Paras tv-mainos

591 posts, 30 pages, 324,595 views

Keniro

#221 • • Keniro
”Tupakan polton lopettaminen voi olla vaikeaa” Ne on niin loistavia *iloinen*
Ozie

#223 • • Ozie

Lene:
Siwan mainos, jossa treenattu mies vähän suostuttelee. *hih*

Tarkotat tätä? Onpi erään toisen boardin äijä tuo...
Dueno

#224 • • Dueno klubbarin rumin

T-rex-orava:
minusta tuo turkin mainos, joka nyt pyörii on aika herttanen *hymy*
ja se silja linen lokkimainos nyt on ihan yli-ihana *pihkassa*

Samat sanat, Turkki on mainoksen mukainen. Tulee hyvät muistot mieleen basaari-myyjistä *hali*

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

#225 • • fanatic Guest
dumlen mainokset on parhaita...*sydän*
hip

#226 • • hip kimalaiskissa
*lmao*hih, uusi daimin mainos missä on krokotiileja...
\”do you speak daim?\”
vaikka en daimii syökään.

melkein häpeän myöntää, että mainokset on kivoja..
en oo minä se, joka vaihtaa kanavaa mainosten ajaksi*blush*
ja sitten tyhmien mainosten ärsyttävyyteen saa purkaa ärsytystään*igor*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

#227 • • emantae Guest
Keltaisenpörssin mainos, jossa joku aloitteleva MC yrittää ilmeisesti kuvata musiikkivideota, ja kolauttaa loppujenlopuksi kallonsa kameraan, seurauksena siitä aivottomasta heilumisesta. ”Jou mään, tsikaakoou! .... Jou jou jou DOING!” ”vaihdetaan räppimasiina toimivaan videokameraan”.

Nauhotin sen jopa videolle ja kelailin sitä edestakasin nauraen vedet silmissä. *nauru* *eiei*

[muokattu 24.5.2004 18:28]
Saara

#228 • • Saara #2970

shiriyn:
”myydän räppimasiina toimivaan videokameraan”.

Nauhotin sen jopa videolle ja kelailin sitä edestakasin nauraen vedet silmissä. *nauru* *eiei*

Se on ostetaan videokamera. Muutenkin aika vanha pätkä......

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Amnesia

#229 • • Amnesia
AInakin ennen Monacon kisaa tuli Hondan mainos, joka oli pitkä kuin nälkävuosi, mutta hemmetin hyvin tehty ja rahaa varmaan palanut (”isn´t it great when things just work”). Ironista sinänsä, että kisassa sit näytettiin kymmenen kertaa hidastusta, kun Saton Honda-moottori pamahti. Mutta Hondan moottori sentään yleensä toimii hienosti, toisin kuin *kivatsulle* Mersu.
FAIRI

#230 • • FAIRI
ehdottamasti parhaiten on mieleen jääny se vr.:n mainos, joka tais olla eka näistä nyt tulevista jossa ne ukot pomppas pois paikoiltaan ja kiisteli joittenki tornien määrästä. mun oli pakko jäädä aina kattomaan se mainos loppuun ja joskus keskustassa jäin kattomaan niitä rautatientorin pääovilla olevia ukkoja venaten että ne tulis moikkaa. *nauru* (mun pään sisällä asuu lapsi, en ole kovin hullu toveri todellisuudessa)

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

FAIRI

#231 • • FAIRI

d0a:
ST1 (kai?) mainos, jossa mies ajaa ylinopeutta ja poliisit vaihtaa sille uuden, kevyemmän kaasujalan.
Kun ton näki ekan kerran leffassa niin se oli loistava (varsinkin kun se oli vielä täydessä pituudessaan eikä lyhennettynä versiona).

joo tää on kans ihan mahtava, miten ihmisellä onkin niin hyvä mielikuvitus!!

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

#232 • • emantae Guest

Saara:
---
shiriyn:
”myydän räppimasiina toimivaan videokameraan”.

---

Se on ostetaan videokamera. Muutenkin aika vanha pätkä......

Ei voi muistaa, mutta kiitos korjauksesta. ^_^ Jep, vanha on mainos, mutta paras minkä olen nähnyt.
Sami de Sousa

#233 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Hyviä, hauskoja TV-mainoksia näkee aika harvoin. Viimeisin on ehhkäpä E-Onin mainos, jossa mies suorittelee aamutoimiaan: käy suihkussa, syö aamupalaa ja katsoo piirrettyjä. Siihen tuli itse aina revettyä kun mies nauraa piirretyille. *nauru*

Amnesia:
AInakin ennen Monacon kisaa tuli Hondan mainos, joka oli pitkä kuin nälkävuosi, mutta hemmetin hyvin tehty ja rahaa varmaan palanut (”isn´t it great when things just work”). Ironista sinänsä, että kisassa sit näytettiin kymmenen kertaa hidastusta, kun Saton Honda-moottori pamahti. Mutta Hondan moottori sentään yleensä toimii hienosti, toisin kuin *kivatsulle* Mersu.

Joo, tässä ei ollut mitään erityisen hauskaa, mutta hieno ja hyvin tehty mainos!

[muokattu 24.5.2004 18:55]
tompson

#236 • • tompson
hah *lmao* toi oli jo ilkee toi ford ka-mainos *lmao* *nauru*

muuten tuli mieleen et ne ikivanhat axen mainokset oli ihan hyvii kun se yks kaveri oli siel hissis ja ne kanssamatkustajat vaihtu millon mihinki *nauru*
sit tietenkin se nokian renkaiden mainos missä kaveri hoitaa hommansa siihen sähköaitaan *lmao* *nauru* *nauru* *nauru*

[muokattu 24.5.2004 19:22]
ANONYM

#237 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
seppälän ”tulevan kesän hitti tanssi”mainos....pakko matkustaa on jonnekkin...*iloinen*
ianna ei anna!

#238 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Elisan mainokset ja sitten ne Veikkauksen heppa mainokset on ihan ykkösii*iloinen*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Flamie

#239 • • Flamie

Joanna:
Elisan mainokset ja sitten ne Veikkauksen heppa mainokset on ihan ykkösii*iloinen*

Mä en ymmärrä miten joku voi pitää tosta Elisan mainoksesta. Rasittavia. Nooh, makunsa kullillakin. *justjoo*
*piis*
ianna ei anna!

#240 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Mä oon varmaan niin vanha että siks ne uppoo muhun*nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_