591 posts, 30 pages, 324,716 views
äm:
Saan aina hymyn huulille Mäkin uudesta mainoksesta (sen kaikista versioista), missä possu huutaa maailman suloisimmalla äänellä syökää kanaa, syökää kanaa
Uhuu:
Ray:n perheväkivalta mainos on kyllä osunut aika lujaa...
kuvittelin ensin siitä vaahteramäen eemelistä ja idyllisestä ympäristöstä, että tulee joku kiva ja valoisa mainos. mainoksen loppupuolella olin ihan järkyttynyt, kun ensivaikutelma jälleen kerran petti. mut loistava idea ja vaikuttava kokonaisuus...
-uhuutheeemeli
Uhuu:
Ray:n perheväkivalta mainos on kyllä osunut aika lujaa...
kuvittelin ensin siitä vaahteramäen eemelistä ja idyllisestä ympäristöstä, että tulee joku kiva ja valoisa mainos. mainoksen loppupuolella olin ihan järkyttynyt, kun ensivaikutelma jälleen kerran petti. mut loistava idea ja vaikuttava kokonaisuus...
-uhuutheeemeli
äm:
Saan aina hymyn huulille Mäkin uudesta mainoksesta (sen kaikista versioista), missä possu huutaa maailman suloisimmalla äänellä syökää kanaa, syökää kanaa
angel78:
Mulle taas tuli tosi pahat fiilikset siitä vaahteranmäen eemeli jutusta. Kyseessä on kuitenkin lasten erittäinkin paljon pitämä satu ja nyt se liitetään noin kammottavaan juttuun kuin perheväkivalta.
Idea mainoksessa muuten on ihan loistava, mut yhdistäminen satuun, missä ei tapahdu kellekkään mitään pahaa, ei oikein toimi*eiei*