleGenen aikaan (siis joskus kahden maissa yöllä) vm. 87 Nissan Micrassa istuen ja syöden.

China Bossista sai hyvää ruokaa, joo. Muistan Malmilla asuessani syöneeni eräänkin kerran darrapäivänä niitä safkoja.

Espoon keskusta...vaikka lähellä 13 v. asuinkin, ei hirveesti paikallisissa tullut hengattua. V-u et se kaupungintalo ja koko keskusta on hirveen näköstä aluetta...
ps mä oon ollu Suvelan kirjastos duunis.

--
#42 • • jUSSi Guest

Stadin kebab
oma suosikkini jo kauan, herkullista.

Ei ole Erikin pippurin voittanutta ja Chillikin on parempi kuin Stadin Pebat...
#43 • • Edited jUSSi Guest

Wrong Noodle Bar, Annankatu, Helsinki. Pikaruokapaikkojen de-lux -mallia. Harmi vaan et se ei o kuin ysiin asti auki. Se Vege Tempura...mmm...

Siis mä en tajuu mikä ihmisiä vetää tossa läävässä. Ok, se on trendikkään oloinen (osta meiltä CK:n farkut!) mutta se ruoka on jotain aivan kauheeta mössöö. Kaveri vei sinne syömään ja se kokemus menee mulla varmaan hirveimmät top3:een :016: kots.gif

oliko se Miso keitto mikä oli aluksi ja mun sukista olis puristamalla saanut paremmat mehut ja pääruoka oli jotain nuudelikanahässäkkää, josta en nuudeleita löytänyt kun ne oli sulanut siihen ihmeelliseen kastikkeeseen..

ps mä oon ollu Suvelan kirjastos duunis.

milloin? Mä jouduin jättämään suvelan paratiisin '99 asuttuani siellä 20 vuotta.
#44 • • Tapi T Guest

Ei ole Erikin pippurin voittanutta ja Chillikin on parempi kuin Stadin Pebat...

Eerikin pippuri on stadin paras kebab-mesta, mutta Tsadin Kebab hakkaa kyllä Chillin mennen tullen; sitäpaitsi Chillissä riisi on "tavallista", mutta Tsadissa ehtaa basmatia!

Kaveri vei sinne syömään ja se kokemus menee mulla varmaan hirveimmät top3:een

Ton mestan taso kieltämättä on aika kirjava. Sulla on todennäköisesti käynyt niin, että kokkaamassa on ollut joku ensikertalainen. Kuitenkin parhaimmillaan ruoka tuolla on loistavaa! Paras on Chicken Laksa XL-annoksena. :)
#45 • • hexasonik Guest

Vip Burger on aika ykkös paikka kuunon krapula-satsille. niin rasvaisia ranskalaisie en oo muaalta saanut.

muistan tuon lapsuudesta! oon joskus isoisä-vainaan kanssa käynyt!! vieläkö se on pystyssä? missäpäin raumaa se on nykyään? mahtavaa, tarviikin tehdä rauman reissu tässä..
#46 • • jUSSi Guest

Eerikin pippuri on stadin paras kebab-mesta, mutta Tsadin Kebab hakkaa kyllä Chillin mennen tullen; sitäpaitsi Chillissä riisi on "tavallista", mutta Tsadissa ehtaa basmatia!

elä nyt hyvä mies jauha paskaa! Chillin valkosipulisoosi on taivaallista ja palvelu on hyvää. Huonon ja kylmän ruuan kanssa mä olen saanut niin huonoa palvelua aikoinnan Tsadin Pebassa, että on jäänyt Peban tukeminen kovin vähiin.
#47 • • Tapi T Guest

elä nyt hyvä mies jauha paskaa! Chillin valkosipulisoosi on taivaallista ja palvelu on hyvää.

Peban valkosipulisoossi on kanssa hyvää ja palvelu sujuu. Mä en oo ainakaan saanu ikinä huonolaatuista tavaraa Makkaratalon, Iso-Roban ja Eerikinkadun Peboissa.
Sitäpaitsi sä jauhat paskaa ku Chillissä käyt! ;)
#48 • • jUSSi Guest

Makkaratalon, Iso-Roban ja Eerikinkadun Peboissa.

Nää on just nee läävät mistä mä oon saanut scheisse-palveluu ja kylmää ruokaa... onkohan niillä joku pärstäkerroin-tsydeemi?
#49 • • gabria Guest
Hmm...en ole onnistunut laajentuneessa Eerikin Kebabissa saamaan yhtä hyvää falafelia kun aiemmin...

Chillin Falafel kuorimattomilla lohkareperunoilla voittaa kyllä monet muut ja etenkin stadin kebabin ja helposti!
#50 • • Saskia Guest
--

Mulla on muuten yks kaupungin uugeimpia vippejä: Stadin Kebabin vippi!!!

*naur*

Sain sen postitse yks päivä, kait sen takia että oon useammankin kerran jättänyt palautetta (teen tätä tosi usein, ja tosi harvoista mestoista tulee mitään kommenttia takas). Vipillä tulee ruhtinaalliset 10% alennusta!!! Hc!!!

;)

--
#51 • • KarriN Guest
Mitä kebabeihin tulee, niin em. Eerikin Pippuri on kyllä aika lyömätön. Jos Tampereelta haetaan, niin Punjab on kuulemma ykkösmesta, jonka itse tosin jollain käsittämättömällä tavalla missasin, tosin Tre:llä asumiseni viimeisinä kuukausina tutustuin Suleima Kebabiin, jossa hehkeä neito tarjosi useammankin kerran varsinaisen rasvasikapossukebabin, joka ilmeisesti melkeinpä kuuluu syödä niin, että soosit valuvat suupielestä.
Helsingissä asuvat/vierailevat: Jos eksytte Forumin pohjakerrokseen pikaruokataivaaseen, älkää MISSÄÄN NIMESSÄ syökö kebabia Southern Fried Chicken-nimisessä mestassa. Älkää. Uskokaa huviksenne.

Mitä tulee suureen hampurilaiskolmiodraamaan, joka sittemmin on vähentynyt muuten-vain-draamaksi Carrol'sin poistumisen myötä, niin voin toki listata omat kokemukset.

Hesburger: Toistumiseen olen saanut kylmiä hampurilaisia, vaikka jopa paikan päällä syönyt. Nykyään verraten McD'hen ateriat myös helvetin kalliita, ja aterian mukana tuleva narskisannos on hyvinkin nihkeä.
Carrol's: En juuri koskaan pitänyt mestasta, mauttomat hampurilaiset ja ketsuppi kuin mitäkin halvinta grilliketsuppia. Ei moinen sovi kuin grillisafkaan!
McDonald's: Monta tapaa kokea liukuhihnasafkan makunautinnot! TJEU: Rasvaspesiaali Quarter Pounder w/Cheese, Kalahampurilainen, McFeast, ehkä jopa Big Mac. Jos lykästää, ovat myös ranskalaiset mitä rapeimmat ja suolaisimmat (ei kuitenkaan usein). Menneen vuoden kesäspesiaali McFajita oli aivan loistavaa. Ja ei ole Mäkkärin teollisen ongelmajätteen makuisen majoneesin voittanutta!

Vaikka sitä ei ehkä voi luokitella varsinaisesti roskaruoaksi, voisin silti sanoa viimeisenä, että oli sitten krapula tai mikä tahansa ruokapula, on kinkkisafka mitä mainoin joka paikan apu. Itse diggailen eniten härkäannoksia, siinä tulee jonkin verran sitä paljon puhuttua rasvaakin messiin.

-Karri
#52 • • Edited Tres Guest

Mitä kebabeihin tulee, niin em. Eerikin Pippuri on kyllä aika lyömätön.

Siis ehdottomasti parhaat kebabit saa Karhupuiston Turkish
Delightista Kalliosta. Pidin itsekin aiemmin Eerikin pippurin
kebabeja ehkä kaupungin parhaina, mutta ne jäävät
valovuosia jälkeen Turkish Delightin kebabeista. Aivan
uskomaton makukokemus - jos luulet aiemmin syöneesi
kebabia, käy tuolla. Tiedän kulinaristeja jotka tulevat
Vantaalta asti syömään tuonne, ja itsekin käyn pari kertaa
kuukaudessa, vaikken enää Kalliossa asukaan.

Paikassa saa myös ystävällistä palvelua, koska kyseessä
on sympaattisen suomalais-turkkilaisen pariskunnan
perheyritys. Suosittelen.
#53 • • te i nie m mi Guest

Keskustelua on turha jatkaa.
Ihmiset jotka on syöny Hämeenlinnan YÖMAKKARALLA
tietää mistä puhun;)

varmistan tämän täydeksi todeksi!
ennen iskä asui siinä ihan yläpuolella, mutta onneksi myös naimisiinmentyään tajusi, ettei sovi muuttaa kauas moisesta ihanuudesta ja vieläkin pääsen hämeenlinnassa käydessäni nauttimaan aidosta oikeasta YöMakkarasta!
#54 • • zumak Guest
Pikaruokien ehdottomia helmiä ovat niin kutsutut "rullat".
Törmäsiin kyseiseen herkkuun muutama viikko sitten Pietarissa käydessäni. Rullat ovat mielenkiintoinen sekoitus jotain epämääräistä salaattia, majoneesia ja luultavasti jonkin eläimen lihaa, ei osaa tarkemmin sanoa. :) Tämän herkun nimestä ei myöskään ole mitään hajua, semmoisen rullan sai tilattua kun meni snäkärille ja huitoi käsillä kauheasti, asiaa helpottui jos edellinen asiakas oli tilannut jotain rullan tapaista. "Rulla" on loistava mättö krapula-aamuina, eikä se oikeasti edes ole niin kamalan makuista. :D
Suosittelen.
#55 • • Saskia Guest
--

Delightista Kalliosta.

Jeps, kiitos vinkistä. Mentiin tonne tarkoituksella eikä tarvinnut pettyä:) Iskender Falafel oli mukavaa vaihteluaa siihen iänikuiseen Falafel ranskalaisilla -rutiiniin.

--
#56 • • Edited metsis Guest

Helsingissä asuvat/vierailevat: Jos eksytte Forumin pohjakerrokseen pikaruokataivaaseen, älkää MISSÄÄN NIMESSÄ syökö kebabia Southern Fried Chicken-nimisessä mestassa. Älkää. Uskokaa huviksenne.

heiheihei, toihan on mun favoritemesta mitä kebabeihin tulee (jos unohdetaan eerikin pippuri)! ;) kebab ranskiksilla tässä mestassa on uponnut monta monituista kertaa viereisestä koulusta kotiin matkatessani.

mitäs rottaa ne sitten on sulle tunkenu, kun tällaista varoitusnoottia levität? :)

alti kebab kalliossa on muuten mukava tuttavuus jos haluaa halpaa & hyvää roiskeläppää: kerran olen kokeillut, eikä pizza (joka kustantaa 5e / kolme täytettä) ollut sitä normaalia vetistä mössöä mitä kebabpizzerioista tuppaa saamaan.
#57 • • hujades Guest
Paras pizza mitä olen tähän mennesä koskaan syänyt on Haulerin Special smetana pizza. Kannattaa oikeasti kokeilla jos sinne joskus eksyy.
#58 • • Taedium Guest
Tapi T:n ja jUSSi:n kiista Stadin Kebabin ja Chillin paremmuudesta on kuin:

- Beethoven on maailman paras säveltäjä!
- Eipäs kun John Williams!
- Mansikka on paras maku karkeissa!
- Mansikka on paskaa, omena on paras!

...no kai siinä jokin syvällisempikin oli, mutta en huomannut.

Delightista Kalliosta.

Mä toissa Suomen-lomilla käväsin siellä joku vuosi sitten. Pitkään jäi mietityttämään paikan nimi, että mikäsenytolikaan? Kiitoksia tästä! Erittäin hyvät safkat.
#59 • • Tapi T Guest

...no kai siinä jokin syvällisempikin oli, mutta en huomannut.

Anteeksi. Tästä lähtien pyrin omalta osaltani pitämään roskaruokia koskevan keskustelun hieman intellektuellimpana.
#60 • • d Guest
Mäkki on aika kovasana! vaikkakin tuikitavallinen, mut mäkin kalahampurilaiselle ei ykskään burgeri vedä vertoja!!!:008: