climate:
Tää tämän sivun 666-juttu on kokonaisuudessaan päivän paras tähän mennessä, kerrassaan hupaisaa ... En usko millään tavalla tollasiin salaliittoteorioihin tms. mutta näiden juttujen lukeminen saa aina hymyn naamalle. Kiitos, pelastitte mun päivän
Njah nyt näkee jokapuolella salaliittoja ja piruja Ruisleipäänkin on varmaan piilotettu jotain pienenpieniä lähettimiä et kun se sit vahingossa nialasee niin ne salaliittolaiset voi sit seurata sun liikkeitä
ella_:
--- climate:
Tää tämän sivun 666-juttu on kokonaisuudessaan päivän paras tähän mennessä, kerrassaan hupaisaa ... En usko millään tavalla tollasiin salaliittoteorioihin tms. mutta näiden juttujen lukeminen saa aina hymyn naamalle. Kiitos, pelastitte mun päivän
---
sama juttu
Nyt jäi niin paljon vaivaamaan TÄÄ juttu, et asialle on pakko tehdä jotain! Vaikka pystytettäisiin uus topiikki tän aiheen kunniaks mut en haluais jättää tätä tähän!
Eipä nyt ehkä mene ihan oikeaan osoitteeseen tämä, mutta...
Joskus muinoin oli jonkun auton mainos, en muista merkkiä. Iskulause oli kuitenkin jotain tähän suuntaan: \Auto, jota he eivät halua sinun ajavan.\ Mikähän vitti tossa oli pointtina?
climate:
ei mitää,kiva vaa jengi tykkää lukee näit juttui ees huumori mieles,onhan se nii friikkii ja uutta ettei sitä voi käsitellä ku on pää täynnä vanhoja pieruja mistä ei voi enää suodattaa sitä ylimääräistä/harhauttavaa hajuu pois tai muuttaa kaasuu kiinteeks ja siten tarkastella mistä se koostuu,ite oon ainaki huomannu et mulle on yritetty opettaa jotain yksinkertaista asiaa erittäin vaikeilla selityksillä ja väärillä vertauskuvilla,no ton 666jutun voit tsekkaa ite melkeimpä mistä tuotteesta vaan koska vain niissä on viivakoodi ja vain asiakkailla tai liittolaisilla on tuotteita..voiko ruokaa sanoa tuotteeksi?
Keskuskauppakamarin EAN-tavarakoodilautakunnan
johtaja Sven-Gustav Lindroosin mukaan viivaus merkitsee tuotteelle samaa
kuin ihmiselle sosiaaliturvatunnus. Kun tutkit koodia tarkemmin, huomaat
siinä olevan kolme pitempää viivaparia. Jos niiden välissä oleviin
numeroihin sattuu sisältymään numero kuusi, huomaat, että numero kuutta
vastaava viivapari on täysin samanlainen, kuin nuo kolme pitempää
viivaparia. Eli jokainen tuote sisältää pedon merkin 666 viivakoodien
muodossa.
Ei voida kieltää, etteikö pedon merkki olisi jo olemassa. On vain ajasta
kiinni, koska se määrätään ihmisille ostamisen ja myymisen valvomiseksi.
osa tekstistä taas kopioitu kirjasta jota kukaan poliitikko ei haluu kenenkään lukevan,pitääkö teksti paikkansa? ne kutosii vastaavat viivaparit on aina kutosen vasemmassa tai oikeessa ylänurkassa, eks raamattuki oo aika harhaanjohtavaa jos sitä ei osaa tulkita oikein
lue tarkemmin se teksti ja käytä mielikuvituksen lahjaa,sitä ei oo viel luokiteltu huumeeks,no yritän näyttää
!! llllllllll !! lllliilll !!
? ........ .......
?=joku numero
!! on se pitkä viivapari (mikä vastaa numeroa 6) (6...6...6)
ll on viivayhdistelmä jonka alapuolella vasemmalla tai oikealla on numero
ii on samanlainen kuin !! jonka alapuolella vasemmalla tai oikealla on numero 6
. on numero
(tsekkaappa kaupassa käydessäsi ja kotoasi)
Try again.
[muokattu 29.4.2004 14:04]
•
•
La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ikivanha mainos missä sellanen ihan kauhee äijä sanoo tyyliin:
Ikinä en oo juonu maitoa, enkä juo!
ST1 (kai?) mainos, jossa mies ajaa ylinopeutta ja poliisit vaihtaa sille uuden, kevyemmän kaasujalan.
Kun ton näki ekan kerran leffassa niin se oli loistava (varsinkin kun se oli vielä täydessä pituudessaan eikä lyhennettynä versiona).
Yhteisvastuukeräyksen väkivallan vastaiset mainokset vai mitä ne oli...
Missä näytettiin jotain ruhjottua naamaa ja pääkalloja ja ruuduissa näkyi kuvateksi: Tämä olisi pitänyt olla hänen luokkakuvansa. Heidän hääkuvansa. Jne...
Vaikuttava mainos kyllä....
Ja sitten Finnair:in mainokset ovat mielestäni olleet aina tyylikkäitä kaikessa yksinkertaisuudessaan.
joo se yhteisvastuukeräysmainos oli oikeesti vaikuttava..
ja se siljan lokkimainos on ihan paras, oih se on nii ihq!!!
ja mä tykkään siit hesarin mainoksest tästä elämästä jossa on niit kyssii esim miksi toiselle vähän on toiselle niin paljon?
ja mä en tajuu, mä vaan aloin tykkään siit libressemainoksest mis se muija kävelee tien yli ja sen vaatteet vaihtelee.. se on vaa hyvä, enimmäkseen tosin sen musan takii.
ja sit ne passionata alusvaatemainokset on kans hyvii..
ja.. ja.. ja.. kröhöm.. meitsi kattoo aika paljon telkkarii..*iihhih*
Sori njah mut toi ei kyllä mun mielestä toiminu mun polo sportissa ja sitä paitsi minkä tahansa luvun saa mistä vaan jos oikein haluaa kikkailla ja etsimällä etsiä.
Ja mun saippuakuplapullossa ei esiinny numeroa kuusi ollenkaan