Tai sitten vika on siinä, ettet oot kuullut HYVIÄ kaiuttimia? :P
Voi olla. Hyvä näin. :D
85 posts, 5 pages, 38,952 views
Tai sitten vika on siinä, ettet oot kuullut HYVIÄ kaiuttimia? :P
Hyvin irrotettu tuo miun kirjottama teksti kokonaisuudesta..
Nyt vaan hyvät kaiuttimet paljastivat, että vahvistimeni soi ikävän tunkkaisesti. :(
Nyt vaan hyvät kaiuttimet paljastivat, että vahvistimeni soi ikävän tunkkaisesti. :(
Eli vahvari vaihtoon.
Sitten selviää, ettei cd-soittimen laatu ole riittävä, cd-soitin vaihtoon.
Entäs ne kaapelit? Uutta kaapelia kajareihin ja välikaapeleiksi.
Ja..
Ja...
Ja..
:)
Roudasin sitten himaan kuunneltavaksi: Amphion Argon² ja Dynaudio Audience 52SE. Kisa näiden kahden välillä on kyllä helvetillisen tiukka mutta taitaa vaaka kallistua kuitenkin Dynaudion suuntaan sikäli kun Highendstudion ystävällinen setä mulle tekee hyvän tarjouksen. Nyt vaan hyvät kaiuttimet paljastivat, että vahvistimeni soi ikävän tunkkaisesti. :(
Roudasin sitten himaan kuunneltavaksi: Amphion Argon² ja Dynaudio Audience 52SE. Kisa näiden kahden välillä on kyllä helvetillisen tiukka mutta taitaa vaaka kallistua kuitenkin Dynaudion suuntaan sikäli kun Highendstudion ystävällinen setä mulle tekee hyvän tarjouksen. Nyt vaan hyvät kaiuttimet paljastivat, että vahvistimeni soi ikävän tunkkaisesti. :(
Sen verran tunnen niitä kumpaakin setää jo siltä ajalta kun liikkeensä siirsivät tapiolasta fredalle että hintaa revitään just niin paljon kun sä haluut maksaa, eli kannattaa mennä aika köyhän olosena sinne kauppaan...
Häh mitä Amphion disautusta, musta ne on hifiä selkeesti ihan huipun kärjestä?
renamettaa
renamettaa
Tai uudelleen-nimetä, jopa :hah:
Olisi joskus ihan mielenkiintoista päästä itse kokeilemaan että millainen vaikutus, jos minkäänlaista, piuhoilla on ääneen. Kaiuttimilla, cd-soittimella/levarilla ja vahvarilla on selkeä ja helposti erotettava vaikutus, mutta miten on sitten noiden piuhojen laita. Todellista vaiko pelkkää psykoakustiikka...